Egész szeptemberben a szalagavató táncokra és az előadásra koncentráltunk. Ez idő alatt a focicsapatunk minden 12d-s diákjának teljesen háttérbe szorult a foci, ahogyan az osztály többi tagjának is a saját sportága. Ami pedig ugye a tagozat alapvető kitétele, hogy lehetőség szerint ezeket helyezzük előtérbe. De nem tehettünk mást, nyakunkon volt a szalagavató.
Péntek lévén semmi mást nem vártam jobban, csak, hogy elérkezzen az utolsó órám és villámsebességgel rohanjak is haza, azonban az idő a szokásosnál is lassabban telt. A jól megszokott helyünkön, a középső padsor leghàtsó padján ülve Liammel beszélgettem, mialatt Zayn mellettem aludt, Niall pedig egy pizzaszeletet majszolt, amikor egyidőben felvillant mindannyiunk telefonja. A facebookról jött értesítés, az igazgatónő új bejegyzést tett közzé a gimi csoportjában.Kedves diákok!
Október 4 - hétfőtől kezdetét veszi a végső felkészülés a 8-án tartandó szalagavatóra!
A próba helyszíne az a, b és c osztályoknak az iskola tornaterme lesz! Az 1-es pályán a humán, a 2-es pályán a matek, a hármas pályán pedig a reál tagozatos osztály gyakorolhat!
A kistornaterem a sporttagozatos d osztálynak biztosít helyet, a nyelviseket pedig az osztályfőnök és a tánctanár várja majd hétfő reggel az iskola FŐBEJÁRATÁNÁL, ők ismertetik majd a továbbiakat!
A próbák minden nap 9kor kezdődnek. Ráértek egy 10-15 perccel hamarabb elkezdeni gyülekezni a helyszíneken, nem szükséges tanítási időben megjelenni!
Az október negyedikei és ötödikei próba teljes mértékben az utolsó finomítgatásokra fókuszál majd. Hatodikán összepróbáljátok az egészet, mind az 5 osztály együtt! Hetedikén főpróba délután 2-től, a családtagok ezt is megtekinthetik! Nyolcadikán pedig 3 órától élesben megy a műsor! Vegyétek komolyan ezt a hetet, hozzátok ki magatokból a legtöbbet! A műsor várhatóan 3 és fél/4 órás lesz, tehát ha nagyon ügyesek vagyunk, leghamarabb fél hétkor végzünk! A műsor végeztével megvendéglünk titeket egy vacsorára, 9-kor pedig kezdődik a West-Bál! Hozhattok barátokat, barátnőket, családtagokat, mindenkit szívesen látunk!
Következő szünetben várok minden 12.-es osztálytitkárt az irodámba!!- Király, a jövőhetet is végigtangózzuk - sóhajtotta Liam.
- Nem tangó te nyomorult, keringő - kelt fel Zayn a padról, mire mind hangosan felröhögtünk.
- Egyre megy - vihogott Liam.
- Szerintetek Harry eljönne a szalagavatóra? - kérdeztem hirtelen.
- Hogy micsoda? - kérdezte Liam.
- El akarod hívni a szalagavatóra? - trafált bele Niall.
- Louis - nézett rám rosszallóan Zayn.
- Tudom, mi a véleményed róla, és full jogosan, de nem tudom elengedni, ha nem teszek még egy próbát.
- Na azt nem - rázta a fejét Zayn - Az a te napod, nem engedem, hogy az is róla szóljon.
- Nem fog - ígértem.
- Csak fele ennyi baj lenne veled - rázta a fejét.
- Hogyan akarod elhívni? - pillantott rám Li.
- Hát - sóhajtottam - Sok választási lehetőségem nincs. Gondolom írok neki egy üzenetet.- feleltem - Megint. - tettem hozzá.
- Ennek vagy iszonyúan jó vagy kimondhatatlanul pocsék vége lesz - idegeskedett Niall.
- Nyugi már - szóltam rá - Ha eljön, mindent tisztázhatunk, ha nem, akkor vége.
- Legyen úgy - sóhajtott Zayn feltartott kezekkel, mire boldogan elmosolyodtam.
Ami azt illeti, az utóbbi időben inkább voltam valami összetört szívű barátnő, mint legjobb haver, Zayn pedig ezekben a pillanatokban is mindig mellettem állt. Liammel és Niallel egyetemben. Néha elgondolkodom, hogy hogyan és mikor tudom majd viszonozni nekik mindazt amit értem tesznek.
- Most gondoljatok bele milyen undorítóan boldogok lesznek ezek ketten ha minden jól alakul - mondta Zayn, mire mind felröhögtünk. Hát igen, aztán valamelyik benyög egy ilyet.
YOU ARE READING
Szeretném, ha szeretnél - Larry Stylinson ff
FanfictionMikor a Westside gimnázium focistái rákényszerülnek a Ravenwood gimi tánctagozata által rendezett tánctáborra, mégsem megy minden olyan zökkenőmentesen, mint azt eredetileg gondolták...