Kapak deisti. Bunun icin @MalOkuyucu adli kisiye tesekkur ederim. Onun hikayesini okuyun. Pisman olmazsiniz.
Asil konumuz bu deil.
Bildiginiz gibi su bir kac gundur haberlerde, gazetelerde ve herkesin agzinda dolasan haber Özgecan Aslan'ın namuzsuzca öldurulmesi.
20 yasinda bir kiz.
Universte öğrencisi.
Okula gitmeden annesi ona sütünü ve harçlığini verip gitmis.
Okula gitti. Yani Tarsus a.
Aksam ablasina mesaj atmis. Beni merak etmeyin. Otobüse binip geliyorum.
Arkadasiyla birlikte binmis. Arkadasi önce inmis. En son o kalmis otobuste. Kiz inmek istemis. Izin vermemisler. Biber gazi sıkmislar. Sofor onu onceden gozune kestirmis. Kizin yaninda telefonu yok. Kiza tecavuz etmisler. Kiz cirpinmis. Adamin yuzunu cirmalamis. DNA sı kalmasin diye ellerini kesmisler. Defelarca bicaklamislar. Sonra boynunu kesmisler. Babasi Yak! demis. Yakmislar ve dereye atmislar. Amcasi selfie cekinip çok şükür demis.
O kizin annesi, babasi, ailesi onu okutmaya gonderiyor ey serefsiz oğlu serefsiz. Senin onu sex objesi olarak gormen icin degil oruspu cocuğu. Sen ne serefsiz namussuz ahlaksiz bir şeysin ya!! Hakkin yok ona dokunmaya. Bir kadina dokunmaya hakkin yok! Seni doguranda bir dişi taciz ettiğin kiside dişi. Ey serefsiz oğlu serefsiz! 13 yil senin icin az kaltak!
Ben olsam Özgecan a yapilanin aynisini ona yapardim.
Ingilterede bir kiz gece dolasirken bir erkek onu korkutmus. Tecavuz edecekmis. Kiz bagirmis. Sikayet etmis. Adam suan hapiste. 7 yil 7 gun sonra cikacak. Burada olsa, aynisi bizin basimiza gelse bunun icin mi aradin pacoz diyip kovarlar bizi. Utaniyorum ya. Ulkemden utaniyorum. Karsi cinsimden utaniyorum, iğreniyorum.
Bende Mersinliyim, Mersin'de yasiyorum. Benim gibi Mersin de yasayan kisiler varsa dikkat edin! Tarsus a giderken Tok otobuslerine binmeyin, tek basiniza binmeyin. Simdi diyeceksiniz bu bize akil mi veriyor? Daha fazla cinayet olmasin diye soyluyorum. Yaninizda ceketinizde montunuzda çengelli iğne veya kürdan taşıyın. Ete battiginda can yakar. Biber gaziniz yoksa fısfıslı bir parfum şisesi gibi bir seye kolonya ve sirke karsitirin.
Ailesine Allah sabir versin diyorum. Allah rahmet eylesin mekani cennet olsun.
O serefsizler icin de umarim öbür dünyada cehennemin en sicak ateslerinde yanmalarini diliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEKRAR SEVEBİLİR MİSİN? (ASKIDA)
RandomHiç değişmemişti. Eskiden nasılsa şimdi de öyleydi. Gözlerindeki duyguyu anlamış değildim. Doğru ya, beni terk ettiğinde de böyleydi. Acı mı çekiyordu? Yoksa mutlu muydu? Hiç bilmiyordum.