Straplez mini siyah elbisemin kenarındaki fermuarı çekerken aklıma "Acaba hangi ayakkabıyı giysem?" gibi sorular geliyordu. Ayakkabı dolabıma doğru yürüdüm ve kapağını açtım. "Off yaaaa. Hangisini giysem ki şimdi?" gibi düşünceler geçti aklımdan. Sonunda platformlu siyah ayakkabılarımı aldım ve giymeye başladım. Giydikten sonra makyaj masama doğru yürüdüm ve düşünmeye başladım. Nasıl oluyor da filmlerdeki kadınlar oturarak makyaj yapıyorlardı?? Ben neden yapamıyordum?? Onlar mı normaldi yoksa ben mi? Kafamdaki düşüncelerden soyut bir şekilde silkelendim ve fondotenimi alıp yüzüme sürmeye başladım. Tam farımı sürecekken telefonum çaldı. Yatağımın yanındaki komidine doğru yürüdüm ve telefonumu aldım. Arayan Ezgi ydi.
-(Ezgi) Hazırlanmaya başla yarım saat sonra gelecez.
+(Serenay) Tamam, dedim ve telefonu kapattım. Geniş yatağımın yanından hızlıca yürüdüm ve makyaj masama geri döndüm. Koyu gri farımı alıp dikatlice göz kapaklarıma sürdüm. Sonra likitimi ve ri melimi sürdüm. Dudaklarıma açık kırmızı parlatıcımı sürdüm. Saçlarımı kuaförde fön çektirmiştim önceden. Aşağıya indim ve beklemeye başladım. .
Ben Ezgi ve Jack i beklerken size kendimi tanıtayım. Adım Serenay. 25 yaşımdayım. Babadan zenginim. Liseyi kolejde okudum. Orda çok guzel anılarım oldu. Ezgi ile tanıştım ve en iyi arkadaşım oldu. Sevgilim de oldu yani. 3 yıl boyunca çıktık. Benden bir yaş büyüktü. Benim için sınıfta kaldı ve aynı sınıfa ve aynı dönemde menzuniyetimiz oldu. Ama üniversiteye gideceğimiz zaman ayrıldık. O yurt dışına bende Adana ya üniversiteye gittim. Ondan sonea hiç görüşmedim ve hiç bir erkeğe bakmadım. Neden bakmadım bende bilmiyorum. O beni terk etti. Offff neyse Ezgi ye dönelim. Ezgi yle aynı üniversiteye de gittik. O hemşirelik, bende tekstil mühendisliği okudum. 2012 de mezun olduk. Akdeniz olimpiyatları için Amerika dan glen Jack ile tanıştı ve sevgili oldular. Ama saçmalığa bak. Akdeniz Amerika yı kapsamıyor ki?? Neysee. Zaten zil çaldı şimdi. Kapıya doğru yürüdüm ve kapıyı açtım. Açtğımda bşr çift sempatik gülümsemeyle karşılaştım. Karşılık olarak bende gülümsedim ve arabaya doğru yürüdük.
10 dk boyunca sessizlik oldu ve sessizliği Ezgi bozdu.
"Serenay yanlış anlama ama bir şey soracam?" dedi. Onaylarmışcasına ses çıkardım.
"Hani biz şu gıcık Ayça nın partisine gidiyoruz ya, orda Eray ı görürsen ne yaparsın? Sadece meraktan soruyorum?"
Vay canına! Bu hiç aklıma gelmemişti.
" Aslında bakarsan, bu hiç aklıma gelmemişti" dedim şaşırmış bir sesle
Biraz sessizlik oldu ve
"Ay bana ne ya. Gelmişse gelmiş kapattım ben o defteri." dedim hızlı bi şekilde.
Ezgi arkaya döndü ve sırıtarak, "Gözlerin öyle söylemiyor amaaa" dedi. Bende ona biraz yaklaştım ve gözlerimi kıstım.
"Şu an seni öldürmemem için bana 3 neden söyle?" dedim meydan okurcasına. Biraz ciddileşti ve "1- Güzelim ve arkadaşınım. 2- Bana dokunamazsın yoksa seni öldürürüm ve 3- sevgilimin kaslarını görmedin galiba?" dedi ve koluna hafifçe vurdum. O da önüne döndü ve yol boyunca tek kelime etmedik.
Umarım beğenirsiniz yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum 😊😊 multimedya ya elbisenin ve ayakkabının fotosunu koym aya çalıştım ve yapamadım yapabilen varsa bana mesaj atıp öğretebilir mii??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEKRAR SEVEBİLİR MİSİN? (ASKIDA)
RandomHiç değişmemişti. Eskiden nasılsa şimdi de öyleydi. Gözlerindeki duyguyu anlamış değildim. Doğru ya, beni terk ettiğinde de böyleydi. Acı mı çekiyordu? Yoksa mutlu muydu? Hiç bilmiyordum.