Eremin

15 3 1
                                    

  Am s-o spun, ok? Mi se pare că Eren se potrivește mai bine cu Armin decât o face cu Mikasa.

  Mi se pare că asta ar fi controversat puțin, deoarece sunt mulți fani care ship-uiesc Eremika. Și în plus, Eremika e cannon, dar m-o opri asta din a-l shipui pe Eren cu Armin? Bine și înțeles că nu.

  De ce îmi place perechea asta mai mult decât Eremika? Bună întrebare. Răspunsul e simplu, Mikasa e plictisitoare. În opinia mea, suferă de sindromul interesului romantic al personajului principal. Pare că e acolo doar pentru a arăta bine și a fi interesul romantic al lui Eren, pe când Armin are personalitate. Se poate observa de asemenea de-a lungul anime-ului cât de apropiați sunt Eren și Armin și cât de mult le pasă unul de altul.

  Uitându-mă la anime, nu am văzut atât de multe momente semnificative dintre Eren și Mikasa spre exemplu. Pe când cu Armin e altă poveste. Să dau un exemplu, finalul episodului 5 din sezonul 1. Ce s-a întâmplat acolo? Eren și-a riscat viața să-l salveze pe Armin. Și ar fi murit dacă nu avea plot armor. 

  De asemenea, Eren a încercat să facă tot ce a putut pentru a-l ajuta pe Armin să își îndeplinească visul de a vedea marea. Ceea ce mi se pare extrem de drăguț. Să nu mai vorbim de felul în care a reacționat când Levi dorea să-l salveze pe Erwin în locul lui Armin și cum până la urmă chiar a reușit să-l convingă și pe el să-i salveze prietenul în defavoarea sufletului său pereche (sunt shipper Eruri de asemenea, așa că am să mă adresez lui Erwin cu "sufletul pereche al lui Levi"). Pur și simplu văd mult mai multă chimie între ei decât văd între Eren și Mikasa, deși asta ar putea fi doar gay shipper-ul nebun din mine, sau s-ar putea întâmpla din cauza faptului că n-am fost atentă și n-am putut vedea unele momente mai semnificative dintre Eren și Mikasa de-a lungul anime-ului.

  Pur și simplu cred că Eremin are mai mult sens, deși majoritatea fandom-ului n-o face. Mulți îi văd doar ca fiind cei mai buni prieteni, și înțeleg total de ce, dar nu sunt de acord.

Random Anime and Manhwa Related ShitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum