,,Takže už to víš." Řekne neutrálně. ,,Víš co? Po škole ti něco povím." Pousměje se, vezme si náramek a odejde. Tohle bylo docela divné, ale na druhou stranu, třeba už je čas, abych se dozvěděla víc. Sám věřím a věřím, že ona mě nepodrazí. Vezmu si věci ze skříňky a chci se vydat do třídy, ale v tu chvíli na sobě ucítím něčí pohled.
Otočím se a moje oči se střetnou s těmi jeho. Můj tep se zrychlí několik frekvencí. Otevřu pusu, že něco řeknu, ale on pohled odvrátí a rychlím krokem jde chodbou dál. ,,Shawne počkej!" Vykřiknu a doběhnu ho. On se na mě ani nepodívá a svůj už tak rychlí krok ještě víc zrychlí. ,,Shawne prosím stůj." Chytnu ho za silnou paži a on bolestí sykne. Rychle ho pustím. ,,Jsi v pohodě?" ,,Jojo, jenom jsem si včera namohl rameno." ,,Aha tak alespoň, že to není nic horšího." ,,Ehh...jo." Řekne a odejde. Páni, ten kluk je na mizení fakt expert.
Stojím tam jako přitlučená k zemi. Potřebuju zjistit víc. Dojdu do třídy a sednu si k Sam. Mou hlavou běží tolik myšlenek. Ty symboly, kameny, ten tajemný černý vlk, Shawn, Sam. Je toho moc a to ještě nesmím zapomenout na předchozí sny. To mi připomíná, že už mám pět symbolů, ale kde hledat těch zbylých pět. Co, když to nebude jen tak snadné. Po celou dobu ve škole moc nevnímám. Stále mi v hlavě šrotuje spoustu myšlenek.
,,Rory?" Vytrhne mě z mých myšlenek hlas Isa. Zaklepu hlavou a otočím se na ni. ,,Ano?" ,,Jsi v pohodě?" Zeptá se starostlivě a já se podívám na Sam. Ta jenom mykne rameny a zadívá se do talíře. ,,Nene, jenom jsem nad něčím přemýšlela." Trochu falešně se usměju. ,,Dobře." Odpoví a dál jí. ,,Jenom jí není nejlíp, ráno jsme spolu mluvily." ,,Jojo, ale už je to lepší." Pousměju se a odnesu tác.
Holky se navzájem rozloučí a já pak následuji Sam do nějaké přírodní rezervace. ,,Kam vlastně jdeme?" Zeptám se, když už moje nohy tu cestu nezvládají. ,,Na místo, kam chodím, když chci být sama." Řekne a pokračuje v cestě. Dál už nemám odvahu se ptát.
Dojdeme na zmiňované místo. Musím říct, že je to nádhera. Výhled na lesy a průzračné jezero. Otevřu pusu, když vidím tu nádheru. Asi to tu nebude tak zlé, jak jsem si myslela. ,,Posaď se." Ukáže Sam na dva kameny před námi. Kouknu se na ně a rychle si na jeden z nich sednu. Sam si sedne na kámen vedle a zahledí se do dálky.
,,Takže jsi čarodějnice?" ,,Já preferuji čarodějka. Ano jsem." ,,Takže Isa s Beccou?" ,,Taky. Jsme tým, stejně jako naše tety." ,,Páni to je mega zajímavý." Zazubím se. ,,Asi tě ten sen trochu překvapil." Uchechtne se, aby trochu odlehčila situaci. ,,Popravdě mě dostal. Hlavně ten král. Ty jsi byla jeho?" ,,Něco jako královna a neboj nevypadal jako Shawn. Nebyl tak hezkej, ale milovala jsem ho."
,,Narodila jsem se do rodiny, bohatého obchodníka, jako nejstarší z dětí, jsem otci pomáhala se starat o rodinný krámek na předměstí, malého města ve Francii. Moje matka, jak už ti asi došlo byla čarodějnice. S tetou mě od mala učily všemu, ale pak se objevil on. Projížděl naším městečkem z lovu. Líbil se mi a já asi jemu. Trochu jsem kozla a čáry hodila na druhou vlnu. Chtěla jsem poznat lásku a u něho jsme ji našla. Myslela jsem si, že všechno bude jako v pohádce, ale ta pohádka se rozplynula." Pevně semkne víčka k sobě. Je vidět, že by se nejraději rozbrečela.
,,Na zámku to žilo jenom samými podvody a intrikami. Myslela jsem, že se něco brzy či později stane." ,,A..a to v té cele? Bylo to hrozné co ti dělali." ,,Bylo to ještě horší. Byli tak hrubý. Pak mě tam nechali jak kus hadru, ležet v krvi a bolestech. Byla jsem hrozně zdrcená. Moje srdce bylo na milion kousků. Díky tetě jsem se dostala pryč a taky se rychle uzdravila. Ale lásku jsem zavrhla nadobro."
,,A ten náramek je od tvé tety?" ,,Ano, chrání mě a dodává mi sílu ke kouzlení." Usměju se, jsem ráda, že mi něco ze svého života zdělila a věřím, že Sam se také hodně ulevilo. ,,No a pak jsem se potkala s holkama." ,,Sam? Ty jsi říkala, že jako Shawn nevypadal, ale proč..." ,,Aha, takže tohle ti ještě neřekl." ,,No, Shawn mi toho vůbec moc neřekl." ,,Shawn se zavázal radě nejvyšších, že tě bude chránit, ale víc ti bude muset říct on sám."
,,Počkej. Než půjdeš." Vytáhne zdobený prsten. ,,Tohle je prsten Rebbeci, ale koukni se na něho až večer. Je mi jasné, že si budeš chtít pořádně se Shawnem promluvit." ,,Jo to máš pravdu, ale jsem ráda, že jsi mi to řekla." ,,Neměla bych ti to říkat, ale jako v každé pohádce je dobro, tak je i zlo a v tomhle případě je dobro i zlo. Už máš pět symbolů. Musíš získat všech deset, aby se mohl provést rituál. Ale jak a co se stane, ti bohužel říct nemohu. Teď musíš přijít na jiné věci. Na rituál je stejně ještě čas." ,,Dobře, děkuju za všechno." ,,Já děkuju, že jsem se mohla svěřit, ale teď běž." S úsměvem kývnu a rozběhnu se zpátky ke škole, kde mám auto.
Nasednu a rozjedu se k Shawnovi. Nikdy jsem u něho nebyla, ale naštěstí mi Sam stihla říct jeho Adresu. Zaparkuji před dost luxusním domem. Vypnu motor a rychle vystoupím. Dojdu ke dveřím a odhodlaně zmáčknu zvonek. Jenom doufám, že je doma. Chvíli se nic neděje a pak mi konečně otevře. ,,Dorothy?" Řekne překvapeně. ,,Musíme si promluvit." Vejdu dovnitř. Jo dobře tohle je neslušné, to uznávám, ale já musela. ,,Wow, tohle je docela..." ,,Sundej mikinu a tričlo." ,,Počkej, brzdi. Nemyslíš, že na to jdeš až moc rychle?" Zvedne ruce do obranného gesta.
,,Shawne, já to myslím vážně." ,,No to já taky. Jsi trochu drzá." ,,Vím o té přísaze." ,,Počkej, co?" ,,Sam mi to řekla. Ne všechno, to ani nemůže, ale vím o tom, že jsi dal radě nejvyšší slib, že mě budeš chránit. Taky už vím co jsi zač." Polknu. Shawn jenom odevzdaně vzdechne a sundá si mikinu. Hned uvidím to co jsem čekala. ,,Ty jsi mě zachránil, věděla jsem to." ,,Musel jsem." ,,Je to tvoje práce." ,,Není to práce. Je to slib, který jsem dal. Abych chránil holku co miluji."
Tak máme tu další kapitolu, snad se bude líbit, jinak děkuju všem co tenhle příběh čtou ❤
Bára 💞
ČTEŠ
Meeting Mystery
FanfictionDorothy Bakerová je osmnáctiletá dívka, která přijde při letecké nehodě o rodiče a proto musí opustit svoje rodné městečko a vydává se do Sansettownu za svým strýčkem Kirkem. Tady nastupuje na místní střední školu, kde potkává čtyři tajemné kluky. I...