🕸On the trail of mystery🕸

56 3 2
                                    

,,Neboj strejdo, já nejsem člověk co vyhledává konflikty." Usměju se a strejda kývne na souhlas.  ,,No nic musím jít zkoumat mechy." Protočím očima a zvednu se.   ,,Příjemnou zábavu." Ušklíbne se a znovu se začte do dnešních novin, které předtím odložil. Já zasunu židli ke stolu, vezmu si skleničku. Vyběhnu schody nahoru a vejdu do pokoje. Od mého stolu je vidět ven. Trochu se zarazím, když venku u mého auta uvidím stát Shawna, místo toho, abych otevřela okno a zakřičela na něho, mě nenapadne nic lepšího něž vyběhnout ven. Když však doběhnu k autu nikdo tam není. Co se to tady děje? Tohle město je fakt záhadně děsivé a ten kluk je ještě záhadnější. Rychle se ještě podívám do ulice, jestli ho neuvidím jít, ale nikde nikdo, obě strany téhle ulice jsou liduprázdné, v povětří je slyšet jen zpěv ptáků a ševelení větru. Zaklepu hlavou a vrátím se do pokoje. Vezmu si další knihu, na které je ten symbol z dneška. Toho jsem si před tím nevšimla. Rychle si sednu ke stolu a přetáhnu si do počítače pořízené fotky. Dám si tam fotku z dneška a začnu ji prozkoumávat. Je to trochu špatně viditelné, jak je to trochu porostlé mechem. Ale znaky v tom medailonu, značí živly, oheň, voda, země, vzduch a pak jsou tam další symboly okolo, které nepoznám ani v knize ani na fotce.  ,,To je mi záhada." Přetočím na další stranu.

,,Rory! Večeře pojď! Zvedni se od učení a pojď." Zavolá na mě strejda ze zdola, to už je čas večeře, ani jsem si nevšimla. Dám do knihy záložku a zavřu ji. Zaklapnu počítač a seběhnu dolů do kuchyně.  ,,Dneska máme párky."   ,,Neměli jsme je včera?" Trochu se zasměju. ,,Nojo měli, tak objednáme něco?"  ,,Nene, to je dobré, já si dám párky, nic neobjednávej, ale asi dojdu po škole něco nakoupit. Koukala jsem, že kromě párků, vajíček a piva tu nic moc nemáme."   ,,No vaření není moje silná stránka."   ,,Koukala jsem, že odpoledne jezdíš na oběd k Philovi?"   ,,Jojo, přesně tam, dělají tam nejlepší burgery."   ,,Hmm, tak tam někdy zajdeme spolu, dobrej burger jsem neměla ani nepamatuju." Usměju se a strejdu to trochu překvapí.  ,,Teda holka je vidět, že jsi Bakerová."   ,,Neboj strejdo já nedržím, žádnou dietu."   ,,To je dobře diety jsou zlo. Já měl jednou vegetariánku a ona mě nutila jíst jenom obilí a listy, no hnus." Zašklebí se a oba na to vybuchneme smíchy.   ,,Chudáku" Udělám psí oči a pustím se do večeře. Když dojím, zvednu se, dám talíř do myčky, vyběhnu nahoru, v pokoji si vezmu pyžamo a dojdu do koupelny. Osprchuju se, vezmu si pyžamo na sebe, vyčistím si zuby a vrátím se do pokoje. Připravím si do školy, vypnu počítač, vlezu si do postele a po chvíli usnu.

Ráno mě probudí zvuk budíku. Se zabručením ho vypnu a přetočím se na druhou stranu. Dneska se mi opravdu vstávat nechce, obzvlášť, když vidím to deštivé počasí. Zavřu oči a v duchu začnu počítat. Tři, dva, jedna.  ,,Rory! Přijdeš pozdě, opět, vstávej!" Zakřičí na mě strejda a já se neochotně zvednu, došoupu se do koupelny, udělám si ranní hygienu, vrátím se do pokoje, obléknu se, popadnu svou tašku a seběhnu dolů do kuchyně. Z linky si vezmu svou svačinu dám strejdovi pusu na tvář, dojdu ke dveřím, obuju se, obléknu si pláštěnku a dojdu k autu. Odemknu ho a na sedačku spolujezdce si hodím batoh. Než si sednu, tak se rozhlédnu po okolí, stále mám pocit, jako kdyby mě někdo sledoval. Zaklepu hlavou, sednu si do auta a dojedu ke škole. Stejně, tak jako včera zaparkuju, vedle černého jaguára, tentokrát, ale v něm sedí všichni čtyři a vypadají dost nervózně, hlavně Shawn, který má loket opřený o volant a ukazováček s palcem u úst. Všichni mají na sobě sluneční brýle. Ty kluci jsou mega divní. Po chvíli konečně vystoupím a přeběhnu do školy.

,,Čau, tak jsi konečně zažila naši přepršku." Zasměje se Sam, která akorát přijde ke mně a společně dojdeme k našim skříňkám.   ,,Přeprška? Tohle moc na přepršku nevypadá."   ,,No takové mrholení. To si zvykneš a za pár týdnů ti to přijde jako nic."  ,,Ty asi moc na déšť zvyklá nejsi co?" přijde k nám Isa a za ní hned Becca.  ,,No vlastně moc ne, tam odkud pocházím pršelo většinou v zimě a na jaře, tady asi častěji."   ,,Tady skoro každý týden."   ,,Aha dobré vědět." Řeknu a nějak si narvu svojí pláštěnku do skříňky. I s holkama se vydám na hodinu dějepisu.  ,,Ježiši děják, to je taková nuda. Nepotřebuju vědět nic z historie, když vím historii sebe." Řekne Becca a já se na ni kouknu trochu překvapeně.   ,,Ona myslela svoje dětství."   ,,Viď?" Procedí Sam skrze zuby, spíše trochu přísně.   ,,Dobře." Zasměju se a vydám se do třídy. Sednu si vedle Sam a počkám až zazvoní. Když učitelka přijde do třídy hned se pustí do výkladu. Já se snažím poslouchat a zapisovat si zápis, ale stále mám myšlenky u včerejší události. Kde se tam vzal vlk. Musím se na to pak zeptat strejdy. To by mi ještě scházelo, tady je to vážně moc divné. A ještě musím na záchod. Rychle zvednu ruku a počkám na učitelku, až si mě všimne, když si mě všimne.  ,,Paní učitelko?"   ,,Ano? Slečno Bakerová."   ,,Paní učitelko, mohu si zajít na toaletu?"   ,,Ale jistě, můžete."   ,,Děkovně kývnu, zvednu se a vyjdu na chodbu."

,,Nashi?!" Uslyším Shawnův hlas kousek dál. Dojdu blíž a schovám se za zeď, tak abych na ně viděla, ale oni mě ne.   ,,Ty jsi takovej blbec. To svět neviděl."   ,,Hele já za to nemůžu, nevěděl jsem, že-" Chce něco říct, ale Shawn ho přeruší, jako kdyby věděl, že je sleduju.   ,,Jdeme radši na hodinu, nebo bude mít úča kecy." Řekne Matt a společně s Camem a Nashem se vydají do učebny. Shawn tam chvíli zůstane a kouká mým směrem. Trochu se posunu dál a kouknu se na druhou stranu. Nadechnu se a chci se otočit.   ,,Ty jsi nás špehovala?" Uslyším Shawnův hlas a leknutím nadskočím.   ,,Ne, já, no."   ,,Hele radím ti dobře, neser se do věcí do, kterých ti nic není ano?" Přiblíží se k mému obličeji a já uvidím jak jeho oči zčernají. Na sucho polknu a jenom kývnu. Shawn se odtáhne a zmizí za rohem. Počkám až odejde, dojdu si na toaletu a vrátím se do třídy.   ,,Kde jsi byla tak dlouho?" Nahne se ke mně Sam.   ,,Na záchodě."   ,,Aha a nepotkala jsi někoho?" Zeptá se a já se zarazím. Proč mám pocit, že to ví, že ví o Shawnovi a klukách.   ,,No dobře. Šla jsem na záchod a na chodbě jsem viděla menší hádku kluků, tak jsem poslouchala a on pak pro mě došel."   ,,Hustý." Řekne a určitě by pokračovala, ale zazvoní a každá se rychle rozejdeme na další hodinu. Po dlouhém dni ve škole, konečně dojdu do auta. Sednu si nastartuju a dojedu domů.

Tak máme tady další kapitolu, rozhodla jsem se, že v úterý a v pátek budu přidávat kapitoly, tak snad to budu stíhat, budu ráda za komentář a hlas, moc děkuji všem ❤️

Bára 💞

Meeting MysteryKde žijí příběhy. Začni objevovat