,,Nekoukejte musíme rychle, Cameron se Shawnem tam už jsou a hlídají to tam. Musíme rychle, pojďte do auta." Řekne Nash a rozběhne se k autu, ale v tu ránu ho Isa zastaví kouzlem. ,,Vlci jsou rychlejší než auto a kouzlo je zase rychlejší než oni. Přeneseme se tam kouzlem. Stoupněte si doprostřed k sobě a mi budeme kouzlit." Zavelí Isa a my tak učiníme, jedním kouzlem se přeneseme na místo, kde stojí kameny. ,,Au, ježiši takhle už nikdy nebudu cestovat." Zahuhlá Matt, který při dopadu na zem skončil na zadku. ,,Nefňukej." Pomůže mu Becca na nohy. ,,Shawne!" Doběhnu k němu a skočím mu kolem krku. ,,Jsi v pořádku? Jsi celý? Není ti něco?"
,,Dorothy klid, jsem v pořádku a jsem rád, že jsi tu." Něžně mě políbí. ,,Dobře lidi, za chvíli vyjde měsíc z poza mraků, dneska je navíc rovnodennost, takže se síla symbolů ještě zdvojnásobuje. Teď musíme každý vložit svůj amulet do svého kamene." Zakřičí Sam, když se začne zvedat vítr.,,Je to tu!" Zakřičí, aby ji slyšeli, všichni ví, co a jak mají dělat, ale já ne, jsem zmatená a absolutně nevím co mám dělat. ,,Všichni vložte svůj amulet se symbolem do otvoru v kameni a pak u něho zůstaňte stát. Dorothy ty jsi stoupni doprostřed a budeš opakovat po nás." ,,Dobře." Přikývnu Sam a ta se usměje. Vložím knížku do otvoru v jednom z kamenů. ,,Počkat my nemůžeme začít." Vyjekne Isa. ,,Cože, počkej co se děje?" Všichni se na ni koukneme. ,,Chybí desátý amulet, desátý symbol." ,,Doprdele." Zakleju. ,,Co budeme dělat? nemáme čas ho jít teď hledat. Leda kouzlem." Vloží se do toho Becca. ,,Ne, na to už nemáme čas, nestihli bychom to." Dodá Sam. ,,Cože? Takže je konec? temná strana vyhraje?" Zeptám se zoufale a v tu chvíli se řetízek na mém krku rozzáří. ,,Dorothy, zkus dát svůj řetízek do desátého kamene." ,,Dobře." Rychle si sundám řetízek z krku a doběhnu k desátému kameni. Chci ho vložit do otvoru, ale leknu se hlasitého zavrčení a na malé skalce se ze tmy vynoří černý vlk cenící své velké zuby. Tohoto vlka jsem už potkala, v ten den mě zachránil Shawn. Teď je ten vlk, ale blíž a přijde mi, že je i o něco větší a nebezpečnější. Začnu pomalu couvat až narazím do Shawna, který mě hned schová za svá záda.
Rozhlédnu se kolem a uvidím jak z lesa vystupuje celá smečka a zbytek party se stáhne do středu k nám. ,,Co budeme dělat? Je jich víc než nás." Pošeptá Becca Sam a ta si odfrkne. ,,Neříkej, to bych nevěděla, ale musíme něco vymyslet." ,,Máme nějaké kouzlo?" Zeptá se Isa a Sam se zamyslí. ,,Ne." ,,Kluci jste připraveni?" Zeptá se Cam a kluci přikývnou. ,,Dorothy zůstaň uprostřed." Pošeptá mi Shawn a všichni kolem mě utvoří větší kruh. Zmateně se rozhlédnu, mám velký strach, tohle se nemělo stát, měla jsem zůstat v tom pitomém dětském domově. Mé myšlenky přetrhne až hlasité zavytí což je znamení k útoku. Všichni vlci postaveni v kruhu kolem kamenů zaútočí na mé kamarády. Jenom Shawn ve vlčí podobě stojí na místě v tváří v tvář černému vlkovi. ,,Jsi připravený dnes zemřít." Řekne hlubokým hlasem a Shawn jenom zavrčí a vrhne se na něho. Jenom vyděšeně stojím a sleduji své kamarády jak bojují ze všech sil. Holky se snaží vlky odrazit různými kouzli, ale jedno kouzlo se jim nepodaří a Beccu odrazí pryč. Rychle k ní přispěchám, abych jí pomohla na nohy. ,,Dorothy ne, to kouzlo je smrtící, dotkneš se jí a umřeš!" Zakřičí Sam, která jen tak tak drží kouzlo obranného štítu. ,,Cože? Becca je?" ,,Becca je teď mezi životem a smrtí a jestli se jí dotkne živá osoba, tak zemře." Dodá Isa, která odráží útok vlků. Můj dech se nekontrolovatelně zrychlí.
Stále sleduji Beccy nehybné tělo. ,,Aaah!" Kouknu se na holky, které leží na zemi a vlci svými velkými tesáky trhají jejich těla. Záda mi poleje studený pot a oči se mi zalejí slzami. ,,Ne." Vydám ze sebe hodně těžce. Je hrozné vidět umírat své kamarádky. Pevně stisknu řetízek ve své dlani. Zvednu pohled od své ruky a spatřím pohledy hladových vlků. ,,Oh ne." Vydechnu a chci utéct, ale moje nohy jakoby byly přilepené k zemi. Ještě pevněji stisknu řetízek a vytvořím kolem sebe obranný štít. Vlci se toho leknou a začnou se stahovat zpátky. Kouknu se na řetízek, který září a svou září tvoří světelnou obranu. Kouknu se na kluky, kteří bojují z posledních sil. Jeden vlk se vrhne na Camerona a utrhne mu jednu nohu. Nash s Mattem mu přispěchají na pomoc a to se jim stane osudným. V mém těle se začne kupit vztek. Ohlédnu se zrovna ve chvíli, kdy černý vlk prokousne Shawnovi krk. ,,Ne!" Doběhnu k němu, kleknu si a obejmu jeho mrtvé tělo. ,,Shawne, prosím probuď se. Shawne." Začnu ho hladit. ,,Jaké je to cítit se bezmocná bez rodiny a bez přátel?" Zeptá se hlubokým hlasem a můj pohár trpělivosti přeteče.
Pohled vypravěče
Zvedneš pohled ke svému nepříteli, ve tvých očích není nic jiného než vztek a touha po pomstě. Nadechneš se čímž si dodáš odvahu, pomalu se postavíš a zavřeš oči. Tvým tělem prostoupí moc a síla nejsilnějších čarodějů. Vyzvedne tě do vzduchu a ty se vznášíš pět metrů nad zemí. Všechna síla se v tobě hromadí a ty chceš jediné. Porazit zlou stranu. Před očima náhle spatříš rodiče, je to jako plamen, co ti přidává na snaze. Tvůj řetízek se zvedne ze tvé ruky a sám se ti vrtí na krk. Ocitneš se doma, tam kde jsi vyrůstala a kde jsi to milovala. spatříš své kamarády, kteří se usmívají. Nemůžeš uvěřit vlastním očím, jsou živí a ty je můžeš obejmout. Chceš něco říct, ale mluvit nemůžeš, tvoje máma k tobě přistoupí a ukonejší tě. hned se ji vrhneš kolem krku. ,,Zlatíčko, musíš myslet na to co ti dává sílu. Jedině tak, budeš silnější než kdykoliv před tím." Otec ti položí ruku na rameno. ,,Dorothy, pamatuj si jedno, my jsme tu navždy s tebou." ,,A navždy tě budeme milovat." ,,I my naše kamarádko." ,,I já moje Dorothy." Všichni se na tebe usmějí a v mlze zmizí. Máš oči plné slz, těle neskutečnou sílu a v srdci kluka, jehož láska tvou sílu ještě zdvojnásobuje. ,,I já vás budu navždy milovat svou rodinu." Plná nepřemožitelné otevřeš oči.Tak máme tady poslední kapitolu, zítra už bude jenom epilog, jsem ráda, že to, alespoň někdo četl a že jste se k tomu vrátili, doufám, že budu mít možnost a nápady na další příběhy, děkuju všem co tohle četli ❤️
Bára 💞
ČTEŠ
Meeting Mystery
FanficDorothy Bakerová je osmnáctiletá dívka, která přijde při letecké nehodě o rodiče a proto musí opustit svoje rodné městečko a vydává se do Sansettownu za svým strýčkem Kirkem. Tady nastupuje na místní střední školu, kde potkává čtyři tajemné kluky. I...