{Κεφ 10}

320 29 0
                                    

Adrian's PoV
Δεν πέρασε πολύ ώρα από όταν έφυγε η Alesia όταν τον είδα να βγάζει την μπλούζα του καθώς ταυτόχρονα έσπρωχνε τα παπούτσια του από τα πόδια του.

Εσμιξα μπερδεμένος τα φρύδια μου.

«Τι κανεις;»
Ρώτησα και με κοίταξε μπερδεμένος στα μάτια ενώ είχε σταματήσει να γδύνεται έχοντας τα χέρια του στο λάστιχο της φόρμας του.

Δεν φαινόταν κάτω από τα ρούχα του αλλά ήταν αρκετά γυμνασμένος για τον σωματότυπο του...Ειδικότερα τα χέρια του!

«Η Al δεν θα μου μιλήσει!Την ξέρω!Θελει την ησυχια της!Και εκτος από αυτό κάθε πρωί όταν έχω μάθημα ερχομαι και κάνω γυμναστικη πριν ξεκινήσω!Πολλες φορές πάω και τρέχω στο γήπεδο!...Δεν θα κάτσω να βρωμάω!Θες να κάνεις εσυ πρώτα και να περιμένω να μπω μετά;Δεν έχω θέμα αν νιώθεις άβολα»

Ξεκίνησε και κοίταξε το έδαφος ενώ έτριψε τον αυχένα του.

«Ειδικά μετα από όλα όσα άκουσες στο πάρτι αμφέβαλα αν μου μιλούσες ξανά για να ειμαι ειλικρινης!Οταν είδα την κλήση σου στο κινητό μου δεν το πίστευα»

«Για ποιο πράγμα μιλάς;»
Ρώτησα δίχως να καταλαβαίνω σε τι αναφέρεται και κάρφωσε τα μάτια του στα δικά μου γελωντας ειρωνικά.

«Είμαι αρκετά σίγουρος ότι οι φίλοι σου δεν σταμάτησαν στο επίθετο πουστης όταν βγήκα από το δωμάτιο σου...Μου έκανε εντύπωση που δεν το είχες μάθει νωρίτερα!Δεν το έχω και κρυφό!Οι περισσότεροι το ξέρουν...Δεν ντρέπομαι για να το κρύβω!»

Σχολίασε με έναν χαλαρό τρόπο και έγνεψα γρήγορα αρνητικά.

«Δεν με ενδιαφερει αυτό!Δεν μου πέφτει λόγος για...

Ξεκίνησα και δεν Ολοκλήρωσα την πρόταση μου.Σήκωσε το φρύδι του κοιταζοντας με με ένα αλαζονικό βλέμμα.

«Για τι πράγμα;Πες το δεν είναι ντροπή,ούτε προσβολή!»

Απάντησε και άνοιξα το στόμα μου νιώθοντας άβολα από το όλο κλίμα που είχε δημιουργηθεί.

«Αν δεν ένιωθες άβολα δεν θα με κοίταζες λες και θα σε βιάσω στο μπάνιο!Διαολε πήρες υποτροφία από το ποδόσφαιρο για να μπεις εδώ μέσα...Θεωρώ ότι έχεις δει δεκάδες γυμνούς στα ντους μετά τις προπονήσεις!Το να έχεις μια «αυθόρμητη» ομοφοβία δεν σε κανει κακό άνθρωπο...απλά παραδέξου το!Δεν παρεξηγούμαι!Δεν σημαίνει ότι πρέπει να συμφωνείς με τις απόψεις και τον τρόπο ζωης μου για να με σέβεσαι σε έναν φυσιολογικό βαθμό!»

ʜᴇʀ ꜱᴛʀɪᴘᴘᴇʀ Where stories live. Discover now