"Serkan!" Ezgi soyleyene kadar aklima gelmemisti.
"Ne, dur bir dakika, seninle ne alakasi var ki?" Damla ayağa kalkmisti
"Ayça nin partisinde Eray beni çağırdiktan sonra Serkan üzerime geliyirdu, Eray onu çekti" dedi Ezgi
Kaşlarim çatıldi ve Ezgi'ye baktim.
"N'apacam ben?" Sesi hüzünlü ve korkakti
Ezgi nin yanina gittim. Ardimdan Damla geldi.
"Ne yapacak bana, ne istiyor benden?"
"Ezgi, daha o olduğu kesin değil ki, yani belki baska biri, belki biri şaka yapiyor sana?" Damla Ezgi nin kolunu sıvazladi
"Evet, yaniii, belki bir kız?" Dedim kaşlarimi kaldirarak
"Şakaysa ne amaçla, bir kızsa neden yapıyor?" Ezgi nin sesi yüksek çıkti.
"Ya tamam takma kafaya, buluruz bir çaresini" dedim
"Off ya offf!" Bu sefer bağırdi ve yukari cikti hizlica. Bizde olduğumuz yerde birbirimize baktik.
°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●
Sabah uyandım. Banyoya gectim ve siyah tayt üstune bol t-short giydim
Asagi indim. Ezgi ve Damla pijamalariyla duruyordu.
"Selam uyuşuklar. Hani kahvalti?"
"Burada değil. Dışarıda yiyelim." Damla mızmızlandi
"Tamam, hadi hazirlanin ben de hazirlanacam" dedim ve yukari çıktim.
■▪■▪■▪■▪
EzgiiiÜstume baharlik bir elbise ve topuklu sandaletlerimi giydim. Kolye, küpe taktim. Hafif makyaj yaptim. Günes gözlugumu alip aşagi indim. Serenay'ı arayanin Serkan olabileceğini biliyordum. Aslinda bilmiyorum, o zaten. Damla ve Serenay üzülmeyeyim diye yalanliyorlar.
Serenayy
Ustumu giydim ve asaği indim. Var ya ben hep karamsar giyiniyorum. Neysee. Damla ve Ezgi de asagidaydi. Birlikte yürüyerek Gül Kafe'ye gittik. Orada kahvalti ettik ve biraz -bir kaç saat- AVM de gezdik. Hiçbir şey almadim -yeşil straplez elbise, kıslik mont ceket hirka (çunku sonbahara gectik), bot, taki toka hariç-. Eve geldik. Ezgi evini özlediğini söyledi ve gitti. Damla da gitti. Tek kaldim looo. Uff ne yapayim yaa? Şu hayatta çok sıkıcı, hıh.
Elime telefonumu aldim ve Insta ya gectim. Bildirim yok, DM yok. Sıkıcı hayat. Neyse bizde keşfette dolasırız.
Geç gec geç
Aha Taylor LautnerrAhh cok yakışikli yaa.
Keşfete geri dön.
Geç geç geç
Oha amina....Eray i buldum laan. Bakalim fotolarina.
En son 37 dk önce foto atmis. Attiği foto kaşlarini çatmis, alayci tavirla yana bakiyordu. Çok tatli lan. Oha lan 148 beğeni almis. Haa. Pislik. Hepsi kizdir bunlar kesin! -_- ▪_▪
Dier fotolara baktim. Normalde selfie. Ama cok tatli. Bir fotoya baktim, kol kasini şişirmiş ve üstune -Kasım'da Aşka Başkadır...- yazmis. Baskalarina baktim. Bir kizla selfiee! Hem benden af istiyo, hemde kizlarla selfie çekilio. Öyle olsun Eray Atahan! Hıh. Neyse etiketlendiği fotolara baktim. Ilk gözume çarpan 4 bir fotoydu. Yesil filtre kullanmislardi. Birinci fotoda yandan çekilmis siyah beyaz -ama filtre yesil- t-shortsuz guldügü bir fotoraf. Dier fotoda oturmus ve gulumsemisti. Yine yandan çekilmisti. Dieri dili dişarda elinde rock işareti yapmisti. Dörduncu foto.... ohhh masallah.... üzerinde atlet parmagi dudağinin uzerinde düşunceli bir şekilde çekilmisti. Bal dök yalamalık. Bunu bir erkek paylasmis ve yazmis ki; yine ortalik yıkılıyorr. Sanirim gey. Neyse.
Başka bir fotoya baktim. Tovbest. Yine o kiz. Altina da; #bro #lovely #cute yazmis. Ne yani bunlar kardes mi? Hic benzemiyorlar.
Normal fotolarina baktim. Bir fotoda t-shirtsuz (baklavaaaaağağaa) ağzini acmis ve gözlerini kısmiş. Elinde bir ayı postu vardi. Cok seker. Neyse yaa.
Profilinden cıktim ve odama çiktim. Acaba Emir'i mi çağirsam? Yok ya. En iyisi ben uyuyayim.
Ben geldim. Multi'de Eray in Insta fotolari var. Anlatimima gore sırayla yazdim. Neyse bayyy :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEKRAR SEVEBİLİR MİSİN? (ASKIDA)
RandomHiç değişmemişti. Eskiden nasılsa şimdi de öyleydi. Gözlerindeki duyguyu anlamış değildim. Doğru ya, beni terk ettiğinde de böyleydi. Acı mı çekiyordu? Yoksa mutlu muydu? Hiç bilmiyordum.