Adam dövmeye başladığı sırada, Hyunjin'in yerine Felix'in canı yanmaya başlamıştı.
İğne, en ufak bir çizik için bile adeta bin kere girip çıkıyordu derisine.
"acımıyor mu?"
Kafasını elindeki oluşmak üzere olan dövmeden Felix'e çevirirken kafasını sallayarak saçını arka atmıştı Hyunjin.
"Biraz"
Felix, gözlerini dövmeye çevirdiğinde şeklin bir çiçek sulama kabını andırdığını görünce, nedenini anlamıştı. Kim böyle bir dövme yaptırırdı ki?
(bunun gibi bir şey düşünün. Daha düzgün bir fotoğraf bulamadım :( )
"Sen sarhoş musun? Ya da belki de yanlış fotoğrafı falan attın?"
Hyunjin, kaşlarını çatarak önce Felix'e sonra dövmesine bakmıştı.
"Ne? Neden ki?"
"Çünkü kafası yerinde birinin eline bir çiçek sulama kabı çizdireceğini sanmıyorum"
Hyunjin gülerken, kafasını iki yana sallamıştı.
"Daha da şaşıracağın bir şeyi söyleyeyim ; dövmelerimiz kalıcı"
Felix, dilini ağzının içinde dolaştırmaya başlarken sinirle gülmüştü.
"Şu iğneyi alıp ağzına tıkmadan önce sus Hwang"
Hyunjin, boşta olan eli ile ağzına hayali bir fermuar çekerken, dövme neredeyse bitmek üzereydi.
Kalan 10 dakika boyunca kimse konuşmamış, dövmenin bitişini beklemişlerdi. Sonunda oluşan şekile Felix bir anlam veremese de, sessizce Hyunjin'in eline bandaj sarılmasını izlemişti.
"Nasıl koruman gerektiğini biliyorsun. Bandajı eve gidince değiştir. Ama direkt su değdirme sakı-"
"Biliyorum Tom.. Önceki dövme için anlattığında oluşan o mesaj yığınları hâlâ duruyor"
Hyunjin, bandajın sarılması bitince yavaşca koltuktan kalkmış ve Felix'e dönmüştü.
"Ben sana yardım ederim korkma"
Felix, ona hâlâ sinirli olduğunu belli edercesine bakmış ve koltuğa geçmişti.
"Arabayla geldik biz. İşin yoksa sen bıraksana dönüşte"
Tom, iğnenin ucunu değiştirirken kafa sallamış ve Felix'e bakarak 'hazır mısın?' diye sormuştu ama cevap Hyunjinden gelmişti.
"Bekle, bekle! Felix, kafanı bana çevir bakayım. Bitene kadar görmeni istemiyorum"
"Ya bana n-"
"yine öperim"
Felix'in gözleri anında kocaman olurken, Tom'un kıkırdamalarını duyunca adeta yerin dibine girmişti. Kafasını mecburen Hyunjin'e çevirirken içinden en güzel küfürlerini ediyordu ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polaroid ×HYUNLIX× ✓
Fanfiction¡Polaraid filminin konusuyla yazılmış bir fictir¡ "O neydi? Duydun mu?" "Duydum. Biri şaka yapıyordur kesin" Elindeki içkisini yudumlarken konuşmuştu. "Hayır. Hyunjin salak mısın? Biri acı çekiyor olabilir." Tam o sırada bir çığlık sesi daha geldi. ...