13

563 108 8
                                    

Gecikti. Sorry. Yeni biri var. Kat Dennings gercek adi. ha bide sınırlama 10 vote byee

Gözlerimi açtığimda soğuk bir şeyin üzerindeydim. Ve belim ağırmışti. İnleyerek doğruldum ve odamin parke zemininin üstünde uyuduğumu fark ettim. Dün ne olmuştu ya? Hatirlamiyorum. Hı hatirladim. Eray, Emir, angus, Ezgi, Buğra ve ben bara gittik. Ben eve nasil geldim peki? Sarhoş mu oldum yoksa? Sarhoşken -umarim- Eray'a bir şey söylememişimdir. Ya söylemişsem? Acaba dün ne oldu? Ayağa kalktim ve yüzümü yikamadan odamdan çiktim ve Ezgi'nin odasina gittim. Ezgi odasinda değildi. Nerde bu kiz? Aşaği indim. Salonda yoktu. Mutfağa gittim. Orda da yok! Hemen arka bahçeye ćiktim. Havuza bir göz gezdirdim. Ezgi gözleri kapalı bir biçimde su yüzeyindeydi. 

''Ezgii!'' dedim endişeyle. Ezgi doğruldu ve bana baktı. '' Ah gerizeklı, ödümü kopardın. Seni tecavüz edip havuza atmışlar sandım.'' dedim. Üstünde bikini vardı. Üstündekileri çamaşır sandıım! 

''Mal mısın kızım? Sabah erkem kalktım ve havuza gireyim dedim. Seni uyandırmak istemedim.'' dedi bana doğru yüzerken.

''Dün gece ne oldu?'' dedi havuz kenarına gelip bacaklarımı havuza sokmuş bir şekilde oturdum.

''Sabah Eray'ı aradım. 'Dün gece ne oldu?' dedim. 'Sarhoş oldunuz.' dedi.'' dedi Ezgi.

''Ben de bundan korkuydum.'' dedim gözlerimi devirerek. "Neden?' dedi Ezgi.

''Sarhoşken ya Eray'a bir şey söylemişsem? Yanlış bir şey söylemiş miyimdir?'' dedim 

''Sanmam, hem ne olacak? Adam seni seviyor. Sen de onu. Bence direkt evlenin. Hadi hadi düğün masrafları da benden.'' dedi sırıtarak. Ona su fışkırttım

"Mal! Eğer yanlış bir şey söylemişsem onun yüzüne bir daha bakamam." Dedim umutsuzca.

"Eray bu, yabancı biri değil." Dedi. Hakliydi.

"Ya bilmiyorum. Sence onu affetmeli miyim?" Dedim

"Sen beni dinlemiyor musun?" Dedi.

"Uff sıkıldim senden." Dedim ayağ kalkarken. "Ben banyo yapacam." Dedim ve eve gectim.
Öglen

Banyo yaptiktan sonra Eray'ı arayayim dedim. Sonra vazgectim. O beni arasin, hıh.

"Serenaaay." Ezgi bana sesleniyordu.

"Efendim?" Dedim.

"Angus ariyor. Sen cevap ver. Ben banyoya geciyorum." Dedi ve yukari çıkti.

Ezgi nin telefonunun olduğu yere gittim ve telefonu açtim.

"Efendim?" Dedim.

"Ezgi? Sen misin? Sesin neden bu kadar kötü geliyor?" Dedi. Seni varya... o telefonun icine gecip parampinçik ederim.

"Ben Serenay!" Dedim.

"Aa Serenaaay. Canim, nasilsin?" Dedi.

"Iyiyim canim sen?"

"Ben de iyiyim. Ne yapiyorsunuz?" Dedi

"Ezgi banyoda. Ben de oturuyorum." Dedim samimi olmaya çalisarak

"Hmmm. Ben de bana gelin diyecektim. Emirgili de çağıracaktim. Gelsenize." Dedi.

"Canim, ben biraz rahatsızim ben gelemem, Ezgi ye sorarim o isterse gelir." Dedim

"Yaa, hadi ama gel iste konusuruz." Dedi. Gelemem krdşm gelemem

"Yok canim size iyi eğlenceleer."

"Ezgi ye söyle yine de." Dedi

"Tamammm." Dedim ve telefonu kapattim.

"Ne diyoor?" Diye baģırdi Ezgi.

TEKRAR SEVEBİLİR MİSİN? (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin