🤍
🤍Siz: Gitme. (15.47)
Elimde telefon öylece bekliyordum. Mesaj görüldü olduktan sonra defalarca kez çevrimiçi olup çıkmıştı. Ancak herhangi bir mesaj gelmemişti. Ekranım parlayınca heyecanla mesajı açtım.
05** *** ** ** : Kimsiniz? (15.59)
Siz: Ben Asiye (16.00)
.....................................
Bahçedeki taşın üzerinde oturmuş kulağımdaki Tombi'yi severken ağabeyimin gelmesini bekliyordum. Ömer ağabeye mesaj attıktan sonra yine cevap alamamıştım. Artık üzülüyordum görüldü attığı için.
Bahçe kapısından hışırtılar gelince Tombi'yi de kucaklayarak oraya ilerledim. Bahçe kapısının kilidini açan ağabeyimi görünce ağzım açık kaldı.
Ağabeyim beni görünce hızla yanıma geldi ve panikle ağzımı kapattı. Kucağımdaki Tombi de abimi görür görmez kucağımdan atladı gitti.
“Sakın bağırma!”
Gözlerim kocaman açılmış öylece ağabeyime bakıyordum. Bu hali de neydi böyle?
“Bak elimi çekiyorum normal davran. Tamam mı?” diye sorunca uslu uslu kafamı salladım. Temkinlice elini çekti.
Ağabeyim daha önce tek bir gün dahi eve bu vaziyette gelmemişti. Şimdi ise karşımda ağzı burnu kan revan içerisinde ve elleri kıpkırmızı olmuş bir haldeydi. Eklemlerinden dayan kan içimi bir hoş ediyordu.
Gözlerimi oradan çekerek elimi yüzüne doğru kaldırdım ama acır diye dokunamadım. "Ağabey bu halin ne? Ne oldu?"
Ağabeyim gergince tebessüm ederek "Yok bir şey yavrum. Korkma sen. İyiyim." dedi.
Neredeyse ağlayacak haldeydim. Ağabeyimi böyle ilk kez görüyordum. Gözlerim hemen doldu yine.
"Ağabey. Sana birileri mi saldırdı? Bu halin ne? Ne oldu?" diye sıraladım sorularımı.
Ağabeyim benim canımın içiydi. Hem de tam anlamıyla. Ona bir gelse bana on vuruyordu.
Ağabeyim yüzünü göstererek "Kavga ederken düştüm. Asfalta denk geldi." dedi. Gerçekten de yüzü soyulmuş derisi kavlamıştı.
Ay ağlayacaktım şimdi!
"Kimle niye kavga ettin ağabey! Sen kavgadan nefret etmiyor muydun? Nereden çıktı şimdi bu?" Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN ASİYE
RomanceKaşlarım şaşkınlıkla havaya kalkarken "Abla bu ne?" diyebildim sadece. Meryem abla ise yüzünde küçük bir tebessümle "Aç içini anlarsın. Ömer "Evlenme teklifi ettim ama yüzük alamadım içimde kaldı, bunu bari son anda yetiştir." dedi. Ben de getirdim...