Am vorbit în două capitole (și cel mai probabil voi vorbi și în altele) despre ship-uri care pentru mine nu au sens sau care mie nu îmi plac. Am decis astăzi să fiu și pozitivă, așa că o să discut în acest capitol despre ship-uri care au sens în opinia mea.
1. Langa Hasegawa x Reki Kian (SK8 The Infinity)
Chiar trebuie să explic de ce e ship-ul ăsta aici? The gay tension existed between them since the beginning. Încă de la felul în care Langa s-a uitat la Reki atunci când a făcut un ollie peste el, mi-am dat seama că cel mai probabil i-a căzut cu tronc. Interacțiunile lor de-a lungul anime-ului arată clar că vor să fie mai mult decât cei mai buni prieteni. Doar felul în care se uită unul în ochii celuilalt îi dă de gol. Mai vorbim și de faptul că se laudă reciproc constant, se îngrijorează unul pentru altul enorm, iar mai mult de 50% din replicile lui Langa de-a lungul anime-ului conțin cuvântul "Reki" în ele. Și dacă asta nu e suficient, e făcut clar faptul că Langa îl place pe Reki, deoarece în episodul 8, i-a mărturisit mamei lui.2. Eijirou Kirishima x Katsuki Bakugou (My Hero Academia)
Am un capitol întreg despre ei. Poate fi citit acela, dar, pe scurt, se vede clar de-a lungul anime-ului că lui Bakugou chiar a ajuns să-i pese de Kiri, ceea ce mă surprinde mult, dar fiind faptul că nu m-aș fi așteptat niciodată ca el să se atașeze emoțional de cineva. Cât despre Kirishima, ei bine, e evident că dintre prietenii lui, Bakugou îi e preferat.3. Hansung Yu x Evankhell (Tower of God)
Evankhell a apărut aproape de sfârșitul sezonului 2 din manhwa, însă, de când a făcut-o, a stat lângă Hansung extrem de mult timp. Nu a devenit ceva neobișnuit ca ei doi să fie văzuți în același cadru. Da, Hansung o strigă pe Evankhell "stăpâne", dar se vede că țin unul la altul. Relația lor ar putea fi interpretată oricum, dar eu prefer să-i ship-uiesc, pentru că pot.4. Ayato Kirishima x Hinami Fueguchi (Tokyo Ghoul)
Aici am să dau vina pe interacțiunile lor din sezoanele 3 și 4. Mi se pare că Ayato chiar a ajuns să se atașeze de Hinami cu timpul, iar în momentul în care s-a îngrijorat pentru ea, m-am bucurat enorm.5. Gray Yeon x Stephen Ahn (Weak Hero)
E singurul meu ship din Weak Hero. (Ok, poate mi-o plăcea și Donald Na x Kingsley Kwon, dar asta nu contează). De ce îmi place atât de mult în condițiile în care au avut interacțiuni arătate doar în 8 capitole? Ei bine, pentru că doar din alea 8 capitole poți să-ți dai seama cât de mult țin unul la altul. Prietenia lor a început interesant, și a continuat a fi extrem de frumoasă, însă, doar din felul în care se uită unul la altul simțeam că ar putea fi ceva mai mult între ei. Felul în care Gray s-a îmbujorat când a citit mesajele de pe grupul clasei lui despre cum colegii lor cred că el și Stephen sunt împreună mi-a pus câteva semne de întrebare cu privire la ceea ce simte pentru el. De asemenea, faptul că Stephen a fost capabil să se sacrifice doar pentru ca Gray să nu sfârșească fiind abuzat de delicvenți de asemenea, mi-a frânt și topit inima în același timp. Să nu mai spunem că singurele dați când Gray a plâns au fost legate de Stephen. Prima oară, când a aflat că a căzut de pe acoperișul școlii, iar a doua oară, când l-a confundat pe Ben cu Stephen și a început să plângă de fericire, deoarece îi era dor de el. Pentru că sunt atât de entuziasmată de ship-ul ăsta, o să pun și niște citate aici, pentru că le ador: "because I think I might break if you end up getting hurt too", "I saw a light in Stephen... but did you, Stephen... see a light in me? Or were you just lonely in your own world?", "I feel like you could understand me, all of me, for who I am", "Stephen was the one who completely filled the hole in my heart".6. Taehun Seong x Yeonu Ji (Viral Hit)
Acum, nu mai știu 100% ce să cred despre ăsta, dat fiind faptul că am aflat backstory-ul lui Taehun, însă, tot îmi place și mi se pare că acest ship chiar are sens. Am un întreg capitol despre el, așa că n-am să mai intru în detalii, deoarece am făcut-o deja acolo.7. Yuri Katsuki x Victor Nikiforov (Yuri on Ice)
Ăsta e vanilla printre ship-urile BL din anime-uri, pentru că e făcut oficial de asemenea. Totuși, am simțit nevoia să-l pun aici, deoarece încă mai există oameni înapoiați care cred că Yuri și Victor sunt heterosexuali. Sigur, plănuiesc să se căsătorească și s-au sărutat o dată în fața a milioane de oameni, dar sunt heterosexuali.8. Erwin Smith x pivniță (Attack on Titan)
Ăsta e un crack ship de-al meu, iar în ochii mei, are sens.9. Hayan Park x Euntae Hwang (Unholy Blood)
Cred că or să ajungă împreună dacă nu moare Euntae. E prea evident, dat fiind faptul că omul e gelos pe orice mascul interacționează cu Hayan. Se mai întâmplă să îi și spună chestii mai siropoase, iar ea să roșească, iar atunci când a zis ceva de cum e transpirată și plină de sânge în urma unei lupte, pentru că a fost distrasă total de prima parte, n-a mai auzit-o pe a doua. Ador cum a roșit în ultimul hal, gândindu-se că Euntae se referă la altceva.10. Subin Lee x Jisuk Yoo (Eleceed)
Ăsta e ship-ul meu suprem din Eleceed, nimeni și nimic nu mă poate face să mi-l schimb. Da, ar reprezenta clasicul clișeu, de la inamici la îndrăgostiți, dar la cât de asemănători sunt ăștia doi, chiar nu mă interesează, trebuie să ajungă împreună. Și foștii prieteni delicvenți ai lui Jisuk îi ship-uiesc.11. Khun Aguero Agnes x The 25th Bam (Tower of God)
Am un întreg capitol despre ei de asemenea, pentru că ei doi reprezintă ship-ul meu suprem. Adică, doar anime-ul te face să-i ship-uiești, dacă te mai apuci și de citit manhwa, KhunBam cel mal probabil va deveni ship-ul tău suprem de-acolo extrem de repede. (Asta dacă nu îl ship-uiești pe Bam cu Ehwa, Yuri, Endorosi sau Black March)
CITEȘTI
Random Anime and Manhwa Related Shit
AlteleDin pura dorință de a scrie la ceva - pentru că nu pare că am chef să mă ating de nicio altă carte de-a mea - am decis să scriu asta. Am văzut multe persoane având cărți random, iar la momentul actual sunt cea mai interesantă de anime-uri și manhwa...