Fast Pass la Weak Hero

6 2 0
                                    

  Chestia asta n-o fi considerată o mare chestie pentru majoritatea, dar pentru mine, chiar înseamnă mult. Am decis astăzi să discut despre ideea de fast pass, dar nu la orice fel de manhwa, ci la Weak Hero, preferata mea.

  Am bănuți, ok? Pot să-mi mai cumpăr lejer un fast pass la Weak Hero, totuși... de ce n-o fac? E evident că povestea devine interesantă, e chiar păcat să aștept atât pentru a citi în continuare, nu-i așa? Ei bine, e păcat să aștept 2 săptămâni după aia pentru un capitol nou. E păcat să mă trezesc într-o joi fără vreun capitol nou pentru mine, deoarece l-am citit deja cu câteva zile înainte.

  Weak Hero îmi face mie zilele de joi. Dacă n-am ceva nou, atunci parcă întreg feng shui-ul meu e stricat. Am cumpărat un fast pass săptămâna asta (11-18 iulie) totuși... la capitolul 144. A meritat? Da. Îmi voi mai compromite eu vreodată zilele de joi? Nu. (În special pentru că mi-am luat spoiler de pe Pinterest și personajul meu preferat dintr-o manhwa la care se face update joia, moare. Weak Hero mă va ajuta să trec peste, pentru că sunt mai mult decât sigură că o să bocesc)

  N-am absolut nimic cu cei ce cumpără fast pass la această manhwa, însă, personal, eu n-o să o mai fac. Așa că, dacă se întâmplă să mai vorbesc la viața mea de cum mi-am luat fast pass la o altă manhwa, deși Weak Hero îmi e preferată, să știți că o fac pentru că n-aș mai putea aștepta 2 săptămâni pentru content nou.

Random Anime and Manhwa Related ShitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum