Ambulans birkaç dakika içerisinde yanlarına ulaşmış ve Hyunjin ile Felix'i alarak hastaneye doğru yola çıkmıştı.
Hastane yolunda iken gerekli ilk yardımları yapan ambulans görevlilerinin yanındaydı Felix de. Acıdan gözlerini kapatan Hyunjin'in elini sıkıca tutmuş, ona bir şey olmamasını diliyordu.
"Felix, canı yanan benim ama elimi sıkan sensin"
Hyunjin'in gülmeye çalışarak dediği şeye, ambulans görevlileri de gülmemek için kendini sıkmıştı.
"Ah ben özür dilerim"
Hızla elini geri çekmek isteyen Felix'e engel olmuş ve elini tutmaya devam etmişti Hyunjin.
Neredeyse 10 dakika içerisinde hastaneye varmışlar ve Hyunjin'i hemen ilk yardım yaptıkları odaya sedye ile taşımışlardı.
Felix kapıda beklerken, tek dileği içerideki çocuğun ağır bir şeyi olmamasıydı.
Danışmandaki görevliye ilerleyerek telefonu olmadığını ve acilen birini araması gerektiğini söyleyerek, telefon rica etmişti.
Telefonu eline aldığında hızla Jisung'un numarasını çevirmişti.
"Jisung! Benim Felix."
"Felix? Kimden arıyorsun? Ne oldu?"
Felix, olan her şeyi nefes dahi almadan anlatmış ve oradakilerin iyi olup olmadığını sormuştu.
"Merak etme, biz iyiyiz. Zaten hepimiz doluştuk bir odaya, kucak kucağa uyuyoruz resmen. Bekle.. Şey benim kapatmam lazım. Dikkat et!"
Çat diye yüzüne kapatılan telefon ile kaşları çatılsa da, her zamanki deli Jisung diyerek fazla takmamış ve Hyunjin'i götürdükleri odanın önünde beklemeye başlamıştı.
Acil müdahale yeri olduğu için sürekli biri girip çıkıyordu ama hiçbir hemşire veyahut doktor Felix'in sorusuna cevap vermiyordu.
Aradan neredeyse yarım saat geçmek üzereyken, Felix daha fazla beklemeye dayanamamış ve odadan çıkan ilk hemşirenin önünü kesmişti. Genç kız, kendisine şaşkın şaşkın bakarken, konuşmaya başlamıştı.
"Hwang Hyunjin, biraz önce gelmiştik. Nasıl durumu?"
"Şu cam kırıkları olan hasta? Şuan durumu iyi. Çok derinlere inmemiş parçalar, çok yarası vardı ama sardık. Görmeye girebilirsiniz"
Yanından geçip giden hemşireye teşekkür etmiş ve içeri girmişti.
İçerideki yatakların hepsi doluydu neredeyse. Gözü Hyunjin'i ararken, odanın sonlarına doğru, siyah saçları dağılmış, muhtemelen çektiği acıdan dolayı yüzünü buruşturmuş Hyunjin'i görmüştü.
Yanına doğru hızla adımlarken, çok büyük bir şeyi olmadığı için şükrediyordu.
Tavanda olan gözlerini, kendine doğru yaklaşan adım seslerine çevirince Felix'i görmüştü Hyunjin.
"Lixie"
Felix, Hyunjin'in boynuna kollarını sararken hiçbir şey düşünmüyordu. Ne bir zamanlar ondan nefret ettiğini, ne bunu yapamayacak kadar utangaç olduğunu, ne de başka herhangi bir şeyi. Sadece öylece sarılmıştı karşısındaki bedene.
Hyunjin, ilk başta şaşkınlıkla öylece kalsa da, o da hemen kollarını Felix'e sarmış ve bir süre öylece kalmışlardı.
Hyunjin, burnunun dibindeki saçlar ile Felix'in çok güzel koktuğunu düşünürken, boynundan çekilen kollar ile birazcık üzülse de belli etmemişti.
"Acıyor mu?"
Yatağın kenarına oturup Hyunjin'in yüzünü incelerken sormuştu Felix. Bu durumda bile yakışıklı göründüğü için karşısındaki yaralı oğlana sinir olmuştu.
"Hayır. Ağrı kesici verdiler. Zaten pek önemli bir şey yokmuş"
İkisi de bir süre sessiz kalınca, Hyunjin hafif öksürmüş ve Felix'in yerdeki bakışlarını kendine çekmişti.
"Yani.. Hastane de olduğumuza göre rahatça uyuyabiliriz bence?"
Felix de onu onaylamak adına başını aşağı yukarı sallamış ve gözleri ile etrafta bir sandalye aramıştı.
Hyunjin, bunu görünce yatakta biraz yana kaymış ve etrafa bakınan Felix'i kolundan tutup yanına çekmişti.
"Hyunjin ne yapı-"
"Yatak ikimize de yeter diye düşünüyorum. İyi uykular Lix"
Yanındaki bedenin sinirle bir nefes verdiğini duyunca kapalı gözleri ile sırıtmıştı Hyunjin.
"İyi uykular Hyunjin.."
Ve Felix, uykuya dalarken, farkında olmadan başını Hyunjin'in çenesi ile boynu arasına sıkıştırmıştı. Hâlâ uyanık olan ise bu duruma gülümseyerek kendini uykunun kollarına teslim bırakmıştı..
ಥ◡ಥಥ◡ಥ
Yumuş yumuşum abo
Sürekli soft hyunlix sahneleri yazmaya çalışan ben : 🥰🛐💃💕🍫
Kamera : 👁️👄👁️
Okuduğunuz için teşekkür ederim!
Kontrol etmeden atıyorum, yanlışlıklarım varsa moderatörüm yorumlarda belirtir zaten 💃(bunu yazmadan geçemezdim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polaroid ×HYUNLIX× ✓
Fanfiction¡Polaraid filminin konusuyla yazılmış bir fictir¡ "O neydi? Duydun mu?" "Duydum. Biri şaka yapıyordur kesin" Elindeki içkisini yudumlarken konuşmuştu. "Hayır. Hyunjin salak mısın? Biri acı çekiyor olabilir." Tam o sırada bir çığlık sesi daha geldi. ...