Hayata meydan okuyan o gözlerinde bu kez endişe ve öfke vardı.Gözleri öfkeden ateşe çalıyordu.Devika'yı yan koltuğa bıraktı ve sonra emniyet kemerini bağlamak için yöneldi.Bir an fazlasıyla yakınlaşmıslardı.Koltukta baygın halde duran Devika'yı izledi ve sonra kendine geldiğinde kemeri bağlayıp kapıyı kapattı hızla yürüyüp arabaya bindi ve hızla döndü.Dönmenin etkisiyle arabanın lastiklerinin caddede cıkardıgı ses etrafı tuttu ve oradan uzaklaştı.Ne yapacağını bilmiyordu.Eve mi götürmeliydi-ama evinin nerede olduğunu bile bilmiyordu-ya da Önce hastaneye gitmeliydi.Hatta hastaneye gidip Devika'yı orada bırakıp yetkililere Devika'nın telefonundan ailesine ulaşmalarını söyleyecek,hastane masraflarınıda karsıladıktan sonra cekip gidecekti.Evet aklındaki plan buydu gaza iyice bastı.
Başıma her zaman bela açıyorsun neden beni bulur ki bunlar.Diye mırıldandıktan sonra telefonun zil sesiyle irkildi.Çalan şarkı Bodyguard'filminde Salman Khan'ın zil sesi olan Desi Beat sarkısıydı.Devika tam bir Salman Khan hayranıydı.Arnav zil sesini duyunca yüzünü burusturdu.Arabayı durdurdu ve kaşlarını çatıp telefonu açıp açmama konusunda düşüncelere daldı.Telefon uzun uzun çalmaya devam ediyordu.Ne yapacağına karar verdi ve Devika'nın cantasına uzanıp fermuarı actı ilk kez bir kadının çantasını karıştıryordu.
Nelerle uğrasıyorum diye söylenirken telefonu buldu.Sonra telefona uzunca baktı ve açmadan direkt çantaya koyup bıraktı.
Telefona aldırış etmeden gazı kökledi.Devika kendine gelmeye başlamıştı ve gözlerini hafifce açtı.Kendine tam gelemeden puslu görüntüde karşısında duran canavarı görünce irkildi.Hızla toparlandı.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun?Beni nereye götürüyorsun?Kimsin sen ha?Nasıl buna cesaret edersin?" Devika sesini olabildiğince yükseltmişti.
"DUR!durdur arabayı" Telaşlanmıştı eli kolu rahat durmuyordu.
Arnav ani frenle durdu.Frenin etkisiyle arabada sarsılma yasadıktan sonra Arnav öfkeden ates sacan gözlerini Devika'ya çevirdi.Kolundan sertçe tuttu.
"Sen kendinde misin?Önce bayılıyorsun sonra ben insanlık edip seni arabama alıyorum, yine de gördüğüm muameleye bak senin tesekkür etme tarzın bu sanırım?Ne yapmamı isterdiniz bayan Baş belası sizi sokak ortasında baygın mı bırakmalıydım?"
"Önce kaba davran kolumdan tutup sars-ki hala kolumdan tutuyorsun.Sonra bayıldın seni arabama aldım iyilik ettim de bana sakın insanlıktan bahsetme insanlığı senin gibi birinden öğrenecek değilim." Devika kolunu Arnav'ın elinden çekip kurtardı.
Devika senin gibi birinden derken ki o yüz ifadesi Arnav'ı Deliye çevirmişti.
"İn arabamdan hemen!!"
Devika şaşkınlıkla Arnav'a bakıyordu.
"Defol dedim!"
Arnav sesli bir sekilde söylemişti bunu Devika öfkeyle kemerini çözüp arabadan indi kapıyı sertçe kapatıp arkasına bakmadan ilerledi.
Yolda yürürken söylenmeyede devam ediyordu.
Canavar işte sonradan görme insan görünümlü canavar ne olacak sanki hersey onun etrafında dönüyor.Milyarlık arabasını yedik sanki hah ayrıca arabaya ben binmedim sen bindirdin beni ve sonrada kovdun dengesizliğin böylesi Ahh!Devika neden bunu söylemedin ki yüzüne yüzüne vuracaktın lafları ama ne yaptım arabadan öylece ini verdim.
Arnav direksiyona sert bir yumruk indirmişti.Arabayı çalıştırıp ilerledi.Sinirliydi bu kız artık iyice bela olmustu.Her an her yerde karşısına çıkıyor ve başına olmadık işler açıp sinirden deliye dönmesine neden oluyordu.
Esha iki gün sonra ki parti için hummalı bir çalısma baslatmıstı.İlk güne göre baya uğraşmış her ayrıntıyı tek tek gözden geçirmişti.Her ne kadar İşlerle ugraşsada aklı Devika'daydı.Neden aramasına cevap vermemişti.Üstelik iş görüşmesinin nasıl geçtiğini sormak için bile aramamıstı.Neler oluyordu Devika nerelerdeydi düşünceler kafasını kurcalarken eve gitmeye karar verdi.Bugun epeyce çalışmıştı ve yarında erken gelip işe kaldığı yerden devam edebilirdi.Çantasını alıp çalışanlara da durumu anlattıktan sonra eve gitmek için yola çıktı.