Elian's PoV
Στεκόμουν δίπλα απο το τραπέζι με τα ποτά,έχοντας μόλις γεμίσει το ποτήρι μου με ουίσκι για δεύτερη φορά,οταν κάποιος το άρπαξε μέσα απο τα χέρια μου.Κοίταξα αρπαγμένος προς τα δεξιά μου αλλά η νευριασμενη έκφραση μου αντικαταστάθηκε απο ένα σιγανό γέλιο μόλις είδα τον Conor να στέκεται μπροστά μου κρατώντας το ποτήρι μου στο χέρι του.
«Καλησπέρα!»
Είπε με έναν αστείο τρόπο κερδίζοντας ένα ακόμα μικρό γέλιο μου.Πήρα το ποτήρι μου απο το χέρι του.
«Γεια!»
Απάντησα πίνοντας μια γουλιά από το ποτήρι μου.Χαμογέλασε στραβά κοιταζοντας με με έναν καθόλου διακριτικό τρόπο...
«Ποιος είναι ο σκοπός σου μέσα από όλο αυτό;»
Ρώτησα έπειτα από λίγα δευτερόλεπτα που απλά με κοίταζε έντονα δίχως να σχολιάζει τίποτα.«Μέσα από ποιο;»
Έγνεψα αρνητικά ξεφυσώντας έντονα.
«Τι θες από εμένα;»
Τον ρώτησα μπαίνοντας κατευθείαν στο νόημα μιας κι δεν είμαι άνθρωπος που φημιζομαι για την διακριτικότητα του.Έκανε ένα βήμα προς το μέρος μου χαμογελωντας πονηρά.
«Νόμιζα ότι έχω υπάρξει ξεκάθαρος από την πρώτη φορά που μιλήσαμε!»
Ψιθύρισε στο αυτί μου ενώ με τον τρόπο του με έκανε να κάνω προς τα πίσω μέχρι να σταματησω βρίσκοντας εμπόδιο στο τραπέζι.
Αυτός έσκυψε προς το μέρος μου πλησιάζοντας το σώμα του στο δικό μου.
«Τώρα είναι αρκετά ξεκάθαρο;»
Ρώτησε κανοντας με να ανατριχιασω σε ολόκληρο το σώμα μου.Ένα μικρό στραβό χαμόγελο άρχισε να σχηματίζεται αυθόρμητα στο πρόσωπο μου ενω ήπια το υπόλοιπο περιεχόμενο από το ποτήρι μου προτού το παρατήσω στο τραπέζι πίσω μου.
«Είμαι λίγο αργοστροφος!Χρειαζομαι λίγο παραπάνω εξήγηση!»
Χαμήλωσε για μια στιγμή το βλέμμα του στα χείλια μου και δεν δίστασε να συνεχίσει να με κοιτάζει επίμονα για τα επόμενα δευτερόλεπτα.
«Δεν θα σου κανω τη χάρη να κανω εγώ την πρώτη κίνηση!»
Ακούστηκε βαριά και σαγηνευτική η φωνή του ενώ ακόμα τα μάτια του ήταν στα χείλια μου.
YOU ARE READING
ʜᴇʀ ꜱᴛʀɪᴘᴘᴇʀ
Teen FictionΗ Alesia Humphrey είναι μια 19χρονη,δευτεροετής φοιτήτρια ψυχολογίας!Ομως απέχει χιλιόμετρα από τον χαρακτηρισμό «τέλεια κόρη» σύμφωνα με τους γονείς της!Πολλοι θα την χαρακτήριζαν ψυχρή,εγωίστρια,απόμακρη... Ερχόμενη σε αντιπαράθεση με τις προτιμήσ...