-V, mennünk kellene! - kiáltott be a fürdőszobába Lewis. Még egyszer megigazítottam a vörös testhez simuló ruhámat, majd lassan kifújtam az eddig benntartott levegőt. Az elmúlt hetekben inkább bő ruhákban jelentem, ezzel is óvtam a pocakomat, de ma úgy éreztem, hogy itt az ideje, hogy mindenkivel tudassuk, hogy egy kis Hamilton van úton.
-Nyugalom. - mondtam alig hallhatóan magamnak, majd átdobtam a vállam fölött a hajamat és kiléptem a fürdőből. Halvány mosollyal az arcomon megálltam Lewis előtt, aki teljesen a telefonjába volt belemerülve. Lassan felemelte a fejét a férfi, majd egyre nagyobb mosoly lett az arcán, ahogy meglátta az én terhes hasamat.
-Wow. Gyönyörű vagy. - lépett közelebb hozzám, majd kezeit csípőmre vezette és közelebb húzott magához.
-Ne csinálj úgy, mintha most látnál így először. - motyogtam a férfi vállába.
-V, ezzel a látvánnyal nem lehet betelni. - jelentette ki Lewis, én pedig halkan felkuncogtam.
-Uuuu, megfoghatom a hasadat? - kérdezte csillogó szemekkel Daniel, már lent az asztalnál.
-Én is akarom! - kiáltott fel Lando és mellém lépett.
-Szerinte...
-Jaj, Carlos fogd be senki sem kíváncsi rád! - teremtette le Lando a spanyolt.
-Jól van fiúk fél percig rajta lehet a kezetek a hasamon. - feleltem és a két fiú elkezdett ugrálni. - Az óra indul is.
-Tényleg ez a legjobb megoldás? - kérdezte szórakozottan Lewis, miközben belekortyolt a kávéjába.
-Ha te tudtál volna jobb megoldást, akkor miért nem osztottad meg velünk? - vontam fel a szemöldökömet.
-De kötözködős ma valaki! - jegyezte meg szórakozottan Alex.
-Nem, ő alapból ilyen. - nézett rám az én sonka barátom,én pedig halvány mosollyal az arcomon megforgattam a szemeimet. Miután a fiúknak lejárt az idő, én amilyen gyorsan csak lehetett neki láttam a reggelimnek. Miután elfogyasztottam a reggelimet Lewissal elindultunk a pályára. Még mielőtt kiszálltunk volna az autóból biztatásképpen gyengéden megsimította a karomat, de én megfogtam a táskámat és kiszálltam a kocsiból. Még bejárat előtt megfogtam Lewis kezét, aki még mielőtt beléphettem volna a kapun, magához húzott.
-Ha akarod szerzek neked egy kabátot! - felelte a brit, én pedig értetlenül megráztam a fejemet.
-Biztos, nem fognak hülyének nézni, hogy 40 fokos kánikulában egy téli kabátot viselek?- vágtam rá azonnal, majd mélyen a férfi szemébe néztem. - Miért csinálod ezt?
-Én nagyon örülök, hogy hamarosan apa leszek és tudod, hogy mennyire szeretlek titeket,de tudod milyen a sajtó. Nem akarom, hogy zaklassanak téged, pont nincs szükséged arra, hogy azok a seggfej újságírók körülötted legyenek. - magyarázta a férfi, én pedig meghatódva öleltem magamhoz.
-Nagyon szeretlek, hogy ennyire megakarsz védeni, de minden rendben lesz. - simítottam meg sonka barátom arcát, majd folytattam. - Tudod, hogyha szemétkednek akkor nem kegyelmezek meg nekik.
-Nem kegyelmezel te senkinek sem Victoria Leclerc! - rázta meg a fejét mosolyogva Lew, majd kezén fogva elindultunk a csapat boksza felé. - De kérlek szólj, ha valami baj van.
-Ha téged ez megnyugtat. -forgattam meg a szemeimet. Másodpercek alatt körénk gyűlt egy tucat fotós és azonnal vakuk fényét éreztem meg az arcomon. Riporterek, szerelők, csapatfőnökök a távolban meghúzódva figyeltek minket, majd miután leesett nekik, mi ez a hatalmas felhajtás hatalmas mosollyal az arcukon figyeltek minket. Néhányan leszólítottak minket, hogy gratuláljanak, míg mások Lewis vállát ütögették meg. Egy ismerős barna lány alakját véltem felfedezni, aki a Toro Rosso boksza előtt várakozott. Cate ránk emelte tekintetét, miután meglátta az én hasamat elkerekedett szemekkel nézett.
YOU ARE READING
Woman Like Me (Lewis Hamilton ff.)
FanfictionVictoria a legkiszámíthatatlanabb nők közé tartozik. Valamikor a legtöbb ember szívét megmelengeti kedves tetteivel máskor pedig már egy pillantásával megtudná ölni az embereket. Charles Leclerc menedzsere és nővéreként jelent meg az Ausztrál paddoc...