Első rész

1.5K 89 4
                                    

Az év utolsó tanítási napján, péntek lévén, mint minden normális diák, az utolsó órám végeztével már készenlétben álltam elhagyni a Westside gimi épületét, amikoris váratlanul a fociedzőm jelent meg az osztálytermünk ajtajában. Az osztályunk többi tagja már percekkel azelőtt elhúzott, csak Zayn, Liam és én voltunk a teremben Niall barátunkra várva, aki állítása szerint "majd éhen halt ezért muszáj volt elsietnie a büfébe". Mr. Winston belépőjére mindannyian meglepetten kaptuk fel a fejünket.
- Zayn, Louis! - szólított minket - 5 perc múlva rövid megbeszélés a tornateremben! - szólt, és meg sem várva, mit reagálunk, már le is lépett. Zaynnel zavartan néztünk egymásra, majd otthagyva a még mindig Niallre váró Liamet, a tanár úr után indultunk.
Halkan baktattunk le a lépcsőn, át az üres folyosókon először az aulába, onnan pedig egyenesen a tornaterembe. Ahogy kinyitottam a hatalmas fehér ajtót melyet annak nyikorgó hangja kísért, a terembe lépve a focicsapatunk nagy része már a padokon és zsámolyokon ülve gyülekezett a tanárra várva.
- Szevasztok srácok - köszöntünk a csapattársaknak, majd egyesével kezet fogtunk velük és levágtuk magunkat közéjük.
- Ti tudjátok mit akar ez ilyenkor? - kérdezte Zayn, és én is kérdőn fordultam a többiek felé.
- Passz - mondta Luke, és mindenki más arcikejezése is valami ilyesmiről árulkodott.
Aprót bólintva vettük tudomásul a hallottakat, majd pár perc üldögélést követően a 3 hiányzó csapattársunk társaságában megérkezett a tanár úr is.
- Na akkor ha jól látom mindenki itt van - nyugtázta Mr. Winston, majd felkapott egy zsámolyt, levágta a társaságunk elé, aztán ráülve végignézett a csapaton- A következő 5 percért gyűlölni fogtok mint a szart. - magyarázta. Vagy legalábbis valami olyasmi. - De később még megköszönitek.
- Jó Isten mi lesz itt - dörzsölte meg az arcát Calum.
- A Ravenwood művészeti gimnázium, egyben testvériskolánk, minden nyá-
- Mi az, hogy "testvériskolánk"? - kérdezte Luke két kezével macskakörmöt mutatva.
- Egy pályázat keretében a suli vállalta, hogy testvériskolai kapcsolatot létesít a Ravenwood-dal, aminek a célja a tanulók közti kapcsolat létrehozásának elősegítése, egymás megismerése és a többi. Röviden ez közös programokat foglal magában, ilyenek például a különféle versenyek amiket ti nyilvánvalóan rendszerint kihagytok a meccseitek miatt, ahogyan a Ravenwood tánctagozatosai is a versenyeik és előadásaik miatt.
- Csak azt ne mondja tanárúr, hogy azokkal a csingilingekkel kell eltöltenem több, mint kerek 5 percet - sóhajtottam.
- El kell szomorítsalak, egy hetet fogtok együtt tölteni. - jelentette be tanár úr ünnepélyesen.
Az egész csapat kikerekedett szemekkel és leesett állal nézett a tanárra, aki szórakozottan nézett vissza ránk. Nem is tagadhatta volna, mennyire élvezi a helyzetet. De nem hibáztathattuk, tesitanár és edző lévén szinte haveri kapcsolata van velünk, ennek hála rengetegszer esett szivatás aldozatául.
- Hogy tessék? - kérdezett vissza Isaac mindannyiunk nevében.
- A Ravenwood gimnázium tánctagozata minden év júniusában rendez egy egyhetes tánctábort. Mivel, mint ahogy az előbb már említettem, ti még semmilyen formában nem kerültetek kapcsolatba a testvérsuli diákjaival, a tábort rendező pedagógusok megfelelő alkalomnak gondolták ezt az egy hetes tánctábort, hogy végre ti is találkozzatok egymással. Nyilvánvalóan tisztában vannak vele, hogy a focisták 90%-a nem valami táncoslábú és nem szeretnék, hogy szivatásként éljétek meg azt a pár napot, így a két sportágat vegyíteni fogják. Lesznek táncos és focis foglalkozások is, az utolsó napon pedig egy nagy táborzárás.
- Szerintem nem hangzik rosszul - jelentette ki Damiano, mire a tanár halvány mosollyal az arcán egyetértően bólintott.
- Dam....a csávód odajár és amúgyis egy dalospacsirta vagy, még jó, hogy neked bejön az ötlet - vágta vállon vihogva Luke, mire Damianoval együtt mind felröhögtünk.
- Ha jól értelmezem akkor nincs olyan variáció, hogy nem megyek, ugye...? - kérdeztem unottan, mire a tanárúr a fejét rázva elnevette magát.
- Ami azt illeti van, viszont miután a matektanárotok a feleségem, egy jutalom matekötöst fel tudok ajánlani annak fényében, hogy részt vesztek a táboron. - felelte.
- Megyünk! - jelentette ki Zayn röhögve.

Szeretném, ha szeretnél - Larry Stylinson ff Where stories live. Discover now