24.

2.5K 94 13
                                    

Egy nagyon érdekes társaság gyűlt össze a franciaországi kiruccanásunkra. Danny boldogan ette mellettem a vattacukrot mondván, hogy most nincs mellette az edzője, ezért most minden ételt megeszik, ami szembe jön vele. Ausztrál barátunk természetesnek vette, hogy velünk tart a Disneyland-be két ok miatt. Az egyik, hogy Emilynek rengeteg munkája van és nem jut ideje a szerelmére, így Daniel a legtöbb szabad percét velünk tölti. A másik ok pedig, a bakancslistáján egy olyan vágy szerepel, miszerint elszeretné lopni Micky egér egyik kesztyűjét. Elmondása szerint egyszer már megpróbálta, de a biztonságiak rajta kapták, így kivezették a Disneyland-ből. Aztán itt volt velünk Lando, aki még soha nem járt a vidámparkban,így semmi áron nem akarta kihagyni. Miután Charles leszállt a repülőről akkor tudatosult benne, hogy nem Monacóban vagyunk, így nem volt más választása, minthogy velünk tart. Max csak azért tartott velünk, hogy a húgának vegyen egy Micky egér füles hajpántot, elmondása szerint, ha meghallja a Hakuna Matatát, akkor visszamegy a hotelbe. És persze Lewis is velünk, tartott. Tőle már ez is egy óriási tett volt, hogy eljött velem a Disneyland-be, ezért egyszersem szóltam rá, hogy vegye ki a füléből a fülhallgatót.

-Jól van skacok! Meg kell szereznünk Micky egér kesztyűjét. - csapta össze kezeit boldogan Danny.

-Nem hiszem el, hogy megint megakarod próbálni. - rázta meg értetlenül a fejét Lewis.

-Miért kell nekünk Micky egér kesztyűje? - kérdezte Lando.

-Rajta van a bakancslistámon. - felelte Danny, majd megmutatta.

-Nem tudod megnyalni a könyöködet? - pillantott rá Charles Danielre.

-Egyáltalán miért akarod megnyalni a könyöködet? - vontam fel a szemöldökömet. Miközben ausztrál barátunk nagyban elmagyarázta, hogy mi a célja ezzel a bakancslistával, addig Charles és Max felé pillantottam. Egymástól elfordulva a telefonjukba voltak belemerülve. Az elmúlt hetekben lévő feszültség, ami köztük volt egyre rosszabb lett. Még az elején váltottak pár szót egymással, most már alig néznek egymásra.

-Van egy ötletem. - fordultam Lewis felé, aki kérdőn pillantott rám.

-Akarom én azt tudni? - gondolkodott hangosan, majd a csípőmre vezette kezét.

-Ki kellene békíteni őket. - mutattam Maxék felé.

-Szerintem ebbe ne avatkozz bele V. - felelte Lew.

-De olyan rossz,így látni őket. - húztam el számat szomorúan.

-Mindketten forrófejűek, így szerintem nem értékelnék, ha te most elkezdenél intézkedni. - magyarázta a brit, én pedig egy nagyot sóhajtottam.

-VIIC!! - kiáltott fel Lando és felém fordult. - Mit nézünk meg először?

-Melyik a kedvenc Disney mesét? - kérdeztem, hogy arra a helyre menjünk először, ahol az ő kedvenc meséje van.

-Toy Story. - ugrált boldogan a fiú. Miért nem csodálkozok rajta?

Lando szemei úgy csillantak meg, ahogy meglátta a Toy Story-ből ismert játékokat, majd eltűnt a gyerekek között.

-Vic, olyanok leszünk, mint a túlságosan felnőttes barátaink... -mutatott Daniel Lewisék felé, majd folytatta. - vagy olyanok leszünk, mint Lando?

-Szerintem tudod választ. - mosolyogtam rá, majd elindultunk együtt Lando után.  Kb. két órával később zihálva ültem le az én sonka barátom mellé. Időközben megunta, hogy állandóan utánam sétálgatott, ezért inkább leült egyre padra Maxxal közösen.

-Vic, én nem akarok beleszólni, de, hogy került az egész testedre csillámpor? - kérdezte Max.

-Danny a fejemre borította az egyik csillámporos dobozt amikor az Aladinnál voltunk. - meséltem és közben próbáltam leszedni az arcomról a csillámot, nem sok sikerrel. - Ti miért nem ültök fel semmilyen játékra?

Woman Like Me (Lewis Hamilton ff.)Where stories live. Discover now