Topurile Shuttle Patch

10 2 0
                                    

  În calitate de fan Weak Hero și admiratoare a multor personaje ce se află în acest top, sunt frustrată de faptul că habar n-am care este tot.

  Dilema mea cea mai mare este locul 7. Cine e pe locul 7? Nu poate fi Forrest, pentru că s-a specificat clar într-unul din primele capitole că dintre membrii foarte importanți ai uniunii Yeondeungpo, Jimmy e cel mai jos clasat, pe locul 6. Să fie oare Mokha pe 7? Mă întreb dacă e permis să fie puse două persoane pe același loc, dat fiind faptul că luptă împreună întotdeauna și sunt extrem de puternici ca o echipă. Refuz să cred că Jack Kang e clasat mai sus decât Gray, așa că presupun că singura variantă logică ar fi Mokha.

  Că tot am discutat de Forrest, aș vrea să vorbesc despre un alt loc din top care mă bagă în ceață, numărul 4. Presupun că Forrest vine aici, deși în opinia mea, n-are sens. De ce n-are sens? Pentru că cel de pe locul 5, Wolf Keum, e în stare să-l distrugă pe Forrest oricând vrea mușchiulețul lui. O fi fost vreo eroare de sistem când s-au clasat cei din topuri? O fi locul ăsta deținut de el pentru că se ia la bătaie cu oameni slabi? Deși Wolf e un maniac și mai mare. Personal chiar nu înțeleg cum vine asta, și până nu e făcut oficial, stau și aștept ca ultima miloagă să aflu cine e pe locul 4.

Random Anime and Manhwa Related ShitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum