Dacă ar fi să o descriu scurt, atunci aș zice pur și simplu că e minunată. Acest lucru spune multe, deoarece sunt câteva sute de personaje în Tower of God. Am decis să dau o listă de motive pentru care cred acest lucru, deși cine a citit manhwa presupun că mă înțelege total.
1. E o gamă diversificată de personaje masculine.
Da, avem familia Khun, în care membrii arată extrem de asemănător unii cu alții și toți sunt ambițioși și reci cu ceilalți, dar pe lângă asta, chiar nu cred că există multe personaje masculine asemănătoare. Toți sunt unici în felul lor, au ceva special, un farmec al lor care te face să fie imposibil să-i urăști. (Da, aici îl includ și pe Kallavan). Câteva exemple ar putea fi: Arie White (o fi el oarecum antagonist, dar nu putem nega că are un farmec aparte și o carismă nemaiîntâlnită. E imposibil să nu vrei să îl vezi atingându-și scopul și să te bucuri atunci când reușește. Poate că acum vorbește biasul din mine, pentru că este al patrulea personaj preferat al meu, însă știu că nu sunt singura care crede asta), Quant Blitz (alt personaj pe care îl ador. E evident că n-are chiar toate țiglele pe casă, dar asta e ceea ce-l face atât de special. Are modul lui de a face lucrurile, și deține o încredere în el nemaipomenită. De asemenea, îi ador relația cu Lero Ro), Cha (am vorbit despre personaje care îmi plac enorm înainte, așa că acum am decis să discut despre cineva de care chiar nu îmi pasă aproape deloc, și anume Cha. E un om bun, un războinic talentat și loial care este capabil să urmeze pe cineva până la capăt dacă știe că asta i-ar salva pe cei dragi lui și ar aduce pace. E foarte devotat oamenilor pe care îi urmează, și vorbește cu respect).2. Personajele masculine au ajutat enorm povestea să ajungă unde e.
Era cam evident, dat fiind faptul că în Tower of God se află mai mulți băieți decât fete. Totuși, acele relativ puține fete sunt extraordinar de puternice și influente.
Să dau câteva exemple care au ajutat Tower of God să ajungă unde e: Khun (fără planurile lui geniale, personajele principale erau moarte), Hansung (dacă nu trăda și mințea pe toată lumea, Bam nu ar fi ajuns niciodată să facă parte din FUG), Karaka (dacă se lupta cu Bam, atunci sigur îl omora, iar el e personajul principal și probabil singura ființă care îl poate detrona pe Jahad)3. Personajele masculine sunt extrem de puternice și determinate.
Nu toți s-au născut puternici precum Urek Mazino, Yuri Ha Jahad sau Hoaqin Arie , majoritatea personajelor masculine au trebuit să se antreneze pentru a deveni atât de puternice precum sunt acum. Spre exemplu, Hatz (el, comparativ cu cei din familia Arie, a trebuit să învețe cum să mânuiască sabia. Nu s-a născut talentat la așa ceva, dar a lucrat toată viața lui pentru a ajunge unde e acum, iar eu îl consider a fi unul dintre cei mai puternici normali), alt exemplu poate fi Wangnan (da, el e nemuritor, dar e slab. A ajuns unde e datorită faptului că și-a făcut sigur armele și a lucrat din greu pentru a ajunge să le folosească așa cum trebuie. Wangnan e o legendă)4. Surprinzător, toate geniile din Tower of God sunt băieți. (sunt doar două genii, dar nu contează).
Să începem cu primul și cel mai evident, Khun Aguero Agnes. Îl duce capul mult mai mult decât pe oricine altcineva. Este capabil să facă strategii complicate cât ai clipi și în general e extrem de inteligent.
Cel de-al doilea geniu (chiar dacă pare că are capul plin de aer în primul sezon) este Shibisu. În următoarele nu are atât de mult screentime, dar când apare știm cu toții că urmează ceva interesant. Să nu uităm că a ajuns să fie liderul unei echipe formate din unii din cei mai puternici normali din turn: Annak, Endorosi, Hatz, Vespa, Verdi. Doar asta e uimitor, mai adaugi și faptul că e genial în războiul de la cuib și oficial e cea mai șmecheră ființă. (De aia e pe locul 3 în topul personajelor mele preferate din Tower of God)5. Arată bine.
Știați că urmează să zic asta, până la urmă am o serie numită "simp with me" în care bag la poze cu personajul respectiv în fiecare capitol de nu mai pot. Now, ler me bless your eyes:
CITEȘTI
Random Anime and Manhwa Related Shit
De TodoDin pura dorință de a scrie la ceva - pentru că nu pare că am chef să mă ating de nicio altă carte de-a mea - am decis să scriu asta. Am văzut multe persoane având cărți random, iar la momentul actual sunt cea mai interesantă de anime-uri și manhwa...