11- CİDAL

390 45 77
                                    

🤍

🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🤍

Askıları teker teker elime alıp beğenmeden geri koyuyordum. Hiç biri gözüme hoş gelmiyordu. Elif ile elbise seçmeye gelmiştik. Çünkü bu akşam beni istemeye geleceklerdi ve biz iki gündür içime sinen bir şey bulamamıştık.

O kadar heyecanlıydım ki içim içime sığmıyordu. Ömer ile aramızı düzeltmiştik. Sırf onunla görüşmemek için yaptığım şeylere rağmen bana kırgın değildi.

Onunla iyi anlaşmak güzel hissettiriyordu. Sanki hayatımdaki tek eksik oydu da gelişi beni ayağa kaldırmış gibiydi. Yahu bir kere insan tek bakışıyla bile bu kadar güzel hissettirebilir miydi? Daldığım düşüncelerden Elif'in elimdeki elbiseyi çekiştirmesiyle sıyrıldım.

"Kız Asiye! Bunu evlenince giysen daha iyi olur sanki. " diyerek kıkırdamaya başladı.

Kaşlarımı çattım. Elime neyi aldığımı bile bilmiyordum ki. Gördüğüm elbiseyle gözlerimi büyütüp geri yerine astım.

Elbise demeye bin şahit lazımdı bu şeye.

Gözlerimle neredeyse aynı ton koyu yeşil saten bir elbiseydi. Sırt kısmı sadece iplerle tutturulmuş, gerdanı meydanda ince askılı bir elbiseydi. Giyen kişi hiçbir çaba sarf etmese bile muhakkak bir kaza çıkardı.

Elif'in omuzuna bir tane geçirip "Arsız arsız konuşma Elif! Yanlışlıkla aldık her halde!" Dedim.

Hiç ayarı yoktu bu kızın yahu!

Tam elbiseyi yerine asarken bir de bacak kısmındaki boylu boyunca olan yırtmacı gözleriyle işaret edince gözlerimi belerttim.

"Töbe estağfurullah!"

"Tamam be utanma. Gel şurada bir tane çok güzel bir elbise buldum ben." dedi.

Kolumdan çekiştire çekiştire götürdü. Önünde durduğumuz elbiseyi şöyle bir süzdüm. Harbiden iyiydi.

Yine saten bir elbiseydi. Gayet dökümlü görünüyordu. Balon kol ve manşeti fiyonk şekildeydi. Kahverenginin en can alıcı tonunda olan elbiseye resmen ilk görüşte vurulmuştum.

"Beğendin mi?"

"Çok güzelmiş bu Elif!" Dedim büyülenmiş bir halde.

Elif elbiseyi tutuşturup "Ne sandın be! Hadi dene de bir endamını görelim." diyerek kabine yönlendirdi.

Denediğim elbise gerçekten çok güzel gözüküyordu. Hem tesettüre uygundu hem de tenime çok yakışmıştı.

Kabinden çıktığımda çekingenlikle Elif'e baktım. Kesin yine beni utandıracak bir şeyler söyleyecekti. Elbisenin gerçekten çok yakıştığının farkındaydım ama elif ufaktan densiz olduğu için söyleyeceği şeyler beni geriyordu.

BEN ASİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin