Esha saskindi bir ara bakislarini yere sabitledi ve tekrar basini kaldirip gözucuyla bakti. Bakislarindan anlamak hic de zor degildi kararsizligini.
Devika yorgun ve bitkin bedenin son ciginisiyla dilinden dokuverdi sozcukleri...
"Eee söyle hadi geliyorsun degil mi?"
"Gelmiyorum desem sanki gitmeyecek misin ah Devika bunu yaptigima inanamiyorum ama en azindan aklim sende kalmaz."
Devika gulumsedi. Yuzundeki ve kalbindeki derin izlere inat.
"Beni yalniz birakmayacagini biliyordum. "
Dedi ve sıkıca sarildi Esha'ya...Aksam gec vakitte AS sirketine gideceklerdi. Devika saate bakiyor bir an once havanin kararmasini bekliyordu.
Rani uzgundu ailenin bu denli yipranmasi alisagelmis bir durum degildi. Aile onlar icin herseydi. O evde hep guven vardi. Ama neydi simdi bu olan neden simdi tam tersi oluyordu.
Arnav sirketten erken cikmisti. Amcasi her gecen gun daha da canini sıkıyordu. O kizla evlenmek kabuslarin en kotusuydu. Devika onu kizdirmasaydi o haber coktan medyadan silinmisti. Bu kiz her turlu belaydi. Ve bir bas belasiyla ayni cati altinda olma fikri daha da ofkelendiriyordu.
Gun batmis karanlik cokmustu. Devika ve Esha odanin camindan cikmislardi. Yolda yururken Devika duraksadi.
"Ne oldu?"
"Esha halhallarin"
"Yeni aldim cok guzeller degil mi?"
"Yaa evet oyleler canim."
"Birini sana verebilirim."
"Tabi neden olmasin..."
Dedi ve gozlerini belertip devam etti.
"Esha biz su an hic yapmadigimiz birsey yapiyoruz. Farkindasin degil mi biz AS sirketine girecegiz. Halhalin sesi bizi kiskivrak yakalatacak hadi cikar onlari."
"Ahhh evet nasil unuttum. Akil birakmadilar ki bende.."
Eliyle basina vurdu ve yere cömelip halhallarini cikardi. Cebinden cikardigi mendile halhallari sarip tekrar elini cebine goturdu.
"Simdi tamamen hazirim."
Urkek ses tonuyla soylemisti bunu.Cok gecmeden taksiye atlayip kendilerini AS sirketin onunde buldular.
" Ama burda guvenlik vardir. Kamerayi ne yapacagiz ha?Su kapinin buyuklugune bak buraya nasil girilecek Devika ahhh tanrim bence geri donmeliyiz."
Devika iceriye girmenin yolunu ararken Esha soylediklerinden sonra yolun kenarinda taksi aramak icin geziniyordu.
Devika bir an Esha'ya bakti ve gel diye isaret etti. Esha kendini kaptirmisti bile... Cok gecmeden Devika hizla yurudu.
"Esha ne yapiyorsun buraya kadar geldik vazgecemeyiz. Bak kamera su kosede biz arkadan tirmanacagiz tahminimce o tarafi almiyor. Sonra surunerek kulubeye ulasagiz ve guvenligi kontrol edecegiz."
"Ama Devika burasi cok yuksek ve gorunmeyecegimizden emin misin?biraz onceki taksiyi keske gondermeseydik. "
"Esha lutfen benim icin bunu yap ve cesaretini topla"
Esha basini salladi ve Devika'nin elini tuttu. Birlikte arka kapiya ulasmislardi. Kapinin ilerisinden tirmanma girisimleri baslamisti bile. Guclukle tirmandilar ve plandaki gibi surunerek ilerlediler.
Kulubeye ulastiklarinda guvenligi uyur vaziyette buldular. İste bu cok guzel bir tabloydu isleri daha da kolaylasmisti.
Devika soguk kanli katil gecenin kor karanliginda agir agir ilerledi. Ve birkac ufak hareketle surunur vaziyetten kalkti. Yavasca elini masada duran anahtarlara goturdu. Anahtarlarin ses cikarmamasi icin buyuk bir caba gosteriyordu. Esha bas parmagini isiriyor kendini kasiyordu. Ettigi dualari tekrar tekrar ederken Devika anahtarlari almisti bile...
Esha'nin gozleri buyumustu. Devika oldukca basariliydi.
"İnanmiyorum Salman Khan filmlerinden birseyler ogrenmissin aksiyon senin isin" deyip ufak naralar atarken Devika, Esha'nin agzini tuttu.
"Esha bu isi halledelim sonra birlikte gulecegiz inan cok stresliyim ve bu durum hic bizlik degil kendime inanamiyorum o canavar beni ne hale soktu. Bir an once iceriye girip alacagimizi alip cikalim su lanet sirketten."Sirketin kapisina dogru ilerlediler. Devika elleri titreyerek tum anahtarlari deniyordu.
"Devika adam uyanicak hadi acele et."
"Deniyorum Esha sanirim cok yaklastik."
Anahtarlar bir bir denenirken Sonunda duyulan o tık sesi ikisininde gozlerinin buyumesine neden olmustu. Kizlar geri cekildi ve kapi hizla aciliverdi.
Kizlar anahtari kapidan cekip aldilar. Ve urkek adimlarla yuruduler uzun koridoru...
Devika onden merdivenlere cikarken Esha' da onu takip ediyordu. Beyninden kalbinden bagimsizlardi o gece agirca hareket eden ayaklarin sesi ve hizla alip verilen nefesler o gece Devika ve Esha'ya eslik ediyordu. Merdiven bitimindeki oda Arnavin odasiydi ve odaya ulasmislardi. Usulca acmayi denedi kapiyi.. Ama tahmin ettikleri gibi kapi kilitliydi. Bircok yerin anahtarlari bulunun anahtarligi tekrar eline aldi. Bir bir denemeye basladi. Elleri titriyordu. Kalbi olabildigince hizli atiyordu. Esha merdiven sonundaki asili tabloyu gece karanlikta secemeyip hizla duvara yaslandi tablonun kaymasiyla Devika kapiya ait olmayan anahtarlari diger eliyle tutuyordu. Esha'nin cikardigi sesle irkilip anahtarlari yere dusuruverdi. İkiside belkide bir servet olan bilmem kac milyarlik tabloyu tutuyorlardi. Tabloyu duzeltip yerine yerlestirdikten sonra tekrar eline anahtarlari aldi Devika...