3 (Evlilik mi? Hayaller mi ? )

775 40 14
                                    

Gecenin rüzgari yüzüne çarparken,Rüzgarın esmesiyle dans eden yaprakların sesi,gecenin sessizliğini bozuyordu.Her yer karanlık odasına yaktıgı mum ışığı ve ona eşlik eden yıldızlara bakarken Devika, yine hayallere dalmış düşünürken Esha'nın odaya girmesiyle irkildi.

"Ne yapıyorsun karanlıkta?"

Devika dışarıyı izlemeyi bırakıp Esha'ya döndü.

"Geceyi izliyorum..Ayın eşsiz ışıgına eşlik eden yıldızlara bakıp hayal kuruyorum.Ben her gece bunu yaparım sen gittiğinden beri annemden sonra konustugum kişilerden biride 'Gece'.."

Esha gülümsedi.Saçlarını geriye atarak yavasca Devika'nın kolundan tutup yataga oturttu.

"Artık ben varım.Birlikte kuracağımız hayallerimiz var." Deyip ellerini Devika'nın yüzüne götürdü ve devam etti:

"Başıma masaj yapar mısın?Yasemin yağı saclarıma iyi gelecek hem çok özledim senin masajını.."

Devika gözlerini devirip yüzünü buruşturdu.

"Gercekten mi?"

"Evet gerçekten."

"Ama ben masaj yapmayı beceremem ki"

"Evet biliyorum ve buna ragmen herseyi cok özledim senin kötü masajını bile" deyip kahkaha attı.

"Ya öyle mi?Bunu siz istediniz bayan Esha Rao şimdi masaj nasıl yapılırmış göreceksiniz." deyip makyaj masasına yönelip eline aldıgı küçük şişedeki yasemin yagını eline döküp iyice yedirdikten sonra:

"Hadi sen önüme otur bende sana masaj yapayım"

Esha başını sallayıp yere oturdu.Devika,Esha'nın uzun saç diplerine yumuşak dokunuşlarla parmak uçlarını gezdirerek masaj yapıyordu.Masajın etkisiyle Esha iyice gevşemişti.

"Waouw..Devika sen sadece yemek konusunda değil masaj konusunda bile kendini geliştirmişsin"

"Ne sandın"

Masaj yapmaya devam ederken Devika çene çalmayıda ihmal etmiyordu.

"Şşşt..Esha bak ne soracağım.Singapurdan birini buldun mu?"

Esha kahkaha attı.

"Hmmm..bu kahkahanın nedeni ne?Yoksa...yoksa Çin birini mi buldun ha?"

"Tamam Singapurun geneli çin olsada öyle birsey yok tatlım nerden geliyor aklına bunlar ha?"

"E söyle o zaman hiç mi biri olmadı?Hep anlatılır ya da dizilerde izleriz ya aşk çok güzel ve bir o kadarda acı birsey hiç tatmadım o hissi aşkı ne zaman bulurum bilmem." dedi devika gözleri uzaklara dalmıştı sanki birinin gelip onu bu monoton hayatından kurtarmasını bekliyormus gibi.Kendine geldiğinde Esha'ya baktı.

Esha duraksadı.Şaşkınlık değildi bu aksine yüzü kireç gibi olmuş adeta bir heykeli andırıyordu.Sonra gözleri doldu.Göz uçlarından göz kenarlarına taşan yaşlar yaşadıklarının ispatıydı.Bir seyler olmustu Devika farkındaydı ama anlamadığı böylesine üzüldüğü bir olayı neden telefondan da olsa onunla paylaşmadığıydı.

"Esha iyi misin? Neler oldu hadi anlat"

"Devika biri vardı.Ama sadece benim için çünkü ben onun umurunda olmadım hiç bir zaman.Okulun en iyisiydi ve etrafında birçok kız evet hatta birçok zengin kız vardı.Ben onun ilgisini hiç çekmedim.Sadece sevdim uzaktan aslında ona yakındım hep çünkü o beni arkdası olarak gördü.Sınıf arkadası olarak bana arada gelir gece birlikte vakit geçirdiği kızları anlatırdı."

Dil SeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin