O canavarla aynı odayı paylaşırlarken şimdide aynı yatağı paylaşıyorlardı her ne kadar araya duvar örselerde aynı yataktaydılar.
Odada sessizlik hakimdi sadece alıp verilen nefesler duyuluyordu. Devika'nin sesi bile Arnav'ı tuhaf hissettirmeye yetmişti bile...
Saçlarının kokusu ürkekçe arkasını dönüp kıpırdamaması bile...
Daha önce başka biriyle böyle uyumuş muydu acaba ? Arnav bir an neden düşünmüştü ki bunu?hem Devika öyle birinide benzemiyordu. Tamam ona cok kızıyordu onun herseyi yapabileceğini düşünüyordu ama bu denli seviyesiz biride değildi. Her yakınlaşmalarında yüzü kızaran Devika başka biriyle yatağa giremezdi.
Ah Neler düşünüyordu böyle tüm bunlar olsa bile onu ne ilgilendirirdi ki? Hafifce cevirdi kafasini Devikanin gözleri kapaliydi belkide çoktan uyumuştu.
Uyurken ki o halini izledi. Yüzünü.. Yüz hatlarini.. Sonra dudaklarina kitledi gozlerini...
Pembe iri dudaklarını... Uyurken hafifçe aralanmisti. Ayak ucundan bu kadarını görmekle yetindi.Arnav o sira yüzüne tebessüm yerleştirdi. Devika aşagılayıp ezdiği kadar kötü görüntüde değildi. Aksine duru bir güzelliği vardi.
Devika gözlerini kapatmıştı oysa uyuyamiyordu. Ilk kez biriyle ayni yatağa girmişti. Tamam belki kocasiydi ama bu adamla gerçekten evli sayilmazlardi. Arnav ona bir yabanciydi. Oysa boyle düşünmemişti. Sevdiği adamla uyuyup uyanicakti. Klasik kadinlar gibi yemek yapip eşinin işten dönmesini beklemek yerine birlikte mutfağa girip yemek pişirecek her şeyi birlikte büyük bir zevkle yapacaklardi. Ama onun payina düşen sahte bir evlilik düşmüştü. Kaderi böyleydi mutluluk ona cok görülmüştü. Devi mayaya öyle çok anlatmıştı ki anlattigi aşk hikayelerinin artık asla gerçek olamayacak olması, Ah Devi maya sanki ona gülüyordu al sana mutlu bir aşk hikayesi dercesine...
Acaba çok mu istemişti. O yüzden bununla mı imtihan olacaktı. Sonrasinda belkide ödüllendirilecek istediği hayatı yaşayacaktı ama nasil? Canavar ondan boşanir miydi? Boşansa bile daha iyi bir hayatı olacak mıydı sanki daha 22 yaşında hayatı sönmüstü.
Ve tabiki bunun sebebi canavardi.
Bunlari düşünürken uyuyakalmisti.
Arnav ise böyle tahmin etmemisti. Yatağında Devika vardi. Onunla ayni yatakta hemen ayak ucunda... Yataktan hafifce doğruldu ve başını Devika'nın olduğu yöne cevirdi. Bunda birsey yoktu çünkü zaten yastiklarla araya duvar ölmüşlerdi. Onun yüzüne baktıkça içinde oluşan sıcaklık Arnav'in klimayi daha cok açmasına neden olmustu. Kendisine gelip artik uyumasi gerektigini düşündü ve öylede yapti.*******
Sabah hapşırma sesiyle bu kez Devika uyanmıştı. Klima Devika'yi çarpmıştı.
Üşüyor ama aynı zamanda vücudu alev alev yanıyordu. Devika farkinda değildi ateşinin yüksek olduğundan bu yüzden sıkıca sarıldı yorgana dişleri birbirine çarparken gözlerini tamamen açtı. Başını çevirdiğinde Arnav'in Yüzünü gördü ve o yorgunlukla sadece yerinden doğruldu ve istemsizce Arnav'in yüzüne doğru hapşırdı. Arnav yüzüne yağan yağmurun etkisiyle uyanmisti." sen ne yapiyorsun tepemde"
"Asil sen ne yapiyorsun yanimda biz aksam boyle uyumamistik."
Arnav yüzünü ekşitti ve doğruldu.
"Ne farkeder. Aramizda bunlar varken bunun ne onemi var."
Diyerek yastiklari gösterdi.Devika öyle halsizdi ki ona karşılık vermedi. Arnav yataktan kalkti ve banyoya girdi. Çıktığında Devika tekrar uyumuştu. Arnav hazırlanıp işe gitmek için evden çıktı.
Çalışanlar odaya girip devikaya seslendiler fakat Devika'nın kimseyi duyacak hali yoktu sadece uyumak istiyordu. Bir de Esha'yi istiyordu. Simdi yaninda olsaydi yapacağı şerbet ve çorbayla iyi olurdu. Çalışanlar gün boyunca bir kez daha odaya gelmişlerdi ve Devika'yi bu kez uyanik yakalayabilmislerdi. Devika sadece biraz halsiz olduğunu söyleyip sicak bir corba rica etmisti. Calisanlardan biri corbayi yapip masasinin uzerine birakmisti fakat devikanin kolunu kaldiracak hali bile yoktu. Ah Esha keşke burada olsan dedi kendi kendine...