Satana

23 3 8
                                    

    The God of High School, una din manhwa care îmi plac cel mai mult. Opera de artă care a reușit să mă facă să îmi displacă Zeii greci și să îl văd pe Satana ca pe un copil mic și drăguț.

  Personajul n-a apărut foarte mult dacă e să ne gândim că, la momentul actual, The God of High School are 519 episoade, însă, de fiecare dată a avut roluri destul de importante în Războaiele Sfinte. (Deși încă nu pot numi ce se întâmplă acum un "Război Sfânt", e încă în etapa preliminară). Dulceața asta absolut adorabilă, e un adolescent al cărui singură fericire e lupta până la moarte cu alte ființe, fie ei Zei, demoni sau oameni. Are o putere foarte interesantă de multiplicare, și îmi place că de fiecare dată face un număr absolut exagerat de clone. (În jur de câteva miliarde)

  Cea mai semnificativă luptă pe care a avut-o, a fost cu Mori, sau cum îl cunosc zeii și demonii, Jaecheondaeseong. Acolo a fost primul moment în care l-am văzut multiplicându-se. Mi-a plăcut foarte mult felul în care s-au luptat, iar Satana chiar părea că se distrează pe cinste. Deși într-un final a pierdut, a reușit să facă ceva, ce pentru mine cel puțin, părea a fi imposibil, l-a rupt pe Yeoui (arma lui Mori) în două.

  Sfârșitul luptei a fost pe departe cel mai drăguț lucru posibil. Momentul în care Odin îl împinge în față spunându-i lui Mori despre cum Satana îi e mare fan mi s-a părut absolut adorabil. Am înnebunit de la drăgălășenie când l-am văzut că întreabă timid dacă poate să-i dea un autograf, iar faptul că s-a îmbujorat când Mori i-a lăudat talentul la luptă mi-a topit inima.

  Relația lui cu Odin pare a fi una dintre cele mai frumoase din The God of High School, cei doi părând extraordinar de apropiați și fiind evident cât de mult țin unul la altul, dar fiind faptul că Odin s-a sacrificat pentru ca Satana și Mori să fie în siguranță. (Chiar sper că nu l-a omorât Mujin și pe el, că urlu)

  În concluzie, Satana în The God of High School este unul dintre cele mai dulci lucruri care există, alături de mini Daewi.

This is adorable

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

This is adorable.

Random Anime and Manhwa Related ShitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum