🕸Look back at the past🕸

40 3 3
                                    

,,Holky pohněte kluci jsou tady." ,,Ježiši klid Iso, kam spěcháš?" Ozve se Becca, která se připravuje u nás v pokoji. ,,Protože ty jsi vždycky byla, jsi a budeš šnek." Trochu ji popožene kouzlem. ,,Hej, bylo to opravdu nutné?" ,,Jo bylo, protože akorát zdržuješ." ,,Ježiši tak se chci Mattovi líbit, hlavně, že ty jsi vstávala už v pět, aby jsi se upravila kvůli Nashovi." ,,Ty jsi fakt neskutečná Rebecco." ,,Holky dost už." Okřikne je Sam a otočí se ke mně. ,,V pohodě? Jsi připravená?" ,,Já nevím, jestli je to dobrý nápad co, když tam někdo bydlí?" Holky po sobě hodí lítostné pohledy. ,,Pokud ano, kouzlem je uspíme a pak je zase probudíme až budeme odcházet. Slubuji." ,,Dobře, tak asi můžeme." Nadechnu se a vezmu si svou malou kabelku přes rameno. ,,Jdeme, dobrodružství čeká." Vypískne nadšeně Becca a seběhne dolů, kde už na nás čekají kluci. ,,Se divím, že se takhle rychle rozhejbala." Zasměje se Isa. ,,Jejda, já vlastně nezrušila to kouzlo." Vykulí oči a všechny tři se rychle rozeběhneme ke schodům. Zastavíme se na horním schodě, v momentě kdy to Becca napálí do Matta a oba spadnou na zem. ,,Ups, to je moje urychlovací kouzlo." Řekne Isa a rychle ho odvolá. ,,To je v pohodě." Zvedne Matt ruku a pak ji mrtvolně spustí dolů. ,,Ježiši jdeme začíná dobrodružství." Vyjekne Becca a vyběhne ven. ,,Tak ta je moc." Zasměje se Isa, seběhne dolů k Nashovi a dá mu pusu. Všichni postupně vyjdou ven a já zůstanu uvnitř se Shawnem.

,,V pohodě?" Zeptá se, když scházím pomalu schody jako nějaká šlechtična. ,,Jak se to vezme, jsem docela nervózní, je to o dost těžší než jsem si myslela." Zastavím se na posledním schodě a on ke mně přistoupí. ,,Není lehké se vrátit do minulosti, ale jsme s tebou a budeme ti krýt záda. Jo a navíc tě musím chránit." ,,Jo já vím, dal jsi slib." ,,Ne, protože tě miluju." Usměje se a já se rozzářím, jeho slova mi dala odvahu na to se vrátit domů. Chytnu ho za ruku a společně dojdeme k autu, kde na nás už čekají Sam s Cameronem. ,,No to je dost. Ta malá bláznivka, co pořád mele o dobrodružství už dávno s půlkou party odjela, tak nasedat, ať je dojedeme." Zavelí Cameron usedne za volant a Shawn si sedne vedle něho. My se Sam si sedneme do zadu a Cam se rychle rozjede. Netrvá to dlouho a dojedeme Nashovo auto. Celou cestu se snažím nepropadat panice, ale to ticho co panuje mezi námi celou cestu. Když jedeme po cestě, kterou si jen tak matně pamatuju, začne se mi vybavovat moje cesta ze školy domů. ,,Kolik ti vlastně bylo, když jsi přišla o rodiče?" Zeptá se najednou Sam. ,,Deset." Polknu a sleduju míhající krajinu. Když Cam vjede do ulice, kde stojí náš dům rozbuší se mi srdce. Dojede až na konec a zastaví se u hodně schátralého domu.

,,To není možné." Vydechnu, rychle otevřu a vystoupím. ,,Tohle přeci nemůže být ten dům ve kterém jsem vyrůstala. Jste si jistý, že jsem tu správně?" Nemůžu uvěřit svým očím z krásného domečku se zelenou před zahrádkou, kávovou fasádou a moderními dveřmi je ruina. ,,Půjdeme se kouknout dovnitř." Obejme mě Shawn kolem ramen a vydá se ke dveřím. Všechno je tu takové ponuré, jako kdyby se sem ten dům ani nehodil. Zarostlá zahrada, rozbitá okna, vypadá to jako z hororu a ne z pohádky. Dojdu ke dveřím celá vyklepaná a sáhnu na kliku. Hned si vybavím jak jsem vždycky přišla domů a ode dveří křičela ahoj na mamku. Nadechnu se a pomalu dveře otevřu. Při skřípání mi naskočí husí kůže. Pomalu vejdu dovnitř a rozhlédnu se. Všude kolem se válí rozbité věci, na všem je prach a pavučiny. ,,Fuj tady je to jak v hrobce." Becco drž pusu taky jednou." Napomene ji Isa. ,,Ježiši pardon." Dojdu do obýváku a zatočím se dokola. Všechno je to tu polorozpadlé. ,,Já vůbec to tu nepoznávám." Nahrnou se mi slzy do očí. ,,Co se stalo s mým domovem?" ,,To udělal on, chtěl najít poslední tři symboly, ale jejich strážci je ukryli." ,,Ale podle toho snu ten symbol bude tady. ,,No, tak nehledali dost dobře. Rory? To bude v pohodě, až dokončíme ten rituál, tak se všechno spraví, hlavní je teď najít ty symboly a dokončit rituál." ,,Jo, já vím, uděláme to." Usměju se. ,,To je naše Rory." Řekne povzbudivě Sam a zmáčkne moje ramena.

,,Takže, kde začneme?" Zeptá se Becca a já se zamyslím. ,,Tam kde je určitě hledat nenapadlo." Mrknu na ně a všichni chápavě přikývnou. Vyběhneme nahoru a já se zastavím pod dvířkami od půdy. Shawn mě chytne za pas a vysadí mě tak, abych mohla stáhnout žebřík vedoucí na půdu. Vylezu po něm a za mnou ostatní. ,,Ježiši najděte někdo vypínač, já se tady bojím." ,,Rebecco prosím tě." ,,Hej, ale opravdu najděte někdo vypínač." Řekne Shawn a já se pokusím nahmatat vypínač. Nahmatám ho a v duchu zajásám, trochu sebou škubnu, když uslyším ránu. Rychle rozsvítím a zjistím, že všichni leží na zemi. Hned dostanu výbuch smíchu, že se musím opřít o kolena. ,,Rebecco, ty jsi opravdu neskutečná." Zabručí Sam a pomalu se všichni začnou zvedat. ,,Takže víme vůbec co hledat a kde?" Zeptá se Shawn a opráší si džíny. ,,Nevím, ale musí to být něco, co je nenapadlo hledat." Řekne Sam a rozhlédne se. ,,Aaaa, ježiši fuuuj, pavouk." ,,Becco hledej radši." ,,Hele to vypadá jako symbol." ,,Fakt, že jo, není to tipycké háčkování." Opravdu tomu bylo tak. Vyháčkované vrbové proutí a nějaká květina myslím, že Lilie. Hned co jsem se toho dotkal jsem uviděla zase tu ženu, až teď jsem viděla, jak hodně podobná mámě je. ,,Dorothy." Vysloví Shawn moje jméno a já se konečne kouknu na své přátele. ,,Myslím, že máme další symbol." Usměju se a ve všech očích uvidím úlevu. ,,Super, jsme na dobré cestě." ,,Jo a nikdo nás nezastaví." Všichni si plácneme a pak se obejmeme

Z pohledu třetí osoby
,,To si jenom myslíte. Zlo vždy zvítězí." ,,Máte nějaký plán pane?" ,,Ne, ale vím jak tu hloupou husičku dostat na kolena." ,,A to chcete udělat jak?" ,,Zbavíme se toho, kdo jí je nejbližší."

Tak další kapitola je tu, už se blížíme pomalu do finále, co na to zatím říkáte? Myslím, že už to není to co to bývalo😅

Bára 💞

Meeting MysteryKde žijí příběhy. Začni objevovat