Belépve a kapun a tábor hatalmas területével találtuk szembe magunkat, sokkal nagyobb volt, mint azt előre feltételeztük. Tőlünk jobbra a faházak sorakoztak, azokkal szemben helyezkedett el egy nagy épület előtte két 5 férőhelyes asztallal, ami a tábor másik feléből sok mindent betakart ugyan, de sikerült tökéletesen kiszúrni a hatalmas beépített medencét, körülötte padokkal és napágyakkal, na meg rengeteg nagy fával, ami tökéletes árnyékul szolgálhatott. A terület közepén volt felállítva a giganagy színpad, mellette a büfével, ami mögé épphogy rá lehetett látni a homokkal leszórt röpipályára, jobb oldalán pedig a szalonnasütéshez kialakított otthonos kis placc helyezkedett el. Bal oldalán, szinte a bejárattal szemben ott feküdt a focipálya, amit megpillantva mosolyogva néztünk össze a srácokkal, a színpad előtti téren állva, a leterített plédek és piknikkosarak mellől pedig a Ravenwoodos táncosok és pedagógusok integettek felénk mosolyogva.
- Nem tudom ki az, de felszedem - mondta Zayn, mialatt visszaintegetett az arcán a tipikus "tudom, hogy meghalsz értem" mosolyával egy szőke, hosszú hajú lánynak, mire hangosan elröhögtem magam.
- Csak rajta - mondtam még mindig nevetve, és én is visszaintettem a mosolygó csapatnak.
- Na gyertek srácok! - mondta tanár úr, mi pedig vele együtt elindultunk a ránk váró tanárok és diákok tömegéhez, akik abban a pillanatban sikítani, tapsolni és fütyülni kezdtek. Természetesen mindnyájunkat nagyon megmosolyogtatott a kedves fogadtatás, és meglepően szimpatikus társaságnak bizonyultak. A tömegben hamarjában sikerült kiszúrnom Dylant, Dam barátját is, aki szintén észrevett engem így mosolyogva odaintettem neki.
- Szeretettel üdvözlök mindenkit a Ravenwood és a Westside gimnázium testvértáborában! - szólalt meg egy hölgy a színpadon, mire mind odakaptuk a fejünket. - Az RDT tánccsoport koreográfusa vagyok, a táborban felügyelőként és pedagógusként leszek jelen, remélem sikerül mindőtökkel jó kapcsolatot kialakítanunk! Mindenekelőtt, szeretnélek titeket megkérni, hogy tegeződjünk, nyugodtan szólítsatok Maggienek! - kezdte kedvesen. - A heti programról tudomásom szerint mind megkaptátok a táblázatot, így erről hosszabban nem kezdek el beszélni, mielőtt viszont belevetnénk magunkat a mai nap programjaiba, szeretném bemutatni nektek a többi jelenlévő pedagógust akivel együtt töltitek majd a hetet! - mondta, mire mind a tömegben velünk együtt álldogáló tanárokra emeltük a tekinteteinket. Maggie egyesével bemutatta George tanár urat, Mr. Hamilt és Alicet és Juliat is, akik szintén azt kérték, hogy tegeződjünk. Mr Hamil, mint programszervező, George tanár úr és Alice mint oktató és felügyelőtanár, Julia pedig mint büfés vesz majd részt a táborban. Mr. Winston pedig nyilvánvalóan fociedzőként van jelen, illetve sosem vallaná be, de elsősorban azért vállalta el a kísérőtanári szerepet, hogy fedezze a hátsónkat, ha úgy hozza a helyzet.
- Köszönöm, hogy mind ilyen fegyelmezetten viselkedtetek a bemutatkozás alatt, most itt az idő, hogy ti is jobban megismerjétek egymást! -folytatta.- A cuccaitokat csak pakoljátok le az ebédlő építményébe - mutatott a faházak előtti épületre - majd gyertek vissza és a plédeken helyetfoglalva beszélgessetek, ismerkedjetek, és lakjatok jól a piknikkosarakba rejtett ételekből. 7 óra tájékán elkezdjük majd a faházak kiosztását és a berendezkedést. Nagyon megkönnyítenétek a dolgunkat, ha a piknik alatt létrehoznátok magatok között 4-5-6 személyes csoportokat, fiúk, lányok természetesen külön, de ha nem sikerül, vannak előre összeállított csoportjaink, ez esetben kihirdetjük azokat! Jó szórakozást mindenkinek, kezdődjön a tábor! - fejezte be Maggie, mire mindannyian hangos ovációval fogadtuk a tábor megnyitását, majd a hatalmas diáksereg cuccaikat megragadva, egy emberként indult meg az ebédlő épülete felé.
YOU ARE READING
Szeretném, ha szeretnél - Larry Stylinson ff
FanfictionMikor a Westside gimnázium focistái rákényszerülnek a Ravenwood gimi tánctagozata által rendezett tánctáborra, mégsem megy minden olyan zökkenőmentesen, mint azt eredetileg gondolták...