Vreau să-mi pun creierul la treabă, așa că am decis să mă mai gândesc la ship-uri lipsite de sens pentru a mai face o scurtă listă cu acestea.
1. Sasha Blouse x Connie Springer (Attack on Titan)
Am văzut un clip în care erau ship-uiți de cineva. Eram foarte confuză, și încă sunt, deoarece nu văd de ce i-ai ship-ui când au o relație de prietenie atât de frumoasă.2. Seo Jiwoo x Yoo Jiyoung (Eleceed)
Jiyoung e femeie în toată firea, iar Jiwoo e la liceu, nu îmi pasă că Jiwoo a flirtat cu ea un întreg capitol fără ca măcar să își dea seama, ship-ul e greșit... Momentan, cel puțin.3. Mujin Park x Mansuk Sang (The God of High School)
Ship-ul ăsta are sens, chiar s-au iubit reciproc. Atât că după ce a devenit Zeu, Mujin i-a aruncat corpul lui Mansuk de pe o stâncă fără nici cel mai mic motiv.4. Kaneki Ken x Hinami Fueguchi (Tokyo Ghoul)
A fost o perioadă scurtă de-a lungul primului sezon în care eu personal i-am ship-uit. Credeam că e ceva chimie între ei, apoi am realizat că aia nu era decât pură prietenie adorabilă.5. Tamaki Amajiki x Nejire Hado (My Hero Academia)
Am văzut un fanart cu ei și am fost foarte confuză. De unde a mai venit și ship-ul ăsta?6. Cadis Etrama di Raizel x Frankenstein (Noblesse)
În backstory-ul lor, au făcut un pact de sânge. Jur că, pentru mine cel puțin, părea ca o căsătorie sau ceva. Am fost proastă să ship-uiesc asta. E trist că doi bărbați atât de atractivi vor sfârși singuri pentru tot restul vieții lor.7. M-24 x Regis K. Landegre (Noblesse)
Încă ship-uiesc asta involuntar. Conflictele lor sunt de aur. (Apropo, Regis are 199 de ani, așa că nu-i nimic ilegal pe-aici, decât faptul că am decis să susțin o pereche atât de exotică).8. Harper Ha x Uniunea Yeondeungpo (Weak Hero)
Astea două nu merg împreună. Donald, te rog să îți faci treaba și să-l dai afară, că e inutil.9. Minato Okukawa x Cristophe Giacometti (Yuri on Ice)
Chris e cel mai gay dintre toate personajele din anime-ul ăsta, să-l combini cu o femeie de existența căreia nici nu știe, e stupid, dragă eu.10. Vael x Yohan Seo (Unholy Blood)
Pot simți o oarecare tensiune sexuală între ăștia doi. Nu vreau să îi ship-uiesc, pentru că vor să se omoare reciproc, dar unele cadre parcă îi dau de gol atât de mult!
CITEȘTI
Random Anime and Manhwa Related Shit
RandomDin pura dorință de a scrie la ceva - pentru că nu pare că am chef să mă ating de nicio altă carte de-a mea - am decis să scriu asta. Am văzut multe persoane având cărți random, iar la momentul actual sunt cea mai interesantă de anime-uri și manhwa...