11

733 127 11
                                    

Selamm. Ben geldik. Yb ile. Hihihiii. Tamam siniri gectiniz ve size yb yazmaya basladim. :** :* neyse size iyi okumalaaaar.

"Benim sana zararim ne?" Dedim

"Bunu ben de bilmiyorum ama bağimlilik yaptin. 10 yildir." Dedi.

Ne diyecegimi bilmiyordum. Acaba ben de mi ona bağliydim?

"Seninle ilk konusmamizi hatirliyor musun?" Dedi Eray hafif gulumseyerek.

Ben de guldum. "Evet" dedim. Unuturmuyim hic? Hah.

29 Aralik 2004
Serenay'dan
Okul bahcesinde oturmus kitap okuyordum. O zamanlar gözlük takiyordum tabi. Ve lise birdim. O yuzden hic kimseyle kaynasamamistim. Ezgi haric. Ama o bugun gelmemisti. Ve o zamanlar hep inektim. Asfg.
Eray'dan
Duvara yaslanmis bir kizi kesiyordum. Cok guzeldi. Dalgali saclari ve kisa boyu vardi. Ama olsun guzeldi. Kitap okuyordu. Bu sene gelmisti ve bizim deyimimizle ÇÖMEZdi. Hayatimda bu kadar guzel bi çömez gormedim.
Hadi Eray topla cesaretini. Sen okuldaki tüm kızlari tavlayabilecek birisin. Onu da tavlayabilirsin. Hadi hadi hadii.
Sonunda cesaretimi topladim ve oturduğu banka doğru yürüdum. Ona daha cok yaklasiyordum. Ve sonunda geldim. Tepesine dikildim ve beni görmesi icin hafifçe öksurdum. Sonra bana bakti. Sırıtıyordum. O ise "ne var lan noluo?" Dercesine bakiodu.
"Selam." Dedim gülerek.
"Se lammm?" Dedi ama keyif alircadina değilde soru sorarcasina sordu.
"Oturabilir miyim?" Dedim nazikce. Etraftaki kizlar beni izliyordu. Hissediyordum ve kesinlikle su kizi öldurmek istiyorlardi. Ama izin vermem. Bu kizdan gercekten hoslaniyordum. Bu kizi kullanmak icin beğenmemistim. Gercekten de hoslandim.
"Iıı, tabi." Dedi sonunda gülerek.
"Adın ne?" Dedim otururken.
"Serenay, senin?" Dedi işaret parmağini kitapta kaldigi yere koydu ve kapatti.
"Eray." Dedim gülumseyerek.
"Ne okuyorsun?" Dedim
"Son Ada." Dedi. "Zülfü Livaneli' nin kitabi." Dedi.
"Güzelmis," dedim göz kırparak. Gülümsedi.
"Çok güzelsin." Dedim dayanamayip. Bir anda bana döndu. "Baa mi didin onu?" Dermiscesine bakiyordu. Niye bu kadar sasırdi ki. Gerçekler iyidir. Yani bi kismi. Neyse.
"Iııı... çok t-teşekkürler." Dedi gözlerini devirdi. Ve kızardi. Oha çooooöooooq tatli.
Sonra bir an tereddüt etsemde elimi gözluğune uzattim ve gözlüğunu aldim. Gözluksuz nasil gorundüğünu merak ediyordum. Sonra bana bakti.
Serenay'dan
Gözlüğum olmadan her yer bulanikti. Yani çoğu yer. Ve bana güzelsin dedi. Ilk kez biri bana boyle dedi. Cok tatli lan bu cocuk. Ama ya niyeti kötüyse... neyse simdiye gelelim. Gözluğumu aldi ya. Onu tam göremiyordum. Kahretsin. Sonra bana yaklastigini hissettim. Ya beni öperse. Ya beni rezil ederse. Ya ya bisey yaparsa. Hemen ayaği kaltim ve okulun içine koştum. Lanet olsun sana etekk! Umarim cok fazla havalanmiyordur. Ya fazla göremiyorum. Nerdeyse her yer bulanik. Sonra birine çarptim. Bir kizdi.
"Dikkat etsene ya." Dedi ve gitti. Sanirim bu Ayça ydi. Tum okul bu kizdan söz ediyordu. Sonra bir el omzuma dokundu.
"Serenay, iyi misin?" Dedi bir erkek. Sesinden tanidim. Bu Emir di. Sinifta en iyi erkek o idi.
"Ah Emir, beni sınıfa götürur musun?" Dedim. Nefes nefese kalmistim.
"Tamam gel." Dedi Emir. Kolunu omzuma atti. Sonra sinifa gectik.
"Sende bir tuhaflik var." Dedi. "Gözlüğun nerde?" Dedi. Ona baktim. Ama göremedim çunku gözlugum yoktu kahretsinn.
"Aaa, bosver." Dedim sonra da zil caldi. Yaa gözluksuz dersi nasil işleyecem?
Eray'dan
Sira sira tum 9 lari gezdim. Tum kizlar bana bakti. 9larda amma guzel kiz varmis ya. Neyse son iki sinif kalmisti onlar da 9/E ve 9/H idi. 9/E ye gectim. Sansima Serenay burdaydi. Yanina gittim. Siraya basini yaslamisti.
"Serenay." Dedim. Sonra bana bakti.
"Üzgünum." Dedim ve gözluğunu uzattim. Elimden nazikce aldi ve "Teşekkürler." Dedi hafif bir gülumsemeyle. Aslinda gulumseme sayilmazdi. Sonra siniftan çiktim ve kendi sinifima gittim.
Serenay'dan
Gözlügumu taktim ve olanlari düsündum. Eray okulda en popüler kisilerden biriydi. Acaba kizlar benim hakkimda ne düsünmüşlerdi. Gercekten hos bir cocuktu. Uzun boyluydu. Etkileyi kahverengi gözleri ve bakışlari vardi. Sarıya çalan kahverengi saclari vardi. Etkilenmemek mümkun değildi. Emir yanima geldi.
"Ooo kizim, Eray i ilk kez bir 9la görüyorum. Sen ne ciktin be kızim?" Dedi sırıtarak.
"Ya sacmalama olum, kitap okuyordum ben ve yanima geldi tanistik o kadar yani." Dedim gözlerimi kısarak.
"Peki ya gözkuğun niye ondaydi?" Dedi meydan okurcasina. Ne diycem lan ben.
"Evey çocuklar sessiz oluuun." Dedi öğretmenimiz. Yess. Mazeret aramama gerek yok. Zaten son ders bu. Ben ona soracam ama beni sorguya cekmek neymiş diye. Hıhhh.
27 Ağustos 2014 (yani şuan)

TEKRAR SEVEBİLİR MİSİN? (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin