Asdghk ahahahha cpooooooik mutkuuyuuuuuim. 100 oy almosimmm. Asdhj. Yazamiyorum bile. Asfh. Ve benden size R5 sarkisi. Got my heart made up on youu. Uh uuh. Uh uuh. Gahdjf amma da sacmalafim. Ben sizi cok seviom ya yerum ben sizi yerum yerum. Muahhh. Mucukss and kisses. Love you. Kiss you. Hug you. Aafgahshsnsm. I can feel your voteeee. Ahh canlarim. Siz bnm meleklerimsiniiiz. Yerum ben sizi yhaa. Amma da sacmaladim. Neysee. Hikayede onceki bolumler de guncelleme yaptim. Serenay Lily Collins. Ezgi Miranda Kerr. Emre Derek Hough. Elif Bethany Mota. Ve Serenay ve Eray 6 yıl sonra görüştuler. Onceden yanlis hesaplamisim bunun icin üzgunum. Neysee. Ben kacar. Byee.
Sabah olduu. Ay ben artik yazara soylicem her bolumu sabahla baslatmasin. Neysee. Gece fazla uyuyamadim. Cunki kucuk yigenim rahat durmadii. Ayy yerum yerum. Benden ona bir sarki. Got my heart made up on you. Kalbim sana gore yapilmisss. Yea yea. Ne diom lan ben. Iyice yazara benzemisim haa. Beni de kendisine benzetio. Hıh.
Neyse ben her zaman ki gibi sabah fantazimi yaptim. (Yani yuzumu yikafim ve asagi indim.) Ayyyyyyy!! Koltukta Emre uzanmis ve ustunde de bebek.Dier koltukta da Elif. Ne guzel bi poz.
Neyse ben onlari uyandirmadan mutfaga gectim ve kendime su koyup ictim. Sonra bebege isim koymadigimizi hatirladim. Acaba ne koysak? Bence... Bisey bulamadim yaa. Yılmaz soyadina uyacak bir isim. Hmmm. Ay bulamadim. Ben yukari ciktim. Neyse. Ben nie bu kelimeyo bu kadar kullaniyorum. Neyse. Bak yine oldu. Neyse. Tamam bu son. Odama gecmeden Ezgi ye baktim. Misil misil uyuyordu. Ay canim ya dun gece neler yapti oyle. Ah seviom lan ben bu kizi.
Oglennn (cok sukur öģlen olduu)Kahvalti etmistik ve babage isim dusunuyorduk.
"Bence Eray olsun." Dedi Ezgi. Mal ya bana gicikligina yapio salk.
"Yoook beee. Hıh. Hem onun anlami ne ki?" Dedim hosnutsuz bir sekilde.
"Aslinda guzel isim." Dedi Elif. Ya Elif sen de mi ya?
"Anlami ne ki? Anlamli bir sey olsun." Dedi Emre.
"Ay gibi parlak erkek." Dedi Ezgi. Maaaaalak. Ins isim bir tarafina girer. Of agzimi bozuo.
"Guzel isim ama daha farkli olmali." Dedi Elif. Ah canim cok sukur bana katildin.
"Bence de." Dedim.
Biraz sessizlik oldu.
"Bulduum." Dedi Elif. Hepimiz Elif e baktik.
"Giray olsun. Ben hep bu ismi cok sevmisimdir?" Dedi.
"Bence de guzel. Sizce kizlar?" Dedi Emre.
"Guzel bence de." Dedim.
"Evet guzel." Dedi Ezgi.
"Tamam artik oglumuzun adi Giray." Dedi Emre. Hepimiz gulduk falan iste. Sonra Emre ve Elif, Giray i alip nufus mudurluğune gitti. Kizlar evde kaldi. Kizlar hic kiskanmis gozukmuyorlardi. Tuhafff. Neyse (!!!). Elif ve Emre geldi. Nufus kagidini bize gosterdiler. Ay ne guzel mavi mavi ustunde Giray Yılmaz yazio. Ne sacmaliom lan ben. Neyse. Aksam oldu uyuduk falan iste.
SabahHer zamanki gibi. Kaltik ve banyo yoluna dogru yurudum. Sonra dus aldim. Asagi indim. Uyanmislardi. Ve kahvalti hazirlayorlardi.
Kahvalti ettik ve Emre ve Elif bir sey aciklayacaklarini soylediler. Meraklandim yaa.
"Serenay ve Ezgi. Her sey ivin cok tesekkur ederiz ama bizim gitmemiz gerekio. Bunun icin uzgunuz ama islerimiz var. Ve Ezgi sana cok tesekkur ederiz. Vok saģol bir sey olursa habr verin bana tamam mi?" Dedi Emre. Yaaagğğğğg. Gitmeyin.
"Ya gitmeyiiin." Dedik Ezgi yle ben.
Ne yapalim dermiscesine bize baktilar. Hayret ağlamafim bu sefer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEKRAR SEVEBİLİR MİSİN? (ASKIDA)
RandomHiç değişmemişti. Eskiden nasılsa şimdi de öyleydi. Gözlerindeki duyguyu anlamış değildim. Doğru ya, beni terk ettiğinde de böyleydi. Acı mı çekiyordu? Yoksa mutlu muydu? Hiç bilmiyordum.