Sunt la capitolul 147 din Lookism, însă doar de acum pot spune cu încredere că Jay și Vasco sunt comori naționale.
De ce? Datorită personalităților lor absolut splendide. Îi ador, pentru că, de-a lungul acestei manhwa, au arătat că sunt niște oameni buni. Sunt singurele personaje care îl simpatizează pe Daniel în ambele sale forme, iar drăgălășenia de care pot da dovadă ăștia doi depășește limitele.
Personal, nici nu știu ce personaj preferat am în Lookism, pentru că amândoi sunt așa scumpi! Acum, să trecem la listarea motivelor pentru care eu cred cu tărie că sunt niște comori naționale, ca să înțelegeți și voi de ce mi-e atât de greu să fac această alegere.
Jay;
This guy's absolutely wipped for Daniel. De ce zic asta? Deoarece, de-a lungul celor 146 de capitole pe care le-am citit, a făcut să fie absolut evident că i-a căzut cu tronc, și el nici măcar nu vorbește... și nici ochii nu și-i arată. Cum de a făcut totuși performanța de a arăta audienței ce simte pentru dragul nostru personaj principal? Ei bine, prin gesturile sale. Spre exemplu, i-a cumpărat niște haine de ziua lui și a stat o groază să-i scrie o scrisoare drăguță în care să-i spună "la mulți ani". A fost aproape disperat să liciteze pentru a avea o întâlnire cu el. A mers să recupereze banii norocoși ai lui Daniel și a încasat-o. A cumpărat 4 pui de cățel – deși se teme de câini – doar pentru a îl ajuta pe Daniel. Dacă nu e el cea mai mare dulceață, atunci nu știu cine e.Vasco:
Omul ăsta e pur și simplu prea pur și inocent pentru lumea asta. A avut parte de character development, chiar dacă deja era simpatic de la început. A ajuns la a simpatiza ambele forme ale lui Daniel și să îl ajute. Este un profesor bun de asemenea, și își ia din timp mereu pentru a-l ajuta pe Daniel, când se află în corpul lui original, să slăbească. Este un adevărat erou și o persoană extraordinar de puternică. Aparent, a fost un îngeraș de la începutul vieții sale, pentru că, în backstory-ul lui și al lui Jace, n-am putut decât să îl iubesc și mai mult pentru curajul și puterea de care dă dovadă. Să nu mai spun că a salvat pe cineva doar pentru că voia să-i vadă câinele – deoarece lui îi plac animalele, iar lacrimile lui masculine sunt cele mai drăgălașe lucruri posibile.În concluzie, Jay și Vasco sunt unii din cei mai simpatici băieți din manhwa pe care i-am văzut vreodată și trebuie protejați cu orice preț.
CITEȘTI
Random Anime and Manhwa Related Shit
De TodoDin pura dorință de a scrie la ceva - pentru că nu pare că am chef să mă ating de nicio altă carte de-a mea - am decis să scriu asta. Am văzut multe persoane având cărți random, iar la momentul actual sunt cea mai interesantă de anime-uri și manhwa...