The God of High School Death Count

3 0 0
                                    

  Astăzi am decis să fac ceva diferit, și anume, să aduc tristețe în sufletele persoanelor care au citit God of High School, amintindu-le de momentele triste în care au murit personaje. Voi povesti și îmi voi da opiniile despre morțile unor caractere pe care eu le consider importante. Bineînțeles că nu e numărul exact, așa că, nu e chiar un death count ca la carte, dar nu contează.

1. Taejin Jin
Momentul ăsta... Momentul ăsta blestemat a început confuzul, dar frumosul sezon 6. Nimeni nu s-a așteptat la asta. Absolut nimeni. Se credea că Mori și bunicul lui în sfârșit vor trăi fericiți, ca o familie, însă, bineînțeles că mândria lui Mujin nu l-a lăsat să ne permită să vedem acest final frumos, distrugând astfel fericirea oricărei persoane și omorându-l prin a-l înjunghia pe la spate... la propriu. Inițial, eu, personal, credeam că Mujin e un om bun, îl consideram a fi un personaj pozitiv, însă, acest eveniment i-a arătat adevărata față. Așa s-a născut monstrul pe care-l detest cu tot sufletul meu.
Am citit capitolul 305 când eram cu bunica mea în aceeași cameră. M-am abținut grav să nu urlu de nervi atunci, că aș fi speriat-o.

2. Comisarul R
Niciodată nu i-am înțeles acțiunile, dar nu pentru că nu sunt descrise bine, ci pentru că, citeam în grabă pe vremea aia și nu multe mi se lipeau de creier. Tot ce știu e că i-a fost extrem de loial lui Mujin până la capăt, iar că scopul lui a fost uciderea regelui de jad, lucru ce a fost o parte extrem de semnificativă a primului Ragnarok.

3. Eungyeo
Ea a murit pe câmpul de luptă în primul Ragnarok, la fel ca mare parte din Cei 6. A luptat până la capăt, și nu pot spune neapărat că am fost tristă când și-a dat ultima suflare, pentru că am văzut că în Rai o aștepta cineva important pentru ea.

4. Vraciul
Deși era dușman cu Taejin, ei doi au luptat cot la cot. Nu te-ai aștepta niciodată ca niște bătrâni de 70+ ani să snopească în bătaie de 2 ori mai mulți inamici decât majoritatea celor tineri la un loc. Nu îmi mai amintesc exact cum a murit, dar m-a deprimat soarta lui. De asemenea, a sfârșit pe câmpul de luptă în timpul primului Ragnarok.

5. Xiaochen
Vai de sufletul meu cât o uram pe femeia asta prima oară când a apărut! Cu timpul însă, am aflat că se comportă în felul în care o face deoarece îi este loială regelui de jad. Atât de loială încât a sfârșit murind pentru a recăpăta cunoștința și amintirile femeii pe care regele o iubește.

6. Mandeok Sang
Asta a fost emoționant. M-a lovit la suflețel enorm, deoarece, chiar înainte ca el să moară, a fost arătată istoria pe care o are cu cel împotriva căruia a luptat până la ultima suflare. I-a fost singurul prieten, și l-a iubit la fel de mult ca pe un frate mai mare. Lupta dintre el și Mujin a fost spectaculoasă, și chiar m-a șocat atunci când ultimele lui cuvinte au fost "ai grijă de sora mea". Mă doare și mai tare inima știind că n-a făcut-o.

7. Comisarul P
Fiind atât de loială lui Mujin, bineînțeles că a fost în stare să moară pentru el atunci când era în pericol. Chiar dacă știa că e însărcinată, n-a avut încotro. A murit pentru el cu zâmbetul pe buze, știind că măcar el are șanse să rămână în viață.

8. Ilpyo Park
La scurt timp după ce a devenit președintele lumii, cel de-al doilea Ragnarok a început. Mujin a ajuns să aibă extrem de multă putere, așa că l-a trimis pe Ryeok să se ocupe de oamenii puternici ce s-ar putea opune distrugerii lumii și înlocuirii totale a acesteia. Ilpyo a luptat până la moarte pentru umanitate.

9. Comisarul T
Tocmai când primeam și noi ceva character development pentru el, sfârșește fiind omorât de Nox. N-a fost frumos deloc din partea autorului să ne rănească așa.

10. Taek Jegal
El a fost antagonistul principal în primele două sezoane. Era obsedat de putere și tot ce-și dorea era să dețină cheia. Dacă Mori nu se lupta cu el, mai mult ca sigur, primul Ragnarok ar fi început mult mai devreme. Detest cum n-a avut absolut nicio remușcare atunci când distrugea viețile oamenilor, rănindu-i atât de mult încât nu mai pot practica arte marțiale.

11. Jaesan Jeon
El a murit ca o legendă, ceea ce și este. Îi sunt mai mult decât recunoscătoare pentru faptul că a dus toată populația la loc sigur cât timp el și membrii din Cei 6 luptau împotriva Nox.

12. Hallyang Seo
De asemenea, a murit în timpul primului Ragnarok. A luptat până la moarte și a condus Asociația Națională a Oamenilor fără Adăpost foarte bine. A fost un adevărat lider și un maestru în arta mânuirii de arme. M-am întristat enorm când, înainte de a muri, i-a dat Mirei bățul său, practic făcând-o noul lider al asociației.

13. Jugok Jeon
Când mă gândesc că singurele lui replici sunt "do re mi fa..." îmi cam vine să râd, n-am să mint. Jegal nu l-a lăsat nici să-și termine vraja. Urât, omule! Cât despre moartea lui în sine, m-am bucurat, pentru că săracul a fost posedat și a sfârșit prin a fi un monstru hidos ce a ucis mulți oameni și ar fi continuat să o facă dacă nu era omorât de Jegal. Mi-a părut rău de bunicul lui totuși și chiar mi se pare că el arăta foarte bine de asemenea. I could die for that green hair.

14. Mansuk Sang
Ea a murit înainte ca povestea propriu-zisă să înceapă. M-am întristat foarte tare știind că și-a dat ultima suflare în fața fratelui ei mai mic (pe care l-a protejat) și a iubirii vieții ei.

15. Xuanzhang
Și ea a murit înainte ca povestea propriu-zisă să înceapă. Ea însă, era sufletul pereche al lui Mori. Îmi pare nespus de rău că a trebuit să se sacrifice pentru ca Mori să trăiască.

16. Comisarul Q
A luptat pentru umanitate și a murit ca un erou. Am plâns o groază când am aflat că a eșuat, deși mă așteptam la asta. Șansele ca atacul lui să funcționeze erau mici și bineînțeles că, până la urmă, s-a întâmplat să nu meargă și a sfârșit fiind ucis de Mujin.

17. Sujin Lee
În încercarea de a-l răzbuna pe Q, a fost omorâtă.

18. Dusik Kim
A luptat cu Mujin, și a fost destul de intens. Mă așteptam să aibă șanse să câștige, dat fiind faptul că nu doar că a supraviețuit de unul singur unui atac din partea tuturor copiilor din Generația X, însă a și omorât câțiva dintre ei. M-am înșelat însă, a sfârșit tragic de mâna lui Mujin, ca majoritatea oamenilor. Totuși, din fericire, sacrificiul lui nu a fost în van. L-a ajutat pe Mujin să realizeze că deja a pierdut tot și că nu mai are motive să trăiască, începând să aștepte pentru întoarcerea lui Mori, cel mai probabil, pentru a-i sfârși suferința.

19. Charyeok
A murit de mâna lui Xiaochen și l-a lăsat pe săracul O să aibă grijă singur de copiii ei. Ce costisitor o să fie!

Random Anime and Manhwa Related ShitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum