{Κεφ 21}

245 24 4
                                    

Elian's PoV

«Ωραία...και τώρα τι;»
Ρώτησα αφότου μπήκαμε μέσα στο μεγάλο σπίτι όπου γινόταν το παρτι και απλά στεκόμασταν ο ένας απέναντι από τον άλλο.

Γέλασε ελαφρά δείχνοντας με το κεφάλι του προς το τραπέζι με τα ποτά.

«Τώρα...πίνουμε τον κωλο μας και ξεχνάμε τα πάντα!»

***

«Ελα έλα ένα μόνο ακόμα!»

Σχολίασε φέρνοντας για 8η-9η;Είχα χάσει το μέτρημα σφηνάκια τεκίλα έτσι όπως στεκόμασταν δίπλα από τον πάγκο με τα ποτά.

«Καλά!»

Ξεφυσηξα δυνατά προτού πάρω το ένα σφηνάκι από το χέρι του και χαχανισε νικητήρια.

«Πάμε;»
Ρώτησα και έγνεψε γρήγορα θετικά σαν παιδί.

Δίχως να περιμένει ούτε ένα δευτερόλεπτο ήπιε όλο το περιεχόμενο στο σφηνοποτηρο που κράταγε ενώ έπειτα ρούφηξε ένα κομμάτι λεμόνι που έδιναν μαζί με τα σφηνάκια.

«ΑΑΧΧ!!!Φαρμακο είναι αυτό!!ΠΙΝΕ ΠΙΝΕ!»
Φώναξε ενώ έπιασε το χέρι που κράταγα το σφηνάκι και το πήγε προς το στόμα μου.

«Έλα έλα μην χρονοτριβείς!»

Συμπλήρωσε ενώ άνοιξα το στόμα μου και πρακτικά αυτος άδειασε όλη την τεκίλα στο στόμα μου απότομα κανοντας με να πνίγω.

Ποτό κύλησε από το στόμα μου και έσταξε και στα ρούχα μου.

Εγώ άρχισα να βήχω υπερβολικά πολύ ενώ εκείνος έσκασε στα γέλια ενώ ταυτόχρονα σκούπισε το ποτό από τα χείλια και το σαγόνι μου με τον αντίχειρα του.

«Μια χαρά είσαι!Μην βήχεις!Ειπαμε!!Φάρμακο ειναι!»

Γέλασα αυθόρμητα κοιταζοντας τον!

«Πάμε να χορέψουμε!»
Συμπλήρωσε τραβώντας με από το χέρι κανοντας με να σκάσω στα γέλια.

***

«Ποτέ δεν έχω...πηδηχτεί με συγγενή από τη σχέση μου!»
Σχολίασε μια κοπέλα και εκείνη τη στιγμή η ξανθιά κοπέλα δίπλα της κοπάνησε τον ώμο της.

«Σου είπα μην ξανα αναφέρεις το περιστατικό με τον αδερφο του!Ηταν μια φορά και-

ʜᴇʀ ꜱᴛʀɪᴘᴘᴇʀ Where stories live. Discover now