6

851 171 4
                                    

Selamm ben geldim. Hemde yeni bolumle. Multimedia da bölüm şatkisi ve Eray'in fotosu var. (Ah cok yakişıklii yaa) Neyse ben sizi yeni bolumle basbasa birakim. Bye.

Sabah olmustu. Yatagimdan kalktim ve banyoya ilerledim. Yuzumu yikadiktan sonra asagi indim. Ezgi ortalikta yoktu. Uyusuk bi sekilde yurutken "Ezgiiiiiii" diye bagiriyordum. Mutfaga gectim ve "Ezgi, benim nutellam nerdeee?" Diye bagirdim. Dolaplara baktim ama bulamadim. Dudaklarim sarkmis bi sekilde salona gectim ve gördüğume inanamadim. ERAY BURADAYDI. YANINDA DA EZGI VARDI! Bu ne lan? Sasirmis gozlerle Ezgi ye bakiyordum.

"Serenay, bunu yapmak zorundayim. Öptüm bay..." dedi ve cabucak kapidan disari cikti. Eray ve ben yalniz kalmistim. Olaylari anlamaya çalişiyordum. Sonra Eray a baktim. Sırıtıyordu. "Ne sırıtıyorsun?" Bakışı attim. Ay cok tatliydi yaa. Ne diom lan ben? Öhömm, tamam kendime geldim.

"Ne sırıtıyorsun?" Dedim dayanamayip.

Gözleriyle üstümdekileri işaret etti.

"Çok tatlısın" dedi. Aman tanrim. Üstümde pijamalarim vardi. Utandim. Ama kızarmadim. Cunku izin vermezdim.

"Sensin tatlı olan!" Dedim kizarak.

"Madem öyle diyorsun, istediğin gibi olsun." Dedi koltuga yayilarak otururken.

"Sığır odunu!" Dedim kollarimi göğsümün altina sararken.

"O ne ya?" Dedi gülerek (multimediaa)

"Sensin." Dedim net bir sesle.

"Off Serenay senle hiç uğraşamıyacam" dedi.

"O zaman neden geldin?" Ddmedim bilmiş bir sesle.

"Canım sıkıldı." Dedi. Eray ı dövmemem için bana 2 neden söyleyin? Iki neden yeterli olacaktir.

"Off" dedim ve odama doğru çıktım. Üstüme düzgün şeyler giydim ve aşağı indi. Yine koltukta oturuyordu. Aşaği indiğimi duydu ve bana baktı. Yüzunden ne dusunduğu belli deildi. Koltuklara doğru gittiğimde ayağı kalti ve bana yaklasti.

"Serenay, seni çok özledim." Dedi ve daha çok yaklaşti. Ellerini belime sardi ve bedenimi bedenine yaklastirdi. Yüzü yüzume cok yakindi. Dudaklarima bakiyordu. Daha cok yaklasti ve dudaklarini dudaklarima bastirdi. Gözlerimi kapatmistim. Sonra dudaklari aralandi ve tekrar dudaklarimi dudaklarinin arasina aldi. Bende dayanamadim ve ellerimi ensesine götürüp ona karşilik vermeye başladim. Tanrimm. Ne yapiyorum ben? Çok özlemisim. Dudaklarini, kokusunu, öpüşünü, dokunuşunu. Her şeyini. Çok özlemistim. Ve o an anladim ki ondan vazgecmemistim. Çok sert öpüyordu. Sanki ruhumu içine çekmek istiyordu. Elinde olsa yapacakti zaten. Sonra yavaşça ondan ayrıldım ve nedense bahçeye doğru koştum. Havuzun etrafindan koştum. Onun da koştuğunu duydum. Sonra beni yakaladı. Ahh pislikkk.

"Ne yapiyorsun?" Dedi şaşırmış bi şekilde.

Ne yapacagimi bilmedim ve onu havuza ittim. DÜŞTÜ. HAVUZA DÜŞTU. Ben gulmeye basladim o bana şaşırmış sekilde bakiyordu. Yinee. Saçları ıslaktı ve bu onu çok çekici yapiyordu. Ben gulmeye devam ediyordum.

Sonra Eray havuzdan çıktı ve bana yaklaştı.

"Sen bittin!" Dedi ve havuza beni ve kendisini itti. Ona sıkıca tutundum.
Vote ve yorumlarinizi bekliyorum plzzz :))

TEKRAR SEVEBİLİR MİSİN? (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin