23

538 82 95
                                    

Tutuna tutuna çıktığı merdivenlerin sonunda rahat bir nefes vererek elindeki kameraya baktı Felix. Bitti diye düşünerek rahat bir nefes verdi, her şey bitmişti. Onun yüzünden kimse ölmeyecekti artık.

"Felix"

Kafasını sesin geldiği yere çevirdiğinde üstü başı dağılmış, yüzü yara içindeki Hyunjin'i görmüştü.

"İyi misin?"

Hızla yanına gelerek Felix'i kolları arasına almıştı uzun olan. Karşısındakinin ne düşündüğü şuan umrunda değildi. Sadece sıkı sıkı sarılmak istiyordu.

"İyiyim. Hyunjin.. Sanırım, bitti artık"

Kollarını Felix'in belinden çekmezken, biraz geriye gitmişti Hyunjin.

"Ne? Nasıl?"

Felix, ona olanları anlattığında, Hyunjin'in ilk yaptığı şey, Felix'in ellerini, kendi avucuna alarak parmaklarına bakmak olmuştu.

"Çok acıyor mu?"

Felix, onun bu haline gülerken kafasını iki yana sallamıştı.

"Acımıyor Hyunnie"

Hyunjin şaşkınlıkla kafasını kaldırırken, kendisine bakarak sırıtan Felix'i görünce kendisi de sırıtmaya başlamıştı.

"İki gerizekalı görüyorum"

İkiside Jisung'un sesine dönerken, onunda kendilerine doğru geldiğini görmüşlerdi.

"Sizdeki bu rahatlık o manyak seri katilde yok"

Felix, yanına gelmiş arkadaşına sarılırken kıkırdamıştı.

"Bitti Jisung.. Kurtulduk!"

Jisung, şaşkınlıkla biraz beklemiş ve beyni duyduklarını idrak ettikten sonra o da Felix'e sarılmıştı.

"Bunun şerefine Minhoya açılacağım"

Felix 'işte bu, aferin!' diye arkadaşını cesaretlendirirken, Hyunjin gözlerini kısarak Jisung'a bakmaya başlamıştı.

"Senden önce söylemek gibi bir pisliklik yapmak istiyorum"

"Seni öldürürüm Hwang Hyunjin"

Yavaş yavaş çıkışa doğru ilerlerken, bunca şeyi polislere nasıl açıklayacaklarını düşünüyorlardı. Ama açıklama yapmalarına pek gerek kalmamıştı çünkü o şey ortaya çıktığı anda okuldaki her şeyi patlatmıştı. Yani ne kamera görüntüsü vardı, ne de onların burada olduğunu gören biri.

Arabaya binerek yara bere içerisinde diğerlerinin yanına doğru gitmeye başlamışlardı. Hastaneye vardıklarında, Jisung diğerlerinin yanına çıkarken, Hyunjin ve Felix yaralarına pansuman yaptırmıştı.

"Ne isteyeceksin benden? O kadar söz de verdirdin"

Hyunjin, yüzüne pansuman yaparak giden hemşireye teşekkür ederken, Felix'in yanına doğru oturmuştu.

"Benimle birlikte bir şey yapmanı istiyorum Lee Felix. Ama itiraz etme hakkın yok, baştan söyleyeyim"

Felix, yanındaki bedenin dediği şeyleri anlamazken, omuz silkmişti. Bunca berbat şeyden sonra en kötü ne yaptırabilirdi ki?

"Şerif olayını nasıl açıklayacağız?"

Hyunjin bir süre düşündükten sonra cevap vermişti.

"Okulun dışında kamera yok. Bizi gören de olmadı. Zaten o iğrenç şey okuldaki her şeyi patlattı. Yani bizlik bir durum yok. Olursa da Jisung'un üstüne yıkarız. Sevdiceğine kavuşamadan, mapusa düşer"

Felix, Hyunjin'in son dediği şeye gülerken, onun tam tersi bir suratla oturduğunu fark etmişti. Nedenini tahmin etmek çok da zor değildi.

"Hyunjin.. Şerif olayında bir suçun yok, biliyorsun değil mi? O kadın bize yalan yanlış şeyler anlatmasaydı, sen böyle bir şeyi bırak yapmayı, düşünmezdin bile. Ayrıca sen olmasan, o fotoğrafı ben çekecektim"

Yanındaki bedenin, dışarıya derin bir nefes bırakışını, daha sonra ise yüzünü kendisine çevirisini izledi Felix.

"Benim yüzümden biri öldü Felix. Her ne olursa olsu-"

"Benim yüzümden de ölenler oldu. Bak fark ettiysen çoğul ek kullandım. Ama sendin benim suçlu olmadığımı, bilerek yapmadığımı söyleyen, savunan. Şimdi sen de benim yaptığımı yapıyorsun kendine"

İlk başta bunu yapmak istememişti. Çekinmişti, utanmıştı ama sonra her şeyi siktir ederek elini, Hyunjin'in yüzüne düşen bir kaç tele çıkararak, onları nazikçe geriye itti.

"Bilerek yapmadık Hyunjin. Çok berbat bir his olduğunu biliyorum ama bunun acısıyla yaşayamazsın, yaşayamam"

Ağır ağır kafasını sallayarak onaylamıştı onu Hyunjin. Ne olacağını bilmeden eline almıştı o fotoğraf makinesini Felix, aynı şekilde ne olabileceğini bilmeden çekmişti arkadaşlarının fotoğrafını. Hyunjin ise o yaşlı bunağın, kocasının yaptıklarına göz yumduğunu bilmiyordu. Kocasını korumak adına, masum çocuklara suç attığını, kızının acısını görmezden geldiğini bilmiyordu.

Bu durumda, gerçekten suçlu Hyunjin ve Felix miydi?

ಥ◡ಥ(ノ´ з ')ノ

Azıcık cici cici takılsınlar yeter bu kadar acı, dram bilmem ne (ノ´ з ')ノ

Okuduğunuz için teşekkür ederim!!

Şu videosunu bırakacağım kanalın çok fazla videosu yok ama olanlar da kesinlikle kaliteli (ノ´ з ')ノ bakmanızı tavsiye ederim

Polaroid ×HYUNLIX× ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin