🕸The secret you want to know 🕸

53 3 3
                                    

Už je to nějaký ten čas, co jsem tady u Sam, přiznám se, že strejda mi neskutečně chybí, ty jeho trapné vtípky a jeho vyptávání, ale chápu, že teď je důležitá jeho bezpečnost. V hledání dalších symbolů jsme moc nepokročili, ale kluci se vydali na menší výpravu za nějakým šamanem, který by nám mohl poradit kde hledat, což by bylo super. Čím dřív ten rituál provedeme, tím dřív bude všechno zase v normálu, alespoň doufám. Ode dne, kdy jsme doplnili i Mattův symbol, celé město se ponořilo do neznámé temnoty. Naši nepřátelé jsou sice teď v oslabení, protože máme víc jak polovinu symbolů, ale nemáme medailon, který stráží nejsilnější ze symbolů. Jak to vím, už skoro měsíc společně s holkama studujeme staré spisy a knihy. ,,Holky já už nevím. Sedíme tady nad tím už dobrých pět hodin a stále nic." Postěžuje si Becca. ,,Rebbeco, ty tady jsi tak pět minut, protože furt někde trajdáš, tak si nestěžuj a hledej." Zavelí Sam a Becca si otrávěně povzdechne. ,,Já si dojdu pro pití." Řeknu po půl hodině, kdy už mě totálně pálí oči.

Dojdu si natočit vodu, opřu se o linku a zadívám se z okna do zahrady. Pohled do zahrad mě vždy uklidňuje a je mi potom lépe, po dlouhých studiích knih, je to příjemný oddech, jen tak si sednout do zahrady a pozorovat okolí nebo si pustit film. Přiznám se, že bych se tam teď klidně rozběhla a strávila tam celý den, ale to teď momentálně nejde. Trochu si povzdechnu, položím skleničku s vodou a opláchnu si ruce. Kouknu se znovu ven do zahrad a hrůzou nadskočím. Na místě, kde ještě před chvílí nic nebylo, najednou stojí žena, na sobě má dlouhé černé šaty, smuteční černý klobouček se závojem, bledou tvář a smutný výraz. Je to ta stejná žena, kterou vídám ve svých snech, nic neříká jenom tam stojí a kouká na mě. Jenže dnes je to trochu jiné ona otevře ústa, něco řekne, ale jenom to rty naznačí a někam ukáže. Opřu se o linku a kouknu se tím směrem, když svůj pohled otočím na místo, kde žena stojí už tam dávno není. Upřeně sleduju to místo, když v tom mi někdo položí ruku na rameno a já leknutím vykřiknu. ,,Klid Rory. Co se stalo?" Zeptá se starostlivě Sam a vrátí ruku na moje rameno. ,,Vypadáš jako kdyby jsi viděla ducha." Vloží se do toho Becca. ,,Já ho právě viděla." Řeknu ztěžka, když se snažím uklidnit svůj dech. ,,Pojď." Řekne Sam a společně s holkama se vydáme do obýváku.

,,Tak co jsi viděla?" Zeptá se Sam, když si sedá na proti mně. ,,Viděla jsem ženu v černých šatech a smutečním kloboučkem. Byla bílá jako stěna a oči měla prázdné. V poslední době se mi o ní často zdává, vlastně skoro každý sen je o ní, nic neříká, ale dnes něco naznačila a pak ukázala tam." Ukážu. ,,Tam tím směrem by měl být Phoenix." Řekne Isa a já se zarazím. Bydlela jsem kousek od Phoenixu. ,,Myslíte, že to má něco společného s mým domovem nedaleko Phoenixu?" Zeptám se trochu zvědavě. ,,Možná, zkusíme se ti dostat do snů a zjistíme, jestli tam není něco víc." ,,Dobře." ,,Fajn, sedni si sem a uvolni se." Řekne Sam, já si sednu do tureckého sedu doprostřed místnosti a holky kolem mě utvoří kolečko, chytí se za ruce a začnou pronášet kouzelnou formuli. Ucítím jak mým tělem proudí vlna energie, potom mě oslepí světlo a já společně s holkama se přeneseme na hřbitov, kde je velký dav lidí stojící u dvou vykopaných hrobů. ,,My jsme opravdu na pohřbu?" ,,Sakra jsem si měla vzít ty hezký černý šaty." ,,Becco tohle je iluze a ty to víš, nikdo nás nevidí." ,,No jo, ale mohla jsem vypadat dobře alespoň." Sam nad tím jenom protočí oči a popostrčí mě blíž k davu. Prohlédnu si lidi v davu a pak se kouknu na náhrobní kameny. ,,Andreas a Diana. To jsou tvoji rodiče?" Neodpovím Ise jak jsem ponořená v myšlenkách. Kouknu se na ženu úplně ve předu, která drží mě?!

Tak mě to vyvede z míry, že přeruším to kouzlo, chvíli vidím černě, holky na tom nejsou o dost lépe, protože se snaží trochu zorientovat. ,,Au moje hlava. Rory? Myslíš, že jsi to byla ty?" Zeptá se Sam a já stále nejsem schopna slova. ,,Já-já nevím, ale jestli ano, tak ta žena mě musela znát, proč by mě tedy dávali do dětského domova, když jsem měla příbuzné?" ,,Třeba to bylo nebezpečné, třeba věděli, že v tom dětském domově budeš v bezpečí." ,,Ale, kdo je tedy ta žena? Je to moje teta? Nebo jenom dobrá známá, proč se mi začala objevovat ve snech až teprve teď?" ,,Možná, to má nějakou souvislost s dalším symbolem." ,,Myslíte, že by mohla ta žena vlastnit osmý symbol?" ,,Je to dost možné. Musíme zjistit co je zač a jestli je držitelem dalšího symbolu." ,,Dobře, ale jak?" ,,Bude ti to muset říct sama ve snu." Řekne Sam a já přikývnu. ,,Dobře, takže kouzlem tě dostaneme do snu, kde by měla být i ona. Je to vlastně vyvolání vzpomínek. Budeš muset být rychlá a ptát se jenom na důležité věci, kdo je a jestli má symbol, ve snu tě nemůžeme držet dlouho, protože by jsi se mohla dostat mimo tělo na pěkně dlouho a to my nechceme." ,,Dobře, všechno to zní tak jednoduše, ale přitom složitě a nebezpečně." ,,Neboj až ti odpoví v čas tě přivoláme, teď si lehni a zavři oči."

Lehnu si a zavřu oči, dneska si opravdu přijdu jak pokusný králík, ale potřebuju vědět víc. Holky mě přenesou do snu, nejdříve vidím jen tmu, ale potom se všechno začne kolem mě zobrazovat. Rozhlédnu se kolem sebe a pak si všimnu postavy, která vyjde z temné místnosti. Tentokrát její pohled není bezcitný, ba naopak je v něm hodně soucitu a bolesti. ,,Kdo jste?" Vyhrknu rychle, protože nemám moc času. ,,To se v pravý čas dozvíš, máš spoustu otázek, já vím, ale musíš na ně najít odpověď sama. Jediné co ti povím je to, že odpovědi na své otázky najdeš doma." ,,Doma? Kde doma?" ,,Rory! Rory!" ,,Počkat doma ve Phoenixu?" Chci se ptát dál, ale rychle se probudím. ,,Rory, panebože, ty jsi teda číslo, co jsem ti říkala, nebuď tam dlouho." ,,Promiňte, ale ona mi řekla, že odpovědi na otázky najdu doma." ,,Oh, to vypadá na dobrodružství." Zatleská nadšeně Becca. ,,Přesně, dáme vědět klukům a zítra vyrážíme, myslím, že máme další symbol na dosah."

Tak máme tu další kapitolu, jdou teď pomalu, ale určitě se budu snažit to o prázdninách dopsat

Bára 💞

Meeting MysteryKde žijí příběhy. Začni objevovat