{Κεφ 9}

335 27 2
                                    

Cayden
Αν εξαιρέσω τα πρώτα πέντε λεπτά,όλη την υπόλοιπη ώρα κοιμόταν έχοντας το πρόσωπο της κολλημένο πάνω στο παράθυρο δίχως να καταλαβαίνει το αν έβαζα μουσική,αν μιλούσα ή ακόμα και αν πάταγε κάποιος κόρνα.

Είχε κόψει κάθε επικοινωνία με τον έξω κόσμο.

Εν μέρη βλέποντας το αυτό κάπως καλμαρω τα νεύρα μου σχετικά με την αχάριστη,ψωνισμενη συμπεριφορά που έχει.

Αν μάθαινα ότι την είχε πάρει ο ύπνος στο τιμόνι και είχε πεθάνει...ε εντάξει θα το είχα λίγο τύψεις!

Καλά όχι και τίποτα το ιδιαίτερο...αλλά θα με επηρέαζε καμία ώρα αφότου θα το μάθαινα.

Είμαι πολύ καλός άνθρωπος τελικά πανάθεμά με!

Σκεφτηκα όταν πάρκαρα το αμάξι της μπροστά από την εξώπορτα του σπιτιού της.

«Φτάσαμε!Ξυπνα»
Σχολίασα ενώ την σκούντηξα αρκετά έντονα για να ξυπνήσει.

Όταν άνοιξε τα μάτια της κοίταξε μπερδεμένη γύρω της,σαν να προσπαθούσε να καταλάβει τι συμβαίνει.

«Δεν καταλαβα ποτέ με πήρε ο ύπνος»

Μουρμούρισε ενώ έτριψε τα μάτια της με τα χέρια της.
Μαυρίλες είχαν γεμίσει τα μάγουλα της από το μουτζουρωμένο βάψιμο της.

Αποφάσισα να μην σχολιάσω τίποτα καθώς δεν είχα όρεξη για καυγά.

«Εγω λέω να την κάνω σιγά σιγά!»

Είπα ενώ άνοιξα την πόρτα του οδηγού.

«Δεν χρειαζόταν να με φέρεις!»
Πήρα μια βαθιά ανάσα και προτού προλάβω να πω το οτιδήποτε,συνέχισε.

«Θα είμαι ειλικρινης!Δεν θέλω να σου έχω καμία υποχρέωση ή να πρέπει να έχω έναν φιλικό χαρακτήρα απέναντι σου που δεν εννοώ!Κατανοώ γιατί σκέφτηκες να με φέρεις αλλά επειδη λόγω των συνθηκών της Maya και του Ian και αντίστοιχα του Adrian και της Lauren θα χρειάζεται να βρισκόμαστε...δεν χρειάζομαι την βοήθεια κανενός αν δεν τη ζητήσω!Δεν φταις εσυ συγκεκριμένα...απλά δεν μου αρέσει να επεμβαίνουν οι άνθρωποι με το έτσι θέλω στη ζωή μου...ακόμα και αν αυτό είναι για το «καλό» μου!Δεν χρειάζεται να ανησυχείς τόσο πολύ για εμένα»

Η τελευταία πρόταση της ήταν αρκετά ειρωνική και για μερικά δευτερόλεπτα απλά έμεινα να την κοιτάξω ανηξερος τι να πρώτο σχολιάσω.

Έμοιαζε πάντα τόσο απρόσιτη...τόσο ξινη και...Θεέ μου έλεος!Προσπαθω να είμαι καλός άνθρωπος και αυτό είναι το «Μπράβο» μου;

ʜᴇʀ ꜱᴛʀɪᴘᴘᴇʀ Where stories live. Discover now