«Θεέ μου...μεγαλουργησα πάλι ο πουστης!»
Σχολιασε σκουπίζοντας συγκινημένος ένα ανύπαρκτο δάκρυ από τα μάτια του κοιτάζοντας με.
Ρολαρα τα μάτια μου...Εννοω ναι το ξερω ότι είμαι κούκλος και ότι τα πιο κοντά μαλλιά μου πάνε περισσότερο...
Αλλά ΞΕΡΕΤΕ ποσά επιπλέον χρήματα πρέπει να δίνω για να τα διατηρώ ωραια κοντα;
Γιατί τα κόβω...και μετά μόλις μακραίνουν λίγο είναι σε ενα άβολο και ΧΑΛΙΑ μήκος που δεν βλέπονται.Κάθε δυο εβδομάδες πήγαινα για κούρεμα παλιά...και αφήστε που ναι...έχω ξεπεράσει το να είμαι κακομαθημένος γενικά...αλλά κάποια κουσούρια μένουν.
Δεν αφήνω όποιον και όποιον να ακουμπήσει τα μαλλιά μου!
Είχα φορέσει ενα ελαφρώς φαρδύ,ριχτο μαυρο πουκάμισο του Jace και από κάτω ένα εξίσου μαύρο παντελόνι του.Με ειχε αναγκάσει να φορέσω μια ασημένια αλυσίδα στον λαιμό μου...Η οποία ισχύει ότι έκανε το όλο σύνολο πολύ ωραίο...
«1 με 10;»
Ρώτησα με ένα ειρωνικό,στραβό χαμόγελο κολλημένο στο πρόσωπο μου.
Εννοω...είχα αυτογνωσία!
Ηξερα ότι ήμουν ακόμα πιο όμορφος από ότι ήμουν στα 18 μου...κάτι το οποίο είναι αδιανόητο...αλλά όντως πραγματικό!
«Κωλοεγωμανη πούστη»
Χαχάνισα ενώ κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέπτη.
Φτου σου καυλα μου!
Μέσα από τον καθρέπτη...Έβλεπα την αντανάκλαση της Elaine,η οποία με σκάναρε απο την κορυφή μέχρι τα νύχια.
Χαμογέλασα στραβά ανοίγοντας ένα κουμπί απο τα πάνω πάνω απο το πουκάμισο.
«Εχεις ένα σακάκι εδώ»
Την δούλεψα κοιτάζοντας την μέσα από τον καθρέπτη.Τα μάτια μου ήταν καρφωμένα στα δικά της και γελασε πνιχτα.
«Συγγνώμη δεν μπόρεσα να συγκρατηθώ!»
Γέλασα πνιχτα ενώ την παρατήρησα καλύτερα.
Είχε φτιάξει τα μαλλιά της αεράτες μπούκλες...Φορούσε ένα κολλητό μαύρο αρκετά κοντό φόρεμα με το οποίο επιδείκνυε τα μακριά,λεπτά πόδια της...Φορούσε χρυσά κοσμήματα...ενώ είχε τονίσει τα πολύ όμορφα,ιδιαίτερα σχιστα μάτια της.
«Καταλαβαίνω μην νιώθεις αβολα...Λογικο είναι...είμαι πατομουνο»
Γελασε σιγανά προτού φορέσει την καμπαρντίνα της.
YOU ARE READING
ʜᴇʀ ꜱᴛʀɪᴘᴘᴇʀ
Teen FictionΗ Alesia Humphrey είναι μια 19χρονη,δευτεροετής φοιτήτρια ψυχολογίας!Ομως απέχει χιλιόμετρα από τον χαρακτηρισμό «τέλεια κόρη» σύμφωνα με τους γονείς της!Πολλοι θα την χαρακτήριζαν ψυχρή,εγωίστρια,απόμακρη... Ερχόμενη σε αντιπαράθεση με τις προτιμήσ...