🕸Letter for Matthew🕸

45 3 1
                                    

Nadechnu se a otevřu hlavní vchodové dveře.   ,,Ahoj." Usměju se na Shawna. On se taky usměje a ovine svoje paže kolem mého pasu.   ,,Ahoj." Pošeptá mi do ucha.  ,,Co tu děláš?  ,,Přišel jsem se na tebe podívat. Co tu vyvádíš."   ,,Já jsem hodná a se Sam jsem v bezpečí, ale je už pozdě a nechci, aby se tobě něco stalo."   ,,O mě se neboj. Já se o sebe postarám."   ,,Hlavně se neztrať pejsku."   ,,Já ti dám pejsku." Šťouchne mě do břicha a pak omotá jeho silnou paži kolem mého krku.  ,,Jsem pejsek?" Na oko mě přidusí.   ,,Jsi."  Zasměju se a pak zahraju, že se dusím. Shawn mě bleskurychle pustí a koukne se starostlivě na mě. Neudržím se a začnu se smát, jako blázen.  ,,Ty jsi fakt potvora." Políbí mě.  ,,Nezapomeň na odznak."   ,,Neboj, myslím na to."   ,,Dobře, o zbytek se postaráme potom. Neboj jsme v tom spolu, všichni, jako tým." Řekne a já se usměju.  ,,Jako tým." Zopakuji jeho slova a ustoupím.   ,,Uvidíme se zítra."    ,,Zítra, dobrou noc Shawne."    ,,Dobrou Dorothy."  Usměje se, dojde ke svému autu, nasedne a odjede. Celou tu dobu tam stojím a usmívám se jak měsíček na hnoji.

,,Rory? Co tu tak stojíš?" Zasměje se Sam, když se už asi dvacet minut opírám o dveře a zamilovaně se usmívám. Leknutím sebou škubnu, ztratím rovnováhu a skončím na zemi.   ,,Roryno co děláš?" Začne se Sam smát jako debil.  ,,Haha, ty jsi fakt vtipná."   ,,Jo a ty jsi nemotorná. Pojď vstávej, jde se spát a přeci si nechceš ustlat tady." Řekne Sam a vytáhne mě na nohy.   ,,Děkuju."   ,,Není za co a nezapomeň na ten odznak." Mrkne na mě Sam a já přikývnu. Vyběhnu nahoru, dám si rychlou sprchu, vezmu si na sebe pyžamo a lehnu si do postele. Rozsvítím malou lampičku a prohlédnu si odznak. Nese to stejné okraj z proletené vrbové proutí a uprostřed je něco jako granát. Po chvíli sledování se mi začnou zavírat oči únavou. Za chvíli spím natvrdo.

Najednou se ocitnu v malém domečku. V místnosti, kde je malý dřevěný psací stůl. Na něm je kalamář s inkoustem a husí brk. Díky malému okénku okýnku nad psacím stolem do místnosti proniká světlo z hořících pochodní, které visí na mohutných zdech, které lemují malou vesničku. Páni, to je jak z osmnáctého století. V zápětí zavrzají dveře a já se trochu leknu. Ještě, že nejsem vidět. Do místnosti vejde dívka hodně podobná Rebecce. Dívka usedne ke stolu a z malého šuplíčku vytáhne papír. Namočí brk do inkoustu v kalamáři a začne jezdit špičkou brka po papíře. Zaujme mě její písmo, podobné jsem viděla právě u Becci, když jsem od ní opisovala zápisky. Je to zvláštní jak jsou všichni propojeni, nějakým způsobem. Když onen dopis dopíše, vloží ho do obálky, k tomu přidá svůj medailonek, který si sundá z krku. Obálku zapečetí. Vstane a z věšáku, který stojí v pravém rohu místnosti si vezme lehký kabát. Vyjde ven a zamíří ke schránce na dopisy u místní pošty.  ,,Snad mě pochopíš." S těmito slovy vhodí dopis do schránky. Sen mě přenese dál. Teď do nějaké vojenské osady. Otočím se na místě a z poza rohu jednoho z velkých stanů, vyjde Matt. Na sobě má vojenskou uniformu a ten odznak, který mi dal Shawn.  ,,Desátníku." Zazní přísný hlas nejvyššího velitele. Trochu mě zamrazí.   ,,Ano pane?"   ,,Mám pro tebe dopis, pohov." Zasalutuje a odejde. Matt dojde do stanu, sedne si na svou postel, prolomí pečeť a vytáhne nejříve medailonek. Začne ho pečlivě zkoumat. Potom vytáhne dopis a začte se.

Škubnutím se probudím a zmateně se rozhlédnu. Sakra vzbudila jsem se moc brzy. Ani nevím co bylo v tom dopise. Rychle odhodím peřinu, spustím nohy na studenou zem, hodím na sebe župan a seběhnu dolů do obýváku. Kde je Sam s Larou a o něčem se baví.  ,,Rory? Jsi v pohodě? Vypadáš, jako kdyby jsi viděla ducha."   ,,No, kéžby." Zasměju se.    ,,Co sen?"   ,,Noo, probudila jsem se a nevím co se stalo dál a jediný, kdo mi to může říct je Matt. Já potřebuji vědět co se stalo dál."    ,,Dobře, ale jdu s tebou, protože.."   ,,Ano, já vím, musím být pod dohledem, abych byla v bezpečí." Usměju se. Chápu to, nechci dělat problémy, ale potřebuji vědět jak to bylo a co bylo v tom dopise. Vyběhnu nahoru, obléknu se, dojdu se upravit do koupelny. Vezmu si bundu a seběhnu dolů, kde už na mě čeká Sam. Hned jak mě uvidí, otevře dveře a dojde k autu. Vyjdu ven, zavřu a dojdu si sednout. Připoutám se a Sam se rozjede. Jsem hrozně napnutá, doufám, že mi to Matt řekne, co se tenkrát stalo. Sam zaparkuje, před jeho domem a já rychle vystoupím. Dojdu ke dveřím, zazvoním a netrpělivě vyčkávám dokud mi neotevře.

,,Ahoj, potřebuju vědět, co bylo v tom dopise." Vybalím na něho hned jak otevře. ,,Chudák on asi ještě spal a ty ho takhle vzbudíš." Zasměje se Sám za mými zády. Matt si promne unavené oči a pustí nás dál. Se Sam zaujmeme místo na gauči a on nám přinese pití. Sedne si na proti nám a nervózně začne očima těkat po místnosti.  ,,Pamatuješ si to?" Zeptám se ho nedočkavě.  ,,Rory notak, musíš na něho pomalu." Pošeptá mi.  ,,Pardon, já jsem hrozně nedočkavá."   ,,Je to vidět, ale klidni se. On je schopnej odejít a budeš v pytli."   ,,No jo, už jsem hodná." Zazubím se. Matt se vrátí a podá mi ten dopis. Obě dvě vykulíme oči. Vypadá hodně staře minimálně sto let určitě. Otevřu ho a začnu ho číst.

,,Odvedli mě, jako všechny další kluky na vojnu. Měl jsem dívku a její rodiče byli velice vysoce postavený o proti mně. Takže nám naši lásku často zakazovali a jednou se můj otec opil, on tím byl dost známej a pak rozbil památník věnovaný rodině té dívky a její otec se rozhněval a nařídil všechny mladé muže odvést na vojnu. Po několika měsících přišel dopis, že její tatínek jí našel manžela, no a ona se zamilovala a v tom dopise mi napsala, že musím jít dál. Šla jsem dál a ty by jsi měl jít taky."   ,,Snad mě pochopíš." Dořeknu to co je v tom dopise. Tu samou větu řekla i, když to házela do schránky. Každý sen byl něčím zajímavý, ale ten Samin byl pro mě nejsilnější.

Po dlouhé době tu máme další kapitolu, už máme všechny sny za sebou a teď se naše osmička vydá na výpravu za zbývajícími symboly.

Bára 💞

Meeting MysteryKde žijí příběhy. Začni objevovat