Devika korkmustu yüreğinin ritmik atışlarıyla,işten kovulup kovulmayacagını merak ederken yabancı adamın yaptıklarını mutfaktan dikkatle izledi.Yabancı,sandalyeyi bir tarafa fırlattı, masanın üzerinden saçılan kağıtlar Devikayı dahada korkuttu.Korku içinde büyüyen göz bebeklerine adamın nedenli küstah oldugunu mühürlemişti Devika...
"Ahhh..Tanrım şu bet suratlı küstah adam herseyi mahvedecek kesin kovulacağım.Bu kadar abartmaya ne gerek vardı.Alt tarafı kahve döküldü o kadar önem verdiği dosyasını su an masaya atarak kendi mahvetti.Ah şu zenginleri hiç bir zaman anlayamayacağım.Devi Maya bu adam yüzünden kovulmama izin verme."
Devika kendi kendine konusurken dalıp gitmişti.Ve o sıra ugursuz telefon kayıtsız ses tonuyla çalmaya başladı.Hep böyle kötü anlarda mı çalardı bu telefon Devika uzun süre kendi çalan telefonunundan habersiz izlemeye devam ederken koluna biri dokundu ve hazırlıksız yakalanmıs bu temasa karsılık Devika arkasını döndü.
"Sanırım Telefonunuz çalıyor."Adam askıda duran çantayı gösterdi.
Adam haklıydı.Devika çantasına ulaşana kadar telefon kapanmıstı bile...
"Belki haddim değil ama sanırım canınız birseye sıkkın."
Devika bakıslarını usulca yere sabitledi
"Birkaç dakika sonra işten kovulabilirim"
Karsısında duran esmer tenli,yüksek alınlı adam kaşlarını çatınca alnında beliren çizgiler gamzelerinin vermiş oldugu havayla bütünleşmişti.
"Peki bunu nasıl anladın." dedi güleç bir ses tonuyla..
Devika ses tonunu sevmemişti ve hemen kızgın bir ifadeyle işaret etti.
"Himesh Beyin yanındaki adam var ya işte o adamın üzerine biraz önce yanlışlıkla kahveyi boca ettim."
Adam kendine engel olamayıp kahkayı bastı.Devika daha da sinirlenmişti.Oysa gayet üzgün ve bir o kadar da ciddi söylemişti.Uzun süre adamı izledikten sonra adam elini uzattı.
"Ben Vishwas burada akşamları müzik yapıyorum.Ama sanırım sen part time çalısıyorsun ve gece buraya gelmediğin beni tanımadığından belli oluyor."
Devika uzatılan ele karsılık vermemişti.
"Biraz önce neden güldüğünüzü anlayamadım.Bir Salman Khan değilsiniz ki sizi tanıyayım."
Adam elini yavasca indirdi.Gözlerini Devika'nın gözlerine kitledikten sonra."Salman Khan...Bende severim" dedi ve devam etti.
"O adam yani adı Arnav Singh AS şirketinin sahibi buraya Himesh' ile cafenin devri için gelmiş olmalı o kadar avukat ve şirket sorumlusu gönderdi ama Himesh hiç birine evet demedi sanırım çözümü kendinde buldu ama onu da sen haklamışsın"
Tekrar gülmeye başladı.
"Nasıl yani?"
"Aslında Himesh ve Arnav birbirlerini pek tanımazlar arkadas değiller sadece iş için görüştüler ve-"
"Ve"
"Himesh'i beş yıl kadar tanımıslıgım var o birinin ekmeğine büyük hatalar yapmadığı sürece son verecek biri değil."
"Bu ne demek oluyor?"
"Yani seni kovacağını sanmam."
Devika söylenenler karsısında oldukca mutlu olmustu.Gözlerinin içi parlıyordu.Vishwas ise Devikayı süzüyordu.Gözlerinin ne kadar masum olduguna bakıyor,Upuzun belinden aşağıya dükümlü saçlarına bakıyordu.Dudaklarına konan küçük tebesümler adamıda sevindirmişti ki o sıra içeriye şef garson girdi.Devika güm güm atan kalbine engel olup içeride neler oldugu ve ona ne olacagını sordu.Adam birkaç dakika bekledikten sonra ciddi konusmasına basladı.