SELAM ARKADASLAR BU BOLUMU 4. KEZ YAZMAK UZERE BURDAYIM SUREKLI AKSILIK CIKIYOR AMA BU YAZMAMA ENGEL OLMUYOR. BU ARADA YORUM VE OYLAR ICIN COK THANKS MUCKS AND KISSES SIZI SEVIYORUM BEGENDIYSENIZ ARKADASLARINIZA TAVSIYE EDERSENIZ COK MUTLU OLURUM. MULTIMEDIA DAKI SERENAYIN ELBISESI. UMARIM BEGENIRSINIZ
Sabah uyandigimda kendimi salondaki buyuk koltukta buldum. Rahatsiz edici bir pozisyondaydim o yuzden belim ağırmışti. Dogruldum ve banyoya gitmek ivin ayaga kalktim. Banyoya girdim ve direk aynaya baktim. AMAN TANRIM. BU NE HAL? BERBAT GORUNUYORUM. Gozlerimdeki makyaj olmadi gereken yer haric tum yuzumu bulasmisti. Hemen yuzumu yikadim ve salona geri gittim. Koltuga yayilarak oturdum. Bi kac dk sonra telefonum caldi ve cantamdan cikardim. Arayan Ayça ydi. Dun numarami istemisti. (Yazar notu: -' ler Ayça +'lar Serenay her turlu durumda +'lar Serenay dir)
- Selamm
+ Selamm
- Sen iyi misin sesin kotu geliyor?
+ Iyiyim sadece biraz rahatsizim
- Hmm bende bana gel diyecektim?
İnsan geçmiş olsun der mall!!
- Madem gelemiyorsun ben sana geleyim?
Biraz duraksadim. Tabi duraksayacakti. Kendi kendini benim evime davet ediyor mal.
- Hayir dedigini duymadııım?
+Iıı tabi neden olmasin? Sey yalniz mi geleceksin?
- Istersen baskalarini da cagirayim?
Oldu canim kendi evin gibi rahat et??
- Zaten çağıracagim fazla kisi deil yani?
+ Tamam
-Aksam ordayiz bay
+ Bayy
Telefonu kapattim ve bağırarak "Seni pislik sürtük!" dedim. Sonra birinin kapimin anahtar deliģine anahtar soktuğunu duydum. Refleks olarak kafami kapiya cevirdim. Gelen Ezgi idi. Ona anahtarimi onceden vermistim zaten.
"Vuhuu bu küfürler tahmin ettiğim kişiye mi?" Dedi kapiyi kapatirken.
"Evet tam üstüne bastın." Dedim. "Noldu?" Dermiscesine goz kirpti.
"Kendi kendini evime davet etti ve arkadaslarini da getirecek" dedim Ezgi şaşırmiş şekilde bana bakiyordu.
"Oha." Dedi.
"Ee sen niye tek geldin?" Dedim
"Jack hazirlik yapio, haftaya Amerika ya gidecek." Uzgun surat takindi.
"Uzuldum." Dedim ve yanina gittim.
"Üff sen beni boşver, dün Eray ile ne oldu?" Dedi deminki üzüntüsünden eser kalmayacak bir sekilde gülümserken.
"Affet beni, seni ozledim falan dedi, sonra..." duraksadim. Nedne boyle bir sey yaptim? Ezgi "ee sonra" bakisini yuzune takti.
"Sonra beni öptü." Bunu oyle bir sekilde soylemistim ki, duyanda babasindan seker isteyen kiza babasi seker almamis gibi sanirdi. Ezgi nin yuzunu genis bi sırıtma kapladi. "Sonra geri cekildim ve affet beni dedi. Geveleyerek bilmiyorum dedim ve sonra sinirli bir sekilde durduk yere beni birakiyorsun yillar sonra karsima cikiyorsun ve sonra dedim ama cunlemi tamamlayamadim. Bana beni terk ettigi gunku gibi bakiyordu. Sonra da agladim ve gittim." Dedim. Ezgi agzi acik sekilde bana bakiodu.
"Of neden benim hayatimda boyle aksiyon yokki?" Dedi. Ikimizde gulduk.
Sonra odama ciktik ve benim ne giynecegime karar verdik. Sonunda renkli bi etek ve ustune de duz bir badi giyindim ve dedikodu yaptik.
21:45'te
Ayça, sevgilisi, ben ve Ezgi yi saymazsak evimde 4 kisi vardi. Daha fazla kisinin gelmemesi icin icimden dualar ederken Ayça nin sevgilisi Ali, Ezgi ve benj süzüyordu. Aslinda cok fazla kisi yoktu. Hep birlikte bahçe gectik ve Ayça şişe çevirmece oynamayi teklif etti. Ezgi ve ben haric herkes evet diyince kabul etmek zorunda kaldik. Herkes yerdeki pofuduk yastiklara oturdu ve bağlaç kurdu. Ben hep doğruluk seçtim. Bir ara Ayça bahçenin ortasina gecti ve "ALİ'Yİ ÇOK SEVİYORUUUUM♡♡." diye bağirdı. Tam bi surtuk simarik kiz. Neyse. Bana tekrar geldi. Soran Ali idi. Doğruluk dedim.
"Ezgi den sakladiğin bir sır var mı?" Dedi. Üstüme iyilik sağlık. Ne demek o canım. Hıh.
"Evet Serenay, benden sakladığın bir şey var mı?" Dedi meydan okurcasina.
"Ben mi, niye senden bir şey saklayayim ki?" Dedim ama bana şüpheli bir şekilde baktılar.
"Uff tamam." Dedim. "Hani sen ve ben, yani biz, İstanbul'a Enrique Iglaisas konserine gittik ya, ve ben kulise gectim..." dedim. "Orda beni öptü" dedim. Ama bu doğruydu.
"Ne???" Dedi Ezgi. Cok kizmisti.
"Ama ben sana dedim gelir misin diye hayir dedin ve Amerikalilarla sabahliyor o adam sen biliyor musun?" Dedim. Ve ben hakliyidim.
"Bak canim, Enrique benim. Bunu kafana sok. Tamam mi?" Dedi Ezgi.
"Sende gelseydin yani suc bende mi hıh?" Dedim. Bu cevap uzerine cok sinirlendi ve ayağı kalkti.
"Insan soyler dimi Enrique ile öpüşecem diye? Bekleseydin bi 10 yil daha?" Dedi. Niye bu kadar sinirliydi ki?
"Kizlar sakin olun." Dedi Ali.
Ikimizde Ali ye baktik.
"Yani sinirlendigin bu mu? O zaman ben sana her sey icin sinirleneyim, mesela üniversitede o eroinci manyağı bana ayarlaman gibi. O adam koluna adimi dövme yaptirmisti bee!" Dedim ayaga kalkarken.
"Sahi mi?" Dedi Ayça. Ikimizde aldirmadik.
"Sahi mi?" Dedi Ezgi sasirmis bir halde. Pisman olmustu. Neden bilmiyordum.
"Ezgi sen iyi misin? Yani buna mi pisman oldun?" Dedim sakince.
"Ne bileyim? Oyle icimden geldi. Neyse oturak artik." Dedi ve oturduk. Geceye dogru gittiler ve Ezgi bende kaldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEKRAR SEVEBİLİR MİSİN? (ASKIDA)
Ngẫu nhiênHiç değişmemişti. Eskiden nasılsa şimdi de öyleydi. Gözlerindeki duyguyu anlamış değildim. Doğru ya, beni terk ettiğinde de böyleydi. Acı mı çekiyordu? Yoksa mutlu muydu? Hiç bilmiyordum.