Kakegurui

23 3 2
                                    

  M-am uitat la anime-ul ăsta acum mult timp. Știu că m-a prins foarte tare, pentru că nu știam sub nicio formă cât de interesant poate fi să te uiți la cum se desfășoară jocurile de noroc. A fost primul anime pe care l-am văzut, așa că nu am fost capabilă să îmi dau seama cât de frumos este stilul de artă și cât de bine arată personajele, iar acum regret asta.

  Mi-ar plăcea să revăd Kakegurui, deoarece sunt sigură că acum aș aprecia mult mai mult totul. Este un anime diferit față de tot ceea ce am văzut până acum. Este extrem de interesant, iar personajele sunt simpatice în mare parte. Mi-a plăcut mult de Ikishima, e pe departe personajul meu preferat. Și deși e evident nebună, nu pot decât să mă simt de parcă încearcă să mă facă să-mi schimb sexualitatea. Scenele în care apare ea de asemenea mi-au plăcut cel mai mult, în special atunci când a jucat alaturi de Yumeko, acela sunt destul de sigură că e momentul meu preferat din tot anime-ul.

  Kakegurui este primul anime în care am ship-uit două fete, iar la momentul actual, și singurul anime în care am făcut asta. Deși nu eram nici pe departe fană a cuplurilor formate din două persoane de același sex la momentul acela, nu am putut să nu îmi doresc să le văd ajungând împreună pe Momobami și Sayaka.

  Ship-urile din anime-ul ăsta sunt evidente. Nu sunt multe, dar alea puține sunt absolut evidente, și ador asta. Deși doar unul a sfârșit prin a fi făcut oficial, nu pot decât să sper că se va întâmpla cumva și vor apărea mai multe sezoane în care să-i pot vedea atât pe Yumeko și Suzui, cât și pe Sumeragi și Manyuda ajungând împreună.

  Personajele sunt extrem de creative și îmi place cum absolut fiecare este dus cu capul, dar diferit în felul lui de restul și având o personalitate care să mi se pară simpatică.

  Kakegurui este anime-ul care mi-a arătat cât de distractiv este să se uiți la cum decurg jocurile de noroc și nu credeam vreodată că așa ceva o să îmi placă atât de mult, dar m-am înșelat amarnic. Mă bucur că i-am dat o șansă și îl recomand cu tot sufletul meu în cazul în care nu l-ați văzut.

Random Anime and Manhwa Related ShitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum