Aici am o teorie. Nu voi zice că e mică, pentru că înseamnă enorm pentru fanii Weak Hero.
Am citit câteva capitole înainte. (Cu ajutorul minunatelor lucruri numite "fan translations") și am ajuns la concluzia că există șanse ca îngerașul nostru să se întoarcă.
Acum, înainte de a începe capitolul, aș vrea să anunț că vor fi spoilere din capitolele pe care le-am citit dinainte, capitole ce încă n-au apărut pe Webtoon sau care se află valabile doar în fast pass la momentul actual. Citiți pe riscul vostru.
Să începem cu descrierea evenimentelor prezente în capitolele date. Wesley Song (un nenorocit de fost coleg de-al lui Gray) își dorește să îi facă rău, deoarece e mai inteligent decât el, așa că, falsifică o poză și îi spune că Stephen s-a trezit din comă și se află în Busan. Gray, alături de Ben, care se afla lângă el când a primit mesajul anonim, decid să meargă acolo pentru a-l vedea.
Ajunși în Busan, Gray îi arată lui Ben o poză cu Stephen în cazul în care se va întâmpla să îl vadă pe stradă (ceea ce speră), Ben să fie capabil să își dea seama cine e de asemenea. Aici se termină acțiunea, pentru că, după aia, în Seul, Alex și Gerard sunt atacați de duo-ul Mok-Ha și începe o bătaie șmecheră.Acum, teoria mea e că-l găsesc. De ce aș crede asta? Pentru că, din ce am văzut până acum, nenorociții întotdeauna primesc ce merită în Weak Hero. N-ar fi splendid ca până la urmă ceea ce a zis Wesley să fie adevărat și în loc să-l distrugă emoțional pe Gray, să-l ajute să zâmbească din nou?
Nu e probabil, dar nici imposibil. Dacă e să analizăm coperta volumului 3 în format fizic (adică ultimul sezon, la care suntem și noi acum pe Naver și Webtoon), e arătat Stephen în prim plan.
Acum, coperta asta ar putea fi interpretată și în alt fel, unul mai trist și deprimant. Așa cum puteți observa, Gray are părul scurt, așa cum îl avea în generală. Coperta ar putea însemna de asemenea faptul că Stephen va rămâne până la urmă doar o amintire dureroasă de-a lui și că în acest volum va ajunge să accepte cu totul că nu mai face parte din viața lui.
Nu vreau să îmi cred a doua teorie, pentru că e dureroasă pentru sufletul meu de Gray x Stephen shipper și de fan Weak Hero în general, deoarece eu cred cu tărie că prietenia lor era extraordinar de drăguță.
CITEȘTI
Random Anime and Manhwa Related Shit
RandomDin pura dorință de a scrie la ceva - pentru că nu pare că am chef să mă ating de nicio altă carte de-a mea - am decis să scriu asta. Am văzut multe persoane având cărți random, iar la momentul actual sunt cea mai interesantă de anime-uri și manhwa...