Oncelikle oylar icin thanx ve aciklama yapmak istiyotum. Bu bolumle ilgili multimedia da foto var. Aslinda vidio yapmistim ama paylasamadim.
Karakterler;
Emir: Robert Sheehan
Buğra: Kevin Zegers
Zaten dierlerini biliyorsunuz opulfunuz muck
SabahUyandim, dus aldim ve asagi indim. Angus, ben ve Ezgi kahvalti ettik. Sonra angus tutturdu alis veris te alis veris. Sussun diye (ve benim de birkac eksiğim vardi) alis verise gittik.
Bir kac saat sonra eve geldik. Öğlen olmustu.
"Ya kizlaar. Ben diyorum ki parti mi yapsak. Hem sizde pek iyi gozukmuyorsunuz." Dedi kıvırtarak.
Ezgi angusa ölümcul bakislar atti. Sonra yüzunu bir gülimseme kapladi.
"Bence de. Ama burda olmaz. Bir bara gidelim, sonra da aksam oldugunda sahilde yuruyelim, sohbet edip oyun oynayalim. Eray ve birkac kisi daha gelsin." Dedi Ezgi.
"Iıımm." Dedim. Tam konusacakken angus araya gecti.
"Evet, sinra ben de evime giderim." Dedi.
"Tamam" dedim hafiften gulumseyerek.
°•°•°•°•°•°•°•
"Ne giysem, ne giysem? Acaba bugün ne giyseem?" Diye bir ritim tutturdum kendi kendime. Yatagima uzanmis, bacaklarimi yataktan sarkitmistim. Sonra kapim acildi. Ezgi ve Ayça geldi. Ezgi harbi guzrl kizdi ya. Allah benden almis bu salağa vermis. Mankenlik yapsa yeridir yani. Bacaklari da uzun. Ben cok kisayim. 1.59. 1.59 ne lan. Bari 1.60 olsa. Ayca da benden bir kac cm uzun. Eray da uzun. Bir ben cücüğüm. Ve de Ayca. Neysee. Ezgi, dar paca koyu kot renginde bir pantolon ve gömlek kumasindan yapilmis göğüs dekolteli t-shirt giymisti. T-shirt ü icine sokmuştu. Saclarini acik birakmisti. Kalin topuklu ayakkabi giymisti.(multimedia). Ayca, balik etli olmasina ramen kendine güvenen bir kizdi. Ön tarafi kisa, arka tarafi uzun olan siyah kalem etek ve gri salaş bluz, içine sarı yarım atlet giymisti. O da kalin topuklu cizme giymisti(mutimedia).
"Daha hazirlanmafin mi?" Dedi ezgi.
"Ne giysem, ne giysem? Acaba bugün ne giyseem?" Dedim tekrardan.
Ezgi dolabimin kapisini acti ve düsundu.
"Tamam, soyun." Dedi. Ben de doğruldum ve üstumu çikardim. Toprak renklerinin karışmış olduğu bi t-shirt, alt olarak ta çicekli bir etek verdi. Uyuşuk uyuşuk onlari giydim.
"Ben üşürüm yaa. Hırkami versene." Dedim. Ezgi hirkami uzatti ve ben de giydim. Saçlarimi yana yatirdim. Iki kolue taktim. Bir dierinden uzundu. Rimel, parlatici ve allik sürdum(multimedia). Sonra toprak rengi kalin topuklu ayakkabimi giydim.
Birlikte asagi indik. Ezgi Eray i aradi ve bir kac kisi daha getirmesini söyledi. Yarim saat filan bekledik. Sonra kapi caldi. Kapiyi acmaya ben gittim. Kapiyi actim. Sadece Eray vardi. Beni süzdü. Sonra bana bakti. Ya ck ykışklı olmus ya. Of mal.
"Çok hoş görünüyorsun." Dedi gülümseyerek. Karsilik olarak ben de gülümsedim. Sonra kizlar geldi.
"Bayanlar, muhteşemsiniz." Dedi Eray.
"Biliyorum, Eraycım. Söylemene gerek yok." Dedi Angus. Sulanmada iyi olur yoksa keserum!
"Tesekkurler Eray. Baska kim geldi?" Dedi Ezgi.
"Emir ve Buğra. Sizin isminizi duyunca şok oldular." Dedi Eray. Gülumsedik ve evden çıktik. 3 araba vardi. Siyah BMW Eray indi zaten. Biri beyaz Wolswogen (artik nasil yaziliosa) dieride siyah Hyundai (nasil yaziliosa) araba vardi. Beyaz arabanin kaportasina yaslanan kıvırcik saçli yakisikli Emir di. Lisede en iyi kankamdi. Canim ya. Siyah arabaya yaslanan Buğra ydi. O da çok çekiciydi. Lisede bir ara ondan hoşlanmistim. Öğretmenler bile ona bakarken mest oluyorlardi. Mavi gözleri vardi. Cok cekici ya. Sonra gözleri beni buldu. Yüzunu buyuk bir gülumseme kapladi. Gülumseyerek el salladim. Sonra angus ve Ezgi de el salladi. Sonra onlara doğru yüruduk. Buğra da Emir in yanina geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEKRAR SEVEBİLİR MİSİN? (ASKIDA)
RandomHiç değişmemişti. Eskiden nasılsa şimdi de öyleydi. Gözlerindeki duyguyu anlamış değildim. Doğru ya, beni terk ettiğinde de böyleydi. Acı mı çekiyordu? Yoksa mutlu muydu? Hiç bilmiyordum.