Azt szokták mondani, hogy zenére nagyon kellemes felébredni. Nálam ez pont ellenkezőleg van. Nekem sokkal jobban tetszik az, hogy madarak csicsergésére ébredek fel, minthogy az Old town road dallamaira.
-Lewis! Ha nem kapcsolod ki a zenét beledobom az WC-be a mobilodat! - kiáltottam fáradtan, majd a fejemre húztam a takarót.
-Ébresztő V! - boldogan ült le mellém és lehúzta a fejemről a takarót. - Madárcsicsergésre ébredni a legjobb.
-Tényleg? Akkor miért a te szar zenédre ébredtem?! - nyöszörögtem és próbáltam hozzászoktatni a szemeimet a világos fényekhez.
-Kihallatszódott a zene? - kérdezte halvány mosollyal az arcán sonka barátom.
-Ááá, dehogy! - forgattam meg a szemeimet. -Remélem erős érv miatt ébresztettél fel.
-Hoztam neked reggelit. - tett elém egy nagy tálcát, amin isteni finom ételek voltak.
-Nem vagyok éhes. - feleltem és azonnal a kávéért nyúltam.
-Pedig addig nem megyünk sehova, amíg meg nem eszed a tányér tartalmát. - magyarázta Lewis. Ilyenkor soha nem tudom eldönteni, hogy a barátom vagy az apám.
-Hát akkor lemaradsz az időmérőről Lew, mert, hogy én nem fogok enni. - zártam össze a karjaimat, majd nekitámaszkodtam az ágy támlának.
-V, nem is vacsoráztál, muszáj enned. - simította meg az arcomat a férfi.
-Jól,van. - forgattam meg a szemeimet, majd a pirítós felé nyúltam. Gyorsan megettem az ételt és megittam a kávémat, majd Hamilton felé fordultam. - Ez, így megfelel?
-Hát nincs más választásom. - sóhajtotta a férfi. Azonnal felálltam és elfoglaltam a fürdőt. Fél órával később, már egy sokkal frissebb Victoria került elő. Gyorsan beledobáltam néhány cuccot a táskámba, majd Lewissal kézen fogva elindultunk a lift felé.
-Szép reggelt a gerlepárnak! - integetett Danny, mellette Alex és Max ránk mosolyogtak.
-Ha még egyszer gerlepárnak mersz minket hívni komolyan mondom lenyomom a mobilodat a torkodon. - tettem a csípőmre a kezemet.
-Egy imádnivaló teremtmény vagy Vic. - vigyorgott rám Daniel, én pedig kinyújtottam rá a nyelvemet.
-Bal lábbal kelt? - kérdezte Alex Lewistól.
-Nagyon úgy tűnik. - vonta meg a vállát a brit. Hirtelen kinyílt előttünk a lift ajtó, ahol Carlos és Lando éppen veszekedtek.
-Mi a probléma már megint? - sóhajtotta Max és a két McLaren pilótára pillantott.
-Drága Lando barátunk miatt eldugult a kibaszott WC a mi emeletünkön. - szitkozódott a spanyol. Unottan elővettem a telefonomat és az Instagrammot kezdtem el lapozni, amikor megrázkódott a lift és megállt.
-Most mi történt? - néztem Lewisra.
-Úgy tűnik beszorultunk. - jelentette ki Max és elszabadult a pokol. Lando a felvonó falát ütögette segítségért kiabálva, Carlos spanyolul kezdett el még jobban átkozódni, Danny Alexnek mesélt rémtörténeteket, hogy mi történik a liftbe szorult emberekkel a horrorfilmekben, Max a liftgombokat nyomkodta remélve, hogy újra indul a felvonó, Lewis és én gondterhelten összenéztünk, hisz tudtuk, hogy ez nem lesz egy egyszerű délelőtt velük.
-Mi lenne ha egyszer a jó büdös életben befognátok. - kiáltottam el magamat és az öt férfi elhallgatott, addig Lewis a recepcióval beszélt Mi ez, ha nem tekintély. - Ha azt akarjátok, hogy minél hamarabb kiszabaduljunk, akkor mindenki nyugodjon le.
YOU ARE READING
Woman Like Me (Lewis Hamilton ff.)
FanfictionVictoria a legkiszámíthatatlanabb nők közé tartozik. Valamikor a legtöbb ember szívét megmelengeti kedves tetteivel máskor pedig már egy pillantásával megtudná ölni az embereket. Charles Leclerc menedzsere és nővéreként jelent meg az Ausztrál paddoc...