Ακούμπησε το χέρι της πάνω στο μέτωπο μου όσο εγώ έτρεμα ανεξέλεγκτα και έσφιγγα το πάπλωμα πάνω μου.
«Εσυ καις»
Μουρμούρισε ελαφρώς ενοχλημένη ενώ σηκώθηκε απότομα όρθια από το κρεβάτι μου κοιτάζοντας γύρω της ανήξερη τι ν κάνει.Αισθανόμουν τα μάτια μου να καίνε τόσο πολύ που δεν μπορούσα καν να τα κρατήσω ανοιχτά.
«Π...που είναι ο μπ..μπαμπάς;»
Την ρώτησα και η φωνή μου Ακουγόταν σαν ψίθυρος αφού είχε σχεδόν κλεισει.
Με κοίταξε ελαφρώς ψυχρά.
«ΜΑΜΑΑ Πάμε!»
«Αγάπη μου θα έρθεις θα χάσουμε την έναρξη του έργου!»
Άκουσα τη φωνή του μπαμπά μου να ακολουθεί από εκείνη του Grayson.
«Ερχομαι αγάπη μου τώρα!»
Ειπε προτού φύγει από το δωμάτιο μου κοιτάζοντας με με ένα άδειο βλέμμα και αφήσει ελαφρώς ανοιχτή την πόρτα μου.
«Ο Davian δεν θα έρθει;Που είναι;»
Άκουσα τον μπαμπά μου και εκείνη γέλασε.
«Πρέπει να τον πηρε ο υπνος νωρίς!Παμε οι 3 μας και θα του φέρουμε αν είναι φαγητό μετά από την παράσταση!»
«Α ενταξει πάμε πάμε τότε!»
Απάντησε ο μπαμπάς μου και αισθάνθηκα δάκρυα να κυλάνε ελαφρώς από τα μάτια μου.Οι πιτζάμες μου ήταν μούσκεμα από τον ιδρώτα και ένιωθα το δέρμα μου να καίει.
«Ει...είμαι α..άρρωστος!Μπαμπα!Μπαμπα»
Έλεγα με όσο δύναμη είχα αλλά εννοείται ότι δεν με άκουσε κανεις.
Χαμογέλασα πονεμένα στην ανάμνηση της Kira,της οικονόμου του σπιτιού μας όταν ήμουν μικρός,η οποία ήρθε στο δωμάτιο μου μετά από καμια ώρα από τότε και μου έκανε κομπρέσες και με έκανε κατευθείαν μπάνιο προτού αλλάξει τα σεντόνια μου...
Ήταν όλο το βράδυ δίπλα μου...
Ενώ όταν γύρισε ο μπαμπάς μου με την Lucille και τον Grayson ήταν χαράματα και δεν ενδιαφέρθηκε κανεις να δει πως είμαι.
«Τι κανεις εδώ;Δεν εχεις σχολείο;»
Άκουσα τη φωνή του Grayson προτού προλάβω να χτυπήσω τον σάκο για ακόμη μια φορά.
Το χέρι μου πάγωσε και γύρισα να τον κοιτάξω για μια στιγμή.Ρολαρα τα μάτια μου προτού επιστρέψω στον να χτυπάω τον σάκο μπροστά μου.
«Γιατί με γράφεις;Πήρες πάλι αποβολή;Θεέ μου είναι αστείο όλο αυτό!Πηγαινεις στο πιο ακριβό σχολείο σε ολόκληρη την πολιτεία και δεν μπορείς καν να φερθείς σαν πολιτισμένος άνθρωπος!Ποια αποβολή είναι αυτή;Η Πέμπτη για αυτόν τον μήνα;»
YOU ARE READING
ʜᴇʀ ꜱᴛʀɪᴘᴘᴇʀ
Teen FictionΗ Alesia Humphrey είναι μια 19χρονη,δευτεροετής φοιτήτρια ψυχολογίας!Ομως απέχει χιλιόμετρα από τον χαρακτηρισμό «τέλεια κόρη» σύμφωνα με τους γονείς της!Πολλοι θα την χαρακτήριζαν ψυχρή,εγωίστρια,απόμακρη... Ερχόμενη σε αντιπαράθεση με τις προτιμήσ...