18. Bölüm

47 3 0
                                    

Selam arkadaşlar! Ben duygu nun arkadaşı @ezgiiezgii .
Hikayeyi askıya alacağını söylemiş. Ben buna karşı çıktım. O yüzden bu bölümü ben yazacağım. Ama sadece bu bölüm. Diğer bölümleri inş. Duygu yazacak. Neyse bölümü beğenirseniz ne mutlu. Beğenirseniz yıldız butonuna basmayı unutmayın.  . (Multimedya'da eray var) neyse bölüm sizlerleee...

İnstaya geçtim ve uyudum.
---------------------------------

Sabah üstümde hissettiğim ıslaklık ve soğuklukla çığlık atarak yataktan sıçradım. Ezgi ve damla karşımda kahkaha atarak gülüyordu. Ezgi'nin elinde içi boş bir sürahi gördüm. Ve hemen kalkıp ikisinede vurmaya başladım.

"Napıyorsunuz lan siz? Siz gitmemiş miydiniz? Pislikler insan böyle mi uyandırır? " dedim. Hala gülüyorlardı. Ellerimle yüzümü ovuşturdum ve

"Dışarı çıksanıza siz ben bir üstümü değistiriym görürsünüz siz" dedim ve odadan çıktılar. Banyoya girip yüzümü yıkadım ve gardırobumun karşısına geçtim. Kot renginde bir tayt ve üstüne de siyah yazılı beyaz salaş bir t-shirt geçirdim. Saçlarım hafif dalgalıydı hemen at kuyruğu yapıp aşağıya indim. Ezgi ve Damla salonda oturuyordu. Gidip bende oturdum.

"Neden böyle birsey yaptınız ya? " dedim. İkisi gülüştüler ve birbirine baktılar. Tamam anladım evin anahtarları onlarda da vardı o yüzden girmişlerdi ve serenay'ı nasıl sinir ederiz diye düşünüyorlardı. Ama onlara bir ceza vermeliydim. Ve düşündüm. Mutfaktan çok güzel kokular geliyordu.

"Size ceza verirdim aslında ama siz bana zaten kahvaltı hazıtladınız galiba" dedim. Dememle birlikte arkamda birisi kulağıma yaklaşarak "Böööö" diye bağırdı. Arkamı döndüğümde karşımda Eray duruyordu ve gülüyordu. Çok korkmuştum fakat onu görünce korkunun yerini şaşkınlık ve heyecan aldı. Kızlarda gülmeye başladılar. Erayın üstünde mutfak önlüğü vardı ve üstü başı batmıştı. Ama böyle çok tatlıydııı!! "Aman tanrım didim" yani

"S-senin ne işin var burada? "

"Sana kahvaltı hazırladım" dedi gülümseyerek.

Bende gülümsedim. "Sen -elimle ezgi ve Damla'yı göstererek-bu ikisi sayesinde geldin dimi? "

"Evet kızlar sağolsun"

Sonra ezgi ve Damla kalktı. Konuşmama izin vermeden evden çıktılar. Erayla kaldık öyle. Bir süre bana baktıktan sonra "E hadi gelsene" dedi. Peşinden gittim. Masaya baktığımda çok enfes seyler hazırlamıstı. Yani öyle duruyorlardı.

"Mmmm bunları sen yapmadın dimi? " dedim.

Arkası dönük tezgahın üstündekileri temizliyordu.

"Emin ol ki ben yaptım" dedi.

Bende masaya oturdum o da gelince gülerek

"Önlüğünü çıkar istersen" dedim.

"Ya unutmuşum" dedi ve çıkardı.

"Öylede kalabilirdin"

Güldük ve sohbet ederek kahvaltımızı yaptık.

"Çok güzel olmuş ellerine sağlık eray "

"Afiyet Olsun" dedi ve masayı topladık. Sonra salona geçip oturduk. "Eee" dedi. "Eee" dedim sorarcasına.

"Bugün bir planın var mı?"

"Sanırım yok, senin? "

"Sanırım senin için var" dedi. ?!?!??!?

Ne diyeceğimi şaşırdım. Benim için var.

"Hadi git giyin seni bekliyorum" dedi. Hemen yukarı çıktım gardıdobumla bir süre bakıstıktan sonra: Buz mavisi sade eteğimi giydim. Üstüne askılı beyaz t-shirt giydikten sonra üstüme de kot ceketimi geçerdim. Az Topuklu spor türünde olan beyaz ayakkabımı giydim ve saçımı açtım. Zaten dalgalılardı. Hemen aynama yöneldim. Rimel ve göz kalemi sürdüm. Koyu pembe rujumu sürdüm ve küçük beyaz çantama telefon cüzdan vs. şeyleri koydum ve hazırdım boy aynasından kendime baktım güzel olmuştum. Aşağıya eray'ın yanına indim. Bana öylece baktı ve sonra " çok güzel olmuşsun" dediii.?!?!????! Ya ben bugün ölücem heralde.

" Teşekkür ederim"

"Hadi gidelim o zaman" dedi ve arabaya doğru evden çıktık. Arabaya binerken arabamı açtı. İşte centilmen cucuk.

"Sonra nereye gidiyoruz?"dedim

"Sürpriz işte" dedi.

-----------------

Arabadan indik karşımda uçsuz bucaksız deniz vardı. Çok güzeldi. Bankta oturuyorduk. Ben denizi seyrederken o da beni seyrediyordu. Sonra birden ona döndüm. "Birazdan vapura binicez" dedi. Ve birden elimi tuttu ve ayağa kalktı. Ben ona bakarken oda gülümsedi ve beni çekiştirmeye başladı. Ve vapura bindik. Çok eğlenmiştik. Sonra vapurdan binip adalara geldik. Orada da dolaştık hatta gezerken bir dükkan vardı. Tatlı eşyalar vardı. Sonra beni burda bekle dedi ve içeri girdi. Sonra çıktığında elinde papatya tacı vardı. Benim kafama taktı ve "çok yakıştı" dedi. Gülümsedim. Bir süre daha güzel vakit geçirdikten sonra vapura geri bindik. Martılara simit attık. Fakat sonra bana yine "Seni Seviyorum Serenay. Nolur bana bir şans daha ver"dedi.

Kalbim

Yerinden

Çıkacak

Gibiydi

!!!!!

O anda "Düşüneceğim bana biraz zaman verir misin? " dedim.

Gülümseyerek "elbette seni hep beklerim" dedi Sonra eve geldik. "Bugün çok güzel bir gündü teşekkür ederim" dedim.

"Bişey değil herzaman" dedi ve göz kırptı.

Bende arabadan indiğimde "Acaba ona şans vermeli miyim?" diye düşünüyordum....

----------


Evet bölümü nasıl buldunuz? Yorumlarınızı bekliyorum. Bu arada unutmayın bu arkadaşımın hikayesi benim değil. Sadece bu bölümü ben yazdım.

TEKRAR SEVEBİLİR MİSİN? (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin