18(Sona Yaklasmak)

271 17 21
                                    

Sabah olmuştu. Güneş ışıkları odayi olabildigince aydinlatmisti. ama Devika'nin dusunceleri oda kadar aydinlik degildi tamamen farkliydi.. Çünkü odayi kaplayan isik Devika'nin icine islemiyordu aksine ici aciyordu. Bu sabah kahvaltiyada kalkmamisti. Aksam olanlari dusunuyordu. Arnavin yüz ifadesi Oyle ofkeliydi ki istedigi gibi intikam alabilecekti.. Devika bunlari dusunurken sinirlendi.
"Hain nasil insansin sen ben bosuna canavar demiyorum ki.. Hatta...hatta Belgeselde göze batmaz bunun gibiler." diye mirildandi. Aslinda arnav hicte belgesellere layik biri degildi. Arnav gayet karizmatik, kendine has tavirlari dik basli,kendine guvenen,omuzlari genis,bakislari saglam,yurusu sert biriydi. Konusurkende kendine pek guvenirdi. Herkes onun bu tavirlarindan cekinir hatta gezintilerde hep onde yurur. O durunca durulur. O yuruyunce yurunur, Ona uyar herkes, Arnav isterse konusan kisinin sozunu keser. Fakat onun sozu kesilmez. O istedigi kadar soyler ve soyledigi kadar dinlenir. Ofkelidir,sabirsizdir,kendine has havasi vardir ve deli gibi zengindir.
Ayni zamanda merhametlidir. Yardim ettigi bircok aile vardir ve bu isi hep ozenle gizli tutulmasindan yanadir.
"Seytan gorse yuzunu de benden uzak olsan keske..."
O sira iceriye Esha girdi. Elinde buyuk bir bardak ile birlikte...
"Hayirdir. Ne mirildaniyorsun?"
"Aksam olanlari hatirladikca o canavara soyleniyorum."
Esha Devika'nin yanina oturdu.
"Sana safranli süt getirdim.Hadi kalk once su sütünü ic."
Devika yerinden doğruldu.
"Ama ben süt sevmem bilmiyor musun?"
"Evet biliyorum ama yemekte yemiyorsun bu seni tok tutar."
O sira elini Devika'nin burnuna goturdu. Burnunu tutup bardagi agzina dogru goturdu ve Devika' nin sütü icmesini sagladi.
Devika saskin gozlerle sütü icerken başını cekti.
"Tamam tamam ictim iste bak yetti. "
"Devika arnavin yeni plani mi acaba bu yani seninle gercekten evlenecek oyle mi?hemde inat ugruna"
"Keske tum bunlar oyun olsa oyle cok isterdim ki.."
O sira iceriye Mohan girdi ve Devika'nin yildiz fali icin burc ve dogum tarihinin yazili oldugu belgeyi alip odadan cikti. Cikarken iceriden seslendi.
"Hazirlan birazdan erkek tarafi gelecek boyle gorunmemelisin."
Devika bitkin gorunuyordu. Yuzu sararmis goz alti morarmisti. Zorla yatagindan kalkip dolaptan eline denk gelen sareelerden birini aldi ve giydi. Makyaj yapmayacakti. O adam icin suslenemezdi. Kapi caldi.
Evlilik icin ugurlu gunu rahibe danisacaklardi. İceriye amca girdi. Arnav ortalarda gorunmuyordu. Esha hemen cama kostu ve arnavin arabada oldugunu gordu. Camdan disariya atladi ve hizla arabaya ulasti.
Endiseli gozlerle bakiyordu ve konusmaya basladi.
"Lutfen kardesimin hayatini mahvetme bak o son senesini okuyacak onun hayalleri var. Lutfen bizden uzak dur. O sana zarar veremez ki o bir karincayi dahi incitemez. Devika kotu biri degil. Lutfen bugun bitir bu sacmaligi."
Arnav suskundu. Alayci bakislarini Esha'ya yoneltmisti. Hic cevap vermeden duruyordu.o sira mohan ve balrajin arabaya gelmeleri cok uzun surmemisti.
Arnav kibirliydi ve arabadan inip Mohani selamlamamisti bile. Gozune gozlukleleri takip digerleride arabaya bindikten sonra uzaklastilar. Esha uzgundu. Konusmasi ise yaramamisti. O sira telefonu caldi. Yabanci bir numaraydi. Naif bir ses tonuyla konustu.
"Alo.."
"Esha.. "
İcinde kelebekler ucusmaya baslamisti sesi duyunca.. İcini kaplayan o sicaklikla cevap verdi.
"Himesh.."
"Sesimden tanimana sevindim. Uzun zaman oldu. En son partide birlikteydik. Neler yapiyorsun?bak ne diyecegim bugun bulusup birseyler yapmaya ne dersin?"
Belkide uzun zamandir bekledigi bir teklifti bu hatta bunu duymak oylesine cok heyecanlandirmisti ki ama sevinci uzun surmedi.
"Himesh aslinda ailemle zor gunler geciriyoruz ve ben bu durumda onlari birakamam."
"Neler oluyor esha yapabilecegim birsey varsa lutfen soyle"
"Hayir himesh oyle kolayca halledilebilecek birsey degil neler oldugunu su an degil ama sonra sana anlatacagim simdi kapatmam gerek. "
Telefonu kapattiginda gozleri doldu. Uzun zamandir bekledigi birseyi yanlis bir zamanda duymustu.Himesh'in sesini duymak da ayri bir huzunlendirmisti Esha'yi...

Ugurlu gun icin rahiple konusmuslardi. En kisa zaman uc gun sonra fakat bu cok kisa bir zaman dilimi yani ritueller icin az o yuzden Uc aylik bir zaman sonra ikisi icinde hayirli bir gun olacak ama Arnav uc ay bekleyemezdi. Hersey sicagi sicagina olmaliydi. Bu durumu hic beklemiyordu. Birseyler dusunmeliydi. En kisa zamanda bu is cozumlenip Devika'dan intikam alma girisimleri baslamaliydi.

"Bakin benim annem ve babamin evlilik yil donumu uc gun sonra ve onlar hayatta olsalardi onlarda uc gun sonrayi isterlerdi ve bende o gun evlenmeyi cok istiyorum. Bu mumkun degil mi? Rahip "
"Hersey rituellere uygun olmali Sizin yildiz fallarinizin gosterdigi bu.. Üc ay beklemelisiniz."
"Arnav oglum neden bu kadar acele ediyorsun uc ay nisanli kalmaniz daha iyi."
"Hayir amca bizim hakkimizda cikan dedikodular oyle cok ki hem Devika magdur olacak hem ailesi ben bu dugunu uc gun sonraya istiyorum. "
Mohan sessizdi. Ugurlu gunu bekleyebilirdi elbette ta kiii dedikodular olmasaydi.
Mohan sessizligini boynu bukuk bir sekilde koruyordu. Kizini kisa bir zamanda evlendirmek sessizligine engel olmayacak gibiydi.

Tapinaktan ciktiktan sonra arabaya bindiler. Arnav bu tur seylere inanmazdi. Ona kalsa yildiza bile gerek yoktu. Arabada bu konuyu tekrar dile getirdi. Anne ve babasinin evlilik yil donumunu soyledi ve Mohanin itiraz edip etmedigini sordu. Mohan başıyla onayladi. Kizini eksikliklerle dolu bir gunde evlendirecek olmak canini yakiyordu. Oysa nisanli olabilirdi. Neden Mohan bu kadar aceleciydi ki dua etti. Kizinin evliligi iyi olmasi icin gozunden akittigi o iki damla yasi silerek.

Aksam eve gelmislerdi. Herkesin eli kolu doluydu. Dugun icin alisveris yapilmisti. Elinden Paketleri birakti Arnav ve lavaboyu aramaya basladi. O sira Devika' nin odasina daldi. Odaya adim atti ve goz ucuyla suzdu odayi... Devika dustan cikmis saclarini havluyla kuruluyordu. Odasinda bulunan banyodan gelen sese dogru ilerledi arnav devika aynaya bakiyordu. Arnavi farketmemisti bile.. Arnav bir adim daha atacakti ki Devika'yi gormesiyle ayagini geri cekti. Saclarindan suzulen damlalar ayaklarinin altinda ki birikintiye her dususunde cikan şıp sesi sanki bir melodi gibiydi. Saree nin sirt dekoltesinden gorunen teni ipek gibi tertemiz gorunuyordu. Vucudunun ve saclarinin etrafa yaydigi koku essizdi.

Devika sacini taradiktan sonra islak ayaklarla banyodan cikti. Arnav da odadaydi. Endiselenmisti. Simdi onu gorurse gizlice kendisini izledigini dusunecekti ki nitekimde oyleydi. Devika'yi izlerken lavabo arayisini unutmustu bile... Devika banyodan cikarken ayagi kaydi ve kapiya dogru elini uzatti. Ama farketti ki belinde bir guc onu tutuyordu. Saclarini savurarak arkasini dondu. Donmesiyle saskin ifadeye burunmesi bir oldu. Arnav'in kaslarinin altinda belli belirsiz kizlari cildirtacak cinste ki bakislarini once devika'nin gozlerine sonra dudaklarina goturdu.
Birkac dakika sonra Devika uzaklasti.
"Ne isin var odamda ?"
"Ben lavaboyu ariyordum. "
"Ne yani buna inanmami mi bekliyorsun. Gördüğün gibi aradigin yer burasi degil neden cikip gitmedin hem neden Esha'ya sormadin ha?"
"Yine basladik. İzin ver istersen. Düğün icin alisveris yaptik ve herkes alinanlarla ilgileniyordu bende kendi basimin caresine bakarim diye-.."
"Ne? Bir dakika bir dakika...ne düğünü ne alisverisi dogru mu duydum ben ne yani sen beni korkutmak icin yapmadin mi bunlari ..?Gercek miydi yani hepsi?"
"Ben asla bos konusmam. Uc gun sonra ""Singh"" oluyorsun bu her ne kadar benim icin utanc olsada sen sevinebilirsin."
"Kes sunu sacmalama artik. Tanrim seninle nasil evlenirim ben ha? Kaba kibirli ahlaksiz birisin sen."
"Hey"
O sira devika'nin kolunu var gucuyle kavradi ve devam etti.

"Konusmalarina dikkat et. Artik ben ve benim kurallarim olacak onlar disina cikmayacaksin. "
Kolunu hizla birakip odadan cikti.
Devika sinirlenmisti. Canida yanmisti. Sinirden hem agliyor hemde soyleniyordu.
"Canavar!!! Kurtlar girsin kulaklarindan bir kopeginki gibi sarsin kulaklarini hain insanliktan uzak zalim ruh hastasi sonsuza kadar cehennemde izgara ol... "

Kendini yataga atip sesle aglamaya devam etti.

Su an tek yaşadığım duygu hissedememek...Adeta adım adım ölüyorum Devi Maya neden neden bunlar oluyor. Niye bunu bana yapiyorsun. Ben nasil yasarim hic bilmedigim bir dunyada insanlari bile oyle farkli ki... Neden tanrim neden... Ask icin dogdugumu dusunurdum oysa simdi ask kelimesi oyle uzak bir o kadarda komik geliyor ki yari ölüyüm hala hayat bulurum diye umarken yavas yavas ölüyorum daha da...

Dil SeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin